Gemeinsam Hibbeln

13468912

Kommentare

  • ach momentan bini sehr gelassen s spermiogramm hetemer letst wuche scho sölle öber cho aber mi häd das nie intressiert und ha denkt i lüt hüt mol ah wies usgseht. Am mo isch dä termin i bi gar nö nervös oder ahgspannt welmer momentan eifach egal isch mega schreg au i bi um dä ES ume i wet gar kei sex sös bini amel mega ahgspannt gsi und ha uf druck wele ach isch nö eifach momentan 🙈
  • Hey @Elefäntli under druck gots ned.

    Ich ha grad vori en ovy test gmacht wel eis app seit hüt eisprung und sandere app seit morn ubd de test seit negativ... hmm da frogi mi scho hani überhaupt en eisprung??

    Hoffe das min clearblue comp mir cha helfe.
  • I lueg immer uf dä zervix und sös nüt 😂 Jo hoffemer das dä zueverlässig isch 🤭
  • Hoffemer doch alli zäme
  • möchte mich hier mal einklinken und sagen, dass der persönliche druck wirklich viel bewirken kann.

    nach 1.5 jahr üben und „schlechtem“ spermiogramm hatte ich einen termin für die bauchspiegelung. und dieser fixe termin war wie eine erlösung „dieser monat ist eh nichts“ - bis ich drei tage vor dem termin einen positiven schwangerschaftstest in den händen hielt.

    beim zweiten mal genau so, wieder über ein jahr probiert und jeden monat dann die enttäuschung. als ich dann jedoch eine persönliche enttäuschung aus dem umfeld verkraften musste und mehr an diesem zu nagen hatte als an kinder und sex zu denken, schlug es wieder ein. bei mir war es definitiv der psychische druck den ich mir selber machte. ich hatte auch zwei zyklen unter beobachtung, nahm clomifen und eben, das spermiogramm war auch schlecht (gemäss aussage eines arztes zu wenig schwimmer).... und doch hat es dann doch geklappt als ich nicht damit rechnete bzw. der kinderwunsch nicht im vordergrund stand.

    ich konnte die ratschläge mit loslassen, abschalten, entspannen.... nicht mehr hören - jeden monat dieselbe scheisse 🤭 und doch war es dann bei mir so.

    ich wünsche euch alles gute 🍀 sei es mit geduld, hoffnung oder medizinischer hilfe.

    ps: vor dem ersten kind hatten wir jeweils, wenn es wieder nicht geklappt hat, uns jeden monat etwas ausgesucht zum unternehmen, was man mit kind weniger oder nicht mehr machen konnte (zumindest eine zeitlang 🤪). das war dann wie ein tröstliches ereignis.
  • Du seisches, i denk au dases bi mir dä Psychisch druck isch und leider chame dä nö eifach mit knopfdruck abstelle.
  • ja leider 😔 da können andere noch soviele ratschläge geben, ein solcher herzenswunsch ist einfach da.... aber vielleicht kommt wirklich irgendwann etwas dazwischen, das einem etwas ablenkt (neuer job, lange reise planen, neues hobby ausprobieren) und schwupp... vielleicht klappt es dann doch (wenn sonst körperlich alles io ist). auch die männer können unentspannt sein, nicht nur die frauen. ich drücke dir die daumen ❤️
  • Jetzt muessi glich no froge bisch denn du uf natürlechi art schwanger worde oder händer nohgholfä
  • es hed denn ohni hilf klapped. also esch ned imne zyklus gsi woni clomifen gno han. usser schüsslersalze hani gno und vor de 1. SS beni no ide akupunktur gsi. dänke ech ben eifach z’verstieft druf gsi welle schwanger zwärde... und emmer weder zghöre wie alli om mech ume schwanger wärded, das hed mech met de ziit so fertig gmacht, so bös wies dönd, ha mech eifach nömme chönne metfreue. wieso klappeds be dene, wieso be mer ned ?

    ah... ech han no en arzt-wechsel gmacht. de ersti hed mer gseit es wärdi ned uf natürlichi wiis klappe wägem spermiogramm und welli zwenig grossi follikel han. de zwoiti arzt hed ahand vom spermiogramm gseit, wenn ech ned wörd welle schwanger wärde, denn müesst ech dringend verhüete 🤣
  • aso ich hanau en sohnwo uf natürlech art entstande isch jetzt bim zweite kind wetseifach nö klappe darum hemer abklärige gmacht und am maa sis spermiogramm isch nö guet 🤷🏼‍♀️ i säg äbä au wenn ich mi nö zu fest wör verstife wirds sicher klappe
  • es spermiogramm esch ja nor en momentufnahm, chan innert mönet ja scho anders usgseh. velecht esches ja au zomne ziitpunkt gmacht worde woner z‘lang kei sex meh gha hend (oder hender det die frist ighalte vorem test ?). jedefalls, falls är no zink und wallnüss wörd zo sich näh, das wörd d‘spermien verbessere. aber gäll.... es ged emmer verschiedeni theorie und gründ wieso dass es ned klapped. esch guet wenn ehrs medizinisch abkläred, einisch muess de schritt au cho wenn s‘ewige hoffe nüd bringt. ech dröcke üch jedefalls fest dume 🥰
  • Ladys ich mache sit am dienstag 2 mal am tag en ovolutionstest wegem eisprung, alle immer negativ. Lut mim App setti aber gester de eisprung gha ha aber de test het negativ azeigt. Seli mal kontakt mit de Fraueärzti ufnäh zum luege ob überhaupt en eisprung vorhande isch? Kennt da öper?!
  • @Annic wenns bis ets nani abklärt hesch wärs sicher ned eso verkehrt wenner mol lueget obd überhaupt en Eisprung hesch.. au en Pos Ovu heisst nani das au würklich en Eisprung stattgfunde het..
  • @Annic i chum us de gyni und cha dir eifach sege, dass me nöd bi jedem Zyklus en eisprung het. Leider isch es au so, dass je älter me wird desto weniger het me en eisprung. I hoff i ha dir so bitzli chöne helfe 😊
  • Oh @wickie danke viel mal ich ha jo vor 2 monet erst spirale use gno.

    Ich lüte am montag de Gyni a
  • 👍mach das den chöns luege
  • Supi viele dank😘
  • So also ich ha minere gyni tele und ich muess sobald ich mini Mens bechum älüte und den mueni innert 5 tag zu ihre den wird en schall gmacht zum luege obs eili gummped und den gset sie den wasmer müessts mache.
  • Oh super den weisch wenigstens wora dass bisch...
  • So guet die eiriffi beobachtig hani au gad hinder mir 👍🏻
  • Super das so schnell gaht..👏🏻 dä wüsset ihr dänn ob det alles guet isch..
  • Jooo bi froh..

    Danke eui für de tip.. @elefäntli hends au US gmacht?!
  • Jo genau händ US gmacht bi zwei mol verbii
  • Und hends de ES chöne sege?! Oder muesch was näh?!
  • Evtl nehmets au bluet zum dä Östrogenwert bestimme.. zumindest isch da bi mir so gsi.. au ets vor dä Insemination muni 2 mol zum Ultraschall und bim 2te mol nehmets Bluet zum dä Östrogenwert bestimme ahand vodäm gsehnds wenn min ES isch.. ich lös en aber mitere Sprütze au na us damit defintiv en Eisprung stattfindet..
  • OK isch sehr intressant das ganze kind becho😂
  • @Annic du seisch es, es isch echt interessant und vor allem was alles dezue so brucht damit überhaupt e neus lebe chan entstoh. Wie gohts eu allne so? I bi total im zügelstress. Bin am packe und damol forderets mi echt use. I mue so viel überlegge wa bruchi und was düemer i stelle... 🤯 mir hend damol nur 1x sex gha vorem eisprung mal luege obs glanget het oder obs vor luter stress ger nöd fubktioniert het bi gspannt.
  • Phu wies mir got?!.. Das chani momentan gar nö säge mir stönd vor entscheidigä ( wo ich jo so guet cha treffe) 🙈Sind gest idä Fraueklinik gsi si häd üs gseit das mim Maa sis Spermiogramm viel besser gsi isch wie s erst( obwohl i ahglüte han und mit em Labor gret händs gseit es segi ähnlech) Was eifach no isch em sini schwimmerli enspreched nö viel dä norm.
    Jetzt söt ich no ä durchlässigkeit mache aber weiss nö obis vor dä periode söll mache und en monet cerlüred oder obis erst nochher söll mache und sicher go dasi nö schwanger bi falls het ihgschlage dä monet. min buch fahrt achterbahn und ich sälber au.
    Mim maa isch das bizeli peindlich und red gar nö gärn öber die situation wel ihm sini sperma nö guet sind .denn häd üs d ärztin gseit si weiss au nö wiso das bi üs nö klappet wel alli test vo mir guet gsi sind und au mit dä schlechte sperma sötmer chöne schwanger werde me brucht eifach me ziit ☺️
    jo das wärswieder mol vo minere site
    sorry für dä lang text🙈
  • Sorry kinderwunschklinik 🙈
  • @Elefäntli jo i cha di verstoh dass dini gfühl ufe und abe gönd. Min Brüeder und sini Frau hend genau s gliche Problem. Au schwimmerli vo mim Brüeder entsprechet viel nöd de norm wobi ich behaupte, dass au bi ihre öppis nöd stimmt. Ich drucke eu fest dume, damit ihr bald klari Gedanke chönd fasse. Wa din ma abelangt i cha ihn scho verstoh, dass ihm peinlich isch aber er cha das jo leider nöd stüre und wie gseit es git no meh manne mit ddm problem.
  • Uiuiui neuigkeite @elefäntli. @wickie Ja das wird au schwer sie das zügle..
    mir sind au na am luege wegeme neuie di hei. Ich bi aber au gspanne ob de eisprung mal na chunt geste het min ovi test bitz azeigt und hüt au. Mal luege den hani de ES eofach spot. Go aber trotzdem zur Fraueärzt set periode den chob117c570-c03b-11ea-a1e5-5b3dad6b7695.jpeg
  • Annic gseht noch ES us 👍🏻
  • Gel nögste 24-48 std oder?! 😊😍 ja mal hoffe
  • Uf jede fall i druck eu allne dumme ✊🏻 trotz zügelstress und was au immer alles däzue chunt.
  • Ja dem chani mi nur aschlüsse @elefäntli Toi toi toi allne...
  • Ganz e blödi frog händ ihr eueri versicherig abe gsetzt woner gwüsst hend ihr möchtet starte mit untersuechigä? 😬 e johr ischmer jo gspert aso me cha jo nö säge ouu i due prämie abe, dasi nochher nö alles in selbstbehalt rutscht 😬
  • Aso ich bin aktuell wieder am Sprütze fr/Sa wird die 2 Insemination stattfinde..
    Ich wird uf nögschtjahr mini Franchise eifach abesetze.. sust machi nüt ich bin privatversicheret.. das lömer au eso..
    wobie ab dä 13 Wuche ss wird dir kei Franchise und kein selbstbehalt berechnet bis 8 wuche nach dä Geburt..
  • Aso wennd bis endi jahr schwanger bisch bringts eili nüt wenns abesetzisch muesch es eh ned zahle ab dä 13 Wuche
  • Jo genau. häd mi eifach mol intressiert wie ihr das handhaltet 🤭
  • Isch e cooli idee aber uf das währi nie cho. Das heisst untersüech bis 13 wuche trägt mer selber nacher KK?!
    Ich ha sehr e höchi franchise.
  • Jo genau mir händ au höch und händ bis jetzt alles sälber zahlt 🤷🏼‍♀️ aber i wüsst jetzt nö wies wär wenn is würd abesetze möstme mol isrächne 🤭 wenn mer würklech spare will
  • Hmmm ich glaub ned. Den zahlt mers halt chunt doch au nümm drufa🙈
  • Dänn zahlsch es mitem Monatliche Betrag.. also lohnt sich wie fast ned.. mir hend bis ets au alles selber müesse zahle.. das isch halt so..
  • I finds verruckt, dass so undersüech nöd vo de kk zahlt wird. Kei Frau kein ma cha was defür wenn was nöd stimmt. Bi de einte isch das en Grund, dass die undersüech nöd machet wills schlichtweg zwenig Geld hend. Klar kostet e Kind nocher au aber für mi isch das öppis anders.
  • Da bin ich absolut dinere Meinig.. findes mega krass das die einte uf es Chind müend verzichte will sie sichs eifach ned chönd leiste.. das isch fürd Schwiz findi es Armuetszügnis..
  • Jo definitiv. Sind jo scho gstroft dases ned klapped und den das!
  • Ganz erlech noch dene 3 iseminatione höred mir uf 😢😬
  • Uiii nei Elefäntli das tuet mir uhh leid.. 😭😱
  • @Elefäntli das duet mir leid aber i chas verstoh. Es isch soooo tür.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum