Baby bald 2 Monate schläft am Tag immer nur höchstens 1h

Kennt das auch jemand. Meine kleine hat nur kurze Schlafphasen am Tag....habe aber das gefühl das sie mehr schlafen möchte...da wenn sie wach ist nicht oft zufrieden ist. Tipps....

Kommentare

  • Hast du mal probiert sie in die Trage zu nehmen? Das hat bei uns zu 95% immer funktioniert.
  • @sunny83 mini glai het das au ka, ich ha denn irgendwenn agfange mitere am
    Nomidaag ufs sofakuschele und sie bi mir uf dr Brust bhalte. Sie isch abr au mi 1. Kind, dert het sie denn afo länger schloofe au mol so 2h odr so.
    Abem 4. Monet isch ume gsy, mir sin au jez mit 10monet no so, dass sie selte e stund am stück schlooft. Sie schlooft meistens nume so 40-45 Minute.
  • Das mit uf de Brust bhalte het bi mir au guet funktioniert. Ich han sie au ab und zue i de Hängematte tue und wenn sie verwachet isch, hani nomal 10min müesse schaukle den isch sie amigs wieder igschlafe oder falls sie tuesch stille eifach wieder ad brust setze bis sie wieder schlaft.
  • Das esch alles super aber wenn scho es kind hesch esch das nid so eifach😉
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum