SchlafđŸ’€

hallo Mamis!

Min chline 4 mönet und 3 wuche alt schlaft sitm 23 September mega schlecht.
Am tag dure schlaft er höchstens 3 mal 40 minute und i de nacht wacht er all stund uf und laht sich sehr schlecht in schlaf wiege.
Er brĂŒellt nöd aber motzt viel wenn ich ihn anelege und tuet ihm schlaf fascht robbe und wacht uf will er nöd vorwĂ€rts chunt und uf de rucke verschrickt er sich.
Han alles mögliche usprobiert.. de tag so ruhig wie möglich zgstalte oder viel unterneh damit er mĂŒed isch, ihn badet vorem schlafe, han au scho denkt es isch vlt szahne.. han virbucol zĂ€pfli geh..am tag i de tragi, i de nacht uf mich, nebet mir, i sin zimmer, ufs bistellbett, spaziere, nöd spaziere... 😁 alles.. aber er het soooo viel Energie.. hend ihr irgendwelchi tipps hend ihr das au erlebt?

Kommentare

  • Huhu. Sowit mier isch, het mine chli das au um die zit gha (so mit 4 mt.) . Isch zĂ€mehĂ€ngend gsi miteme schub. Er het denn agfange sich ihr nacht ufe buch zdrĂ€hje & isch nimme elei zrug. Ine nĂ€cht heder sich denn immer so vil bewegt... er isch aber nie wirkli ufgwacht, het eifach nur gmotzt. Sobald er sich denn elei wieder ufe rĂŒgge het chönne drĂ€hjie, isches ruehiger worde. Gwöhn di schl dra, ĂŒse chli (bald 10mt.) turnt immer nu wie e wĂ€ltmeister i der nacht ums đŸ˜‚đŸ€Šâ€â™€ïž. Glaub gross mache chasch da nĂŒt. Eifach warte bis de schub dĂŒre isch & biser sich elei chat zrug drĂ€hje.
    Ps: mier si denn grat zĂŒglet & er het sies eigend zimmerli bercho. Denn het sich tschlafqualitĂ€t fo ĂŒs allne verbessret (Vor allem mini 🙈, will ich nimme jedes atemzĂŒgli ghöre, waner gmacht het).
  • Hallo yul â˜ș
    mi chli isch 4mt u 2 wuche und Ă€r schlaft o sehr schlĂ€cht im moment 😖mir dĂŒe nĂ€ jedĂ€ abĂ€ massiere u i versueche d abĂ€dĂ€ so ruhig wi mĂŒglech z hautĂ€ u luege daser nid vorem 8ti iz bett geit, de schlaft Ă€r wenigstens bis am 12- haubi 1 ir nacht ruhig.. dĂŒre tag schlaft Ă€r o nur 3 mau 30min.. i gloubĂ€ dases mitem nĂ€ schub zĂ€mĂ€hanget.. immer drah dĂ€nkĂ€-> o das geit verbi u Ă€s git wider besseri nĂ€chtđŸ‘đŸ»â˜ș
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum