Wer wett es Büecherwürmli ha :)

67f813b0-99ab-11ea-b5f6-4be363bc4fe4.jpegHoi Mamis, ha wele wüsse, wer da gern mitmache wett :) Da jetzt all us de Spielgruppe und Chrabbelgruppe so en Brief erhalte händ, würi gern das es witerzieh wür :) Falls wer Lust hät, schriibet doch eifach e PN, eu es schös Tägli no :)

Kommentare

  • Han au mal mitgmacht und nie es Büechli becho 🤷‍♀️
  • Dänn schriib mir doch e PN, wahrschinli hät es Mami nöd witergmacht ka 😕
  • Üs ischs ou so ergangä, wiä ar mischmiisch
    Hoffä, du hesch meh Glück...
  • Okay ich ha jetzt 6 Mamis wo würet mitmache, drum frögi lieber vorher, da isch d’Chance grösser, dass de Brief nöd ignoriert wird 🙈 Aber schad, falls es so vo statte wür cho 🙈 Hoff es gad witer 🙂☘️☘️☘️
  • vor 4 Jahren ging das schreiben bereits rum bei meiner ersten Tochter bekamen nie ein buch zugesendet. habe auch noch nicht gehört das es funktioniert. liebe grüsse
  • Oki, i gib jetzt mal es Büechli eifach witer. Soviil hätti da au nöd verlore, mal guckse was chunnt oder au nöd chunnt 🙂 Wenn nur eis Buech chunnt fänd ich‘s trotzdem cool ☺️
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum