Mamis gsuecht, Ruum Winti/Andelfingen

Hallo liebi Mamis. Ich wohne i de Region Andelfingen. Well ich ursprünglich us em Aargau chume, kenn ich da leider nonig so viel Lüüt. Ich werde nächst Monet 31i und ha en Sohn wo 14 Mönet alt isch. Ich sueche für min Sohn es Gspändli im ungefähr gliche Alter und für mich es anders Mami zum rede und käfele ;-) Mir gönd sehr gern use id Natur, ga laufe, uf de Spielplatz oder eifach öpis trinke und quatsche. Mäld dich doch, mir würde eus riesig freue!

Kommentare

  • Hoi😊 ich chume us Wiesedange und mini Tochter isch au 14 Monet. Ich würd mich freue!
  • Schön das freut mich :-) Ha dir e Nachricht gschickt. Ich freu mi vo dir zghöre. Liebi Grüess
  • Hallo mitenand

    Ich kume us schaffhuse und freu mich über mamikontäkt ide nöchi. Min chline bueb isch im dezember 19 uf welt cho :)
  • Hallo
    I chumä us dr Region Diessenhofen u mini Tochter isch 13 Mönät alt:-) fröiä mi über Mamikontäkt!
  • Hallo zäme ich chume us Oberwinterthur und min chline isch 13 Mönet.. bin immer offe für neui kontakt..🤗
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum