Schlaflos und stundenlang wach

sunny83sunny83

192

bearbeitet 12. 05. 2020, 10:37 in Plauderecke
Kennt das ou öper...sit es paar täg schloft mis baby friedlich i de nacht...nome ech gfinde de schlof nid...ligge stundewiis wach😔

Kommentare

  • Jo das kenni au. vorallem weni mir uh viel gedanke mache. i chan dr wüekli vom Zeller Schlaf forte empfele. hesch scho mol testet? sind rein pflanzlich und finsch in da Deogerie. weni scho waiss dasi mit viel balast is bett go nimi sogar 2 tablette. i glaube fest dra das i weg dene besser ischlofe. vorem kind hani amel gsnz schlimm nöd chöne schlofe weg em schafe abr den hani vom Zeller no sRelaxan dazue gno. es bad hilft mr amel au no zum kli abefahre. und weni merke dasi wie gfange bin in mine gedanke in da nacht odr sm obet im cb ett den versuechi mi damit abzlenke idemi mir wie min eigne kinofilm kreiere idem i dhauptrolle spiele und aifach mir alles „schön“ baue und so schlofi au schnell wiedr i idemi mi selber ustrickse. abr gel es klappt au nöd immer abr scho viel besser.
  • Das kennt glaube ich jede Mutter, ging mir auch echt oft so. Trinke dann oft Tee oder nehme Tabletten mit melatonin, das hilft mir immer...
  • Ich habe mir ein Chrysopras Armband für die kleine machen lassen🐞
  • @Sternchen81 För was esch das Armband guet?
  • Git Geborgeheit, z Urvertraue, u hilft bim Ischlafe. Git aber no ganz angeri tolli Schlafsteine✨
  • @Sternchen81 Hesch demfall gueti erfahrig gmacht mit steine?
  • Ja total! Has bi mire Heilstein Therapeutin la mache🥰
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum