Richtige Zitpunkt für es Chind

Hey, mi würds mega wunder näh, wenn dass ihr gmerkt heit, dass ihr bereit sit für es Chind? Mir hei beidi eigentlech e innere Wunsch nach Chind, aber es si glich geng chli Zwifel da öb mir würklech bereit si üsi Freiheit häre ds gä, nüme usschlafe etc. Aber es git gloub geng öpis wo drgäge spricht 😉 u d Chind gäbe eim ja o viu wieder zrüg. Fänds sehr spannend vo öich ds läse was ihr drzue säget 🤗

Kommentare

  • Es git kein richtige Ziitpunkt. Es isch immer öpis vo de gäge Spricht, wenn ihr uf de Richtig wartet gits keis Kind. Aber wenn eue Wunsch für es Kind da isch denn mached eis 😉 Und wer seit, das du dini Freiheit ufgisch oder s usschlafe. Das chamer au mit Kind mache 😉 Denn es Kind chunt zu euere Familiä dezue und füegt sich det i. Also so söttis si find ich. Klar chasch nüme abstürze im Usgang 🙈 Aber de Usgang muesch ned ufgeh. Es isch viellicht eifach chli anders. Und vieles chamer mit Kind mache. Falls ihr glich denked es git no öpis zB. e Reis wo ihr ohni Kind wend mache. Denn mached das und nähmed d Kinderplanig nachher i agfiff 🤰
  • Ig stimme ar Shayenne zuä. Si het genau z'richtigä wort gfundä.
    U me weis ja würkli nie, wenn dases klappt mit Schwanger z'wärde.
  • @SHAYENNE Das mitem Reise isch definitiv ä guete Punkt, mir wäre eigentlech im Oktober für 4 monet wäg, aber danke corona isch das ize nüt. Ize si mir üs nid so sicher öb mir iz glich wei aafa, wüu mä weiss ja nid wie das ganze witergeit, öb u wenn mä wieder cha reise 🙈 aber danke für dini inputs 👍🏼
  • @Jessica Ja das isch wahr, es cha schnäu klappe aber o lang ga...
  • @SHAYENNE: Du hesch absolut rächt. Es chunnt eim immer öppis i Wäg. Und we de s Gfüeu hesch, dä richtig Ziitpunkt chäm de scho no, de wartisch und wartisch, und zögerisches immer witer use, bis es denn viellech sogar z spät isch.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum