Admin: Du kannst den Gruppenamen von „Swissmom-Party“ eigentlich in „Hilfe! Local funktioniert nicht“ umbenennen 😂🤪😬. Ist etwa noch das Einzige, was hier thematisiert wird in der Gruppe 🙈
Ich ha bi beidne es account. Luege da nor ab ond zue ine. Bim local ha ich sälte bis nie problem. Findes eifacht langsam aber secher mega unübersichtlich mit dene vell zu vellne themene da inne. Drom luegi nor sporadisch ine...
@Jeaninne Nei, ich mein i de gruppe „swissmom-party“. Has amigs nur so chli überfloge und det werdet jo x-verschiedeni sache gfroget und besproche. Und so chunts denn zu 1500 kommentär, wa jo total doof isch. Wenn mer e expliziti frog hät, macht mer doch besser en eigne post 🤷🏼♀️ aber jenu, bi eh au nur selte do. Local funktioniert bi mir au guet.
Hallo Mamis, min Sohn wird im April drü. Was mir bi ihm ufallt, isch, dass er immer gschwullene aber au rötlichi tränesäck hät. Er brüellt im moment scho viel, also wen öbis nöd nach ihm lauft, er öbis nöd überchund etc.. ich han au sini Kia gfrögt, aber sie hät gseit säg normal, münds eifach beobachte. Gnueg schlaf hät er.. ich find er gseht eifach nöd usgschlafe us, nöd fitt. Hät öppertem sis chind au so gschwulleni/rötlichi tränesäck? Gaht das irgendwen mal weg? Danke eu scho für eui antworte😘
Ich lasse euch einen kleinen Tipp fĂĽr Schwangere und Neugeborenen-Mamas hier, und zwar gibt es den ersten Produkttest im BabyForum.ch! Zu gewinnen gibt es 5 tolle Neugeborenentragen "Embrace" von Ergobaby. Mitmachen lohn sich!
diese produkt ist aber nicht wirklich neugeborenen tauglich... die schnallen werden am rücketeil des kindes geschlossen, somit entsteht ein zu hoher druck auf den rücken und drückt diesen gerade. ein baby sollte einen runden rücken in der traghilfe haben. die steg breite (stoff unter dem po) sollte stufenlos verstellbar sein und von kniekehle zu kniekehle reichen..
hallo zäme. Ig ga z erste mau mit de kinder kleider sne börse, und jetzt mini frag, was würdet dir da für prise mache? 🙈. Merci scho jetzt für eui hiuf 😘
esch öber interessiert amene kiwa stokke crusi met div. zuebehör? abholbar in 4805 brittnau. bi interesse chani no meh fotis schicke met allem zuebehör😊. super zuestand, ca. 2 j. sporadisch brucht. 🌸🌸
Chunt uf Stunde druf a, mä sött OB und Tampon nachere gwüsse Zit uswechsle stoht i de Packigsbilag. Wie stark das dini Täg sind und ob eis für sie ganz Nacht langet cha dir glaub niemert beantworte. Muesch usprobiere.
die 2 sache usem tolle früeligsstoff sind versandbereit. käppli KU 47cm 17.- und stirnband KU 41cm 15.- es het no bitzeli stoff für dis wunschacessoire, aber bald ish alles usverkauft!
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Tritt unserer Community bei um alle Bereiche zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
778
243
153
316
778
3
0
43
339
316
Wollen wir das gemeinsam angehen?
157
Ich ha kaini Problem mitem local, das lauft jez grad sehr guet🤷🏼♀️
0
0
49
38
56
21
Hallo zusammen!
Ich lasse euch einen kleinen Tipp fĂĽr Schwangere und Neugeborenen-Mamas hier, und zwar gibt es den ersten Produkttest im BabyForum.ch! Zu gewinnen gibt es 5 tolle Neugeborenentragen "Embrace" von Ergobaby. Mitmachen lohn sich!
➡️ https://www.babyforum.ch/service/produkttest.html
Liebe GrĂĽĂźe,
Admina
184
49
Danke 🙂
157
240
297
243
316
Wollen nicht noch mehr von euch eine Ergobaby-Trage fĂĽr Neugeborene testen und behalten. Wir suchen noch Tester hier im Forum:
https://www.babyforum.ch/discussion/4021/produkttest-1-5-neugeborenentrage-embrace-von-ergobaby
Sonst bitte gerne weitersagen.
87
56
Find die vo swissmom chindermusigwält no cool. Sie hend au en cd wo chasch abelade.
29
297
339
339
598
297
56
297
0
0
110
Gaht bi eu localFamily? 🙈