Schlaf💤

hallo Mamis!

Min chline 4 mönet und 3 wuche alt schlaft sitm 23 September mega schlecht.
Am tag dure schlaft er höchstens 3 mal 40 minute und i de nacht wacht er all stund uf und laht sich sehr schlecht in schlaf wiege.
Er brüellt nöd aber motzt viel wenn ich ihn anelege und tuet ihm schlaf fascht robbe und wacht uf will er nöd vorwärts chunt und uf de rucke verschrickt er sich.
Han alles mögliche usprobiert.. de tag so ruhig wie möglich zgstalte oder viel unterneh damit er müed isch, ihn badet vorem schlafe, han au scho denkt es isch vlt szahne.. han virbucol zäpfli geh..am tag i de tragi, i de nacht uf mich, nebet mir, i sin zimmer, ufs bistellbett, spaziere, nöd spaziere... 😁 alles.. aber er het soooo viel Energie.. hend ihr irgendwelchi tipps hend ihr das au erlebt?

Kommentare

• Huhu. Sowit mier isch, het mine chli das au um die zit gha (so mit 4 mt.) . Isch zämehängend gsi miteme schub. Er het denn agfange sich ihr nacht ufe buch zdrähje & isch nimme elei zrug. Ine nächt heder sich denn immer so vil bewegt... er isch aber nie wirkli ufgwacht, het eifach nur gmotzt. Sobald er sich denn elei wieder ufe rügge het chönne drähjie, isches ruehiger worde. Gwöhn di schl dra, üse chli (bald 10mt.) turnt immer nu wie e wältmeister i der nacht ums 😂🤦‍♀️. Glaub gross mache chasch da nüt. Eifach warte bis de schub düre isch & biser sich elei chat zrug drähje.
    Ps: mier si denn grat züglet & er het sies eigend zimmerli bercho. Denn het sich tschlafqualität fo üs allne verbessret (Vor allem mini 🙈, will ich nimme jedes atemzügli ghöre, waner gmacht het).
  • Hallo yul ☺️
    mi chli isch 4mt u 2 wuche und är schlaft o sehr schlächt im moment 😖mir düe nä jedä abä massiere u i versueche d abädä so ruhig wi müglech z hautä u luege daser nid vorem 8ti iz bett geit, de schlaft är wenigstens bis am 12- haubi 1 ir nacht ruhig.. düre tag schlaft är o nur 3 mau 30min.. i gloubä dases mitem nä schub zämähanget.. immer drah dänkä-> o das geit verbi u äs git wider besseri nächt👍🏻☺️
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum