Erfahrungen mit EPI-NO Geburtsvorbereitung

Gits do ine Fraue wo de Epi-no hend und mir chli chön berichte devo?

Kommentare

  • huhuu 😊 ha de Epi-no aber hanen nonig brucht da ich erst in de 31te ssw bi.
    hän aber die wuche das thema im geburtsvorbereitigskurs kha &‘ dött het dHebamme das sehr befürwortet &‘ gmeint das es zwar e unagnähmi aber gueti vorbereitig fürd geburt ish.
  • Aso ich han ihn gha und super gfunde. 👍🏼Klar es isch nöd wahnsinnig agnehm aber hans eifach gmacht gha. 🙈Han ihn am schluss zweimal am Tag gmacht plus damm-massage mit em weleda damm öl!
    Han eh schnelli Geburt gha und eh liechti Schürfig gha.

    Han au Kolleginne wo de Epino brucht hend und leider eh gröberi Verletzig gha hend.

    Für mich isch eifach wichtig gsi das ich alles probiert han und mich so (so guet wies gaht)
    Ufd geburt chan vorbereite! 👍🏼Plus de Himbeereblätter tee! 😂
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum