SWISSMOM-PARTY #3 - 🤩

Hallo alle,

Nachdem die zweite Swissmoms-Gruppe auch schon aus allen nähten Platz und 1.500 Kommentare erreicht hat, lasst uns hier in #3 fortsetzen.

Die vorherige Gruppe findet ihr hier:
https://www.babyforum.ch/discussion/3605/swissmom-party-2

Weiter gehts!

Admin

Kommentare

• Admin: Du kannst den Gruppenamen von „Swissmom-Party“ eigentlich in „Hilfe! Local funktioniert nicht“ umbenennen 😂🤪😬. Ist etwa noch das Einzige, was hier thematisiert wird in der Gruppe 🙈
  • Ja hat schon was und hab auch schon gefragt, irgendwie hab ich durch die vielen Themen wie keinüberblick mehr, schade🤔
  • Mary LouMary Lou

151

bearbeitet 7. Februar, 09:58
    @schildchrötlimel Wär no ä passendä Titel😂I schribä zwar nid viel, luegä aber regelmässig hiä inä u äs isch mir also ou ufgfallä.
  • Funktioniert Local so oft nicht oder wie? Wer könnte den ein bisschen Werbung fĂĽr uns da drĂĽben machen. :D
  • Da ich dort leider keinen Account habe, muss ich passen 🤷‍♀️🙈
  • Ich ha bi beidne es account. Luege da nor ab ond zue ine. Bim local ha ich sälte bis nie problem. Findes eifacht langsam aber secher mega unübersichtlich mit dene vell zu vellne themene da inne. Drom luegi nor sporadisch ine...
  • Wieso werdet eigentli i einere gruppe so viel verschiedeni theme besproche? Isch jo mega unübersichtlich 🤔
  • Jo gäll, das isch ebe au ä Grund wieso ich so wenig da bin.. es isch total unübersichtlich.. chrüz und quer...
  • Bi mir goht das Local nie, egal wie oft ichs neu installiere 🥴🖕
  • @Claudia_yali und @SĂĽnneli30: Ich wĂĽrde mir auch wĂĽnschen, dass zu neuen Fragen öfter neue Themen eröffnet werden.

Wollen wir das gemeinsam angehen?
  • @Claudia_yali @Sü;nneli30 das isch so quasi d Hauptsiite wie im Local. Und denn ka me au e eiges Thema mache.

Ich ha kaini Problem mitem local, das lauft jez grad sehr guet🤷🏼‍♀️
  • @Jeaninne Nei, ich mein i de gruppe „swissmom-party“. Has amigs nur so chli überfloge und det werdet jo x-verschiedeni sache gfroget und besproche. Und so chunts denn zu 1500 kommentär, wa jo total doof isch. Wenn mer e expliziti frog hät, macht mer doch besser en eigne post 🤷🏼‍♀️ aber jenu, bi eh au nur selte do. Local funktioniert bi mir au guet.
  • Also dass mer üs richtig verstönd; d‘hauptsiite isch jo da ⬇️7d8992b0-49f3-11ea-84bb-0391b1fbd15d.jpeg
  • Ich chan mi gaaar nüm ilogge il Local. Han au s app glöscht und wieder abeglade. Es chunt immer error. Chan epper wiiter helfe?
  • Hallo Mamis, min Sohn wird im April drü. Was mir bi ihm ufallt, isch, dass er immer gschwullene aber au rötlichi tränesäck hät. Er brüellt im moment scho viel, also wen öbis nöd nach ihm lauft, er öbis nöd überchund etc.. ich han au sini Kia gfrögt, aber sie hät gseit säg normal, münds eifach beobachte. Gnueg schlaf hät er.. ich find er gseht eifach nöd usgschlafe us, nöd fitt. Hät öppertem sis chind au so gschwulleni/rötlichi tränesäck? Gaht das irgendwen mal weg? Danke eu scho für eui antworte😘
  • bearbeitet 10. Februar, 10:25
    @linaaa probier mal mehrmals täglich mit schwarztee uswäsche, eventuell chas vu de tränesack chu will was drin isch (bakterie oder so)
  • AdminaAdmina

11

bearbeitet 10. Februar, 09:07
    1-Produkttest-ErgobabyEmbraceSchweiz.jpg

Hallo zusammen!

Ich lasse euch einen kleinen Tipp fĂĽr Schwangere und Neugeborenen-Mamas hier, und zwar gibt es den ersten Produkttest im BabyForum.ch! Zu gewinnen gibt es 5 tolle Neugeborenentragen "Embrace" von Ergobaby. Mitmachen lohn sich! :)

➡️ https://www.babyforum.ch/service/produkttest.html

Liebe GrĂĽĂźe,

Admina
  • diese produkt ist aber nicht wirklich neugeborenen tauglich... die schnallen werden am rücketeil des kindes geschlossen, somit entsteht ein zu hoher druck auf den rücken und drückt diesen gerade. ein baby sollte einen runden rücken in der traghilfe haben. die steg breite (stoff unter dem po) sollte stufenlos verstellbar sein und von kniekehle zu kniekehle reichen..
  • Kann eventuell auch jemand meine Frage beantworten?
    Danke 🙂
  • @hermine Nai kanni dr leider nyd helfe, bi mir laufts iwandfrei...
  • Sooo hei aui die stürmeschi zit überstange?97b94f30-4cbf-11ea-84bb-0391b1fbd15d.jpeg
  • 4d717890-53cb-11ea-84bb-0391b1fbd15d.jpeg hallo zäme. Ig ga z erste mau mit de kinder kleider sne börse, und jetzt mini frag, was würdet dir da für prise mache? 🙈. Merci scho jetzt für eui hiuf 😘
  • Würd so zwüsche 2-5.- mache ussert jackene die so zw 5-20 jeh nach marke und zuestand
  • Hallo alle,

Wollen nicht noch mehr von euch eine Ergobaby-Trage fĂĽr Neugeborene testen und behalten. Wir suchen noch Tester hier im Forum:

https://www.babyforum.ch/discussion/4021/produkttest-1-5-neugeborenentrage-embrace-von-ergobaby

Sonst bitte gerne weitersagen.
  • Chan öpper Chinderlieder empfähle wo ähnlich sind wie d'Schiizergoofe-Lieder? Wär praktisch wenni sie chönnt abelade und uf en USB-Stick lade. 😊
  • @mischmiisch
    Find die vo swissmom chindermusigwält no cool. Sie hend au en cd wo chasch abelade.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum