Eigener Körper

bearbeitet 12. 05. 2020, 10:38 in Gesundheit und Medizin
Hallo fraue, min chline isch glie 3mönet und isch en sehr ufgweckte chline maa, und ich han in vill in arm und gahn 2x am tag jewils use. Ich weiss nöd wis bi eu isch aber mini chneu, und glänk tüend mir sooo weh, isch das normal, het da öper vo eu au erfahrige? Oder liet das am alter 🤣🤣🤣bi 33 und wirde 34🙈🙈🤣🤣🤣 bi vor de geburt voll sportlich gsi, ha ide schwangerschaft 25kg zuegno bis jetzt hani scho 15kg abgnoh oder liet das hal eifach am gwicht?
Ich fühle mi so erschöpft au und weiss nöd was dagege mache, da ich am stille bin trinki au kei kaffi, ha vorher au vill vitaminzüg trunke und so züg au gno für de soort de hani das nie gmerkt bis jetzt.

Kommentare

  • Heyhey. Min chli ma isch 4 monat. Han nu en hund und bin dadurch vil unnerwägs & trage ihn. ich fühle mi wie es frack 🙈🙈🙈 rückeschmärze (cha ne teilwiis nit mal meh usem bettli lüpfe) & chnöiweh (ufum bode chnöile chani vergässe). Während der SS isches mier 10x besser gange 😊🙈. Es glaub es ligt am gwicht. Han ca. 5kg zvil + die 7 kg fam chline ma... das merkt me scho. Freue mi de, we die bäder wieder offe hei, dasi bizli chan ga sprudele 😂. Das het mer jetzt immer am beste gholfe.
  • Mir gahts au so 😂 mini tochter isch bald 5 mönet und mini knü bringed mi no um! Es isch bestimmt e mischig zwüsched em zuesätzliche gwicht und bi mir no das gewippe wo sie brucht zum ischlafe 🤦‍♀️ bin au 34, das isch sicher au nöd vo vorteil 😂Nimmsch kei vitamin meh? Ich nim eifach wiiter die woni ide schwangerschaft gnoh han und im wechsel au natalben mama...
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum