Extreme Schmerzen nachts in Leistengegend

bearbeitet 11. 03. 2020, 16:47 in Schwangerschaft
Hoi zämme😊

Ha siht am wucheänd extremi schmärze immer widdr bi de liste aber nur links, liggh znacht immer 2-3h wach und nüt hilft.. ich vermuet d Muettrbänder aber überall woni noche liess stoht, dass die Schmärze nach paar Minute widdr wägg gönnd defür aber hüfiger ufträtte- khennt das öbbr vo euch? Am Morge ish denn Ebbe immer widdr als wär nüt gsi und de klei ish aau immer sehr aktiv. khennt das öbbr vo euch?

Danke für euri Antworte😊

Kommentare

  • Hey wie wiit bisch denn? Mir het die chlii amigs id liste inne druckt. 🙃 sust wörd i lieber mal no bim fa oder bi de hebamme nochefroge. ☺️
  • Heyhey. Han das ir rechte liste gha & mini hebamma het gmeint, das si will der chliimmer uf die sitte stramplet (natürli immer ir nacht 🙈). Het aber erst ir 25 ssw gstartet & isch bis i die 38 ssw. gange biser si de ENDLI dräjt het).
  • Okay danke😊 ich bin jetzt 20+6.
    das hani Ebbe aau sho vermuetet, er het Ebbe d fiessli gägg abe aber was mi halt verunsicheret, dasses so fest ish🤔ja ich lüt nachhär aah aber Khanni Ebbe erst ab de halb zähni, denn hani denkt ich frog euch erfahrene Mamis Mol no nach Erfahrige☺️
  • @Miette Okay Joh khönnt sho sie, will jedes mol wenn’s so weh macht ish de Klai wach &‘ aktiv😃 und Joh er ligght Ebbe aau so, khönnt also sho guet möglich sie😃 danke für dini antwort😊
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum