Einschlafprobleme 😮

Liebi Mamis, min Sohn isch ez bald 2 Jahr. Er isch allgemein en guete Schlöfer. Mir hend aber eifach das Problem, dass er am Abig umsverrecke nöd wett ischlafe. Das gaht ez sit Endi Februar so und ich han eifach kei Lust und kei Nerve me. Ich hett keis Problem demit, ihn in Schlaf z begleite. ABER doch nöd jede Abig 45 Min bis 1 h und mengisch no me! Es endet immer demit, dass ich hĂ€ssig wirde, wil er stĂ€ndig wieder us sim Bettli chrĂŒcht und wieder ie gaht. Und ich weiss das er mĂŒed wer, aber er haltet sich selber stĂ€ndig wach! Weiss echt nĂŒm was mache. Ich wett doch au nöd stĂ€ndig mĂŒese schimpfe 😔

Kommentare

  • Das hĂ€mmer au gha ... und ich ha nĂŒmm mögĂ€ .. ha au mal "Fiirabig" welle und mini wird im Januar 2i

    Ich ha jetzt de Mittagschlaf usglah ... und jetzt gat sie am 7ni halb 8i am Abig is Bett (brucht ihschlaf hilf) aber nur na 10min ..

    Und schlaft bis am 8i halb 9i 👍 durrĂ€ ..

    Bi ĂŒs gats so am beschte ... klar uf die 5i isch sie mĂ€ngisch echt "KNARTSCHIG" aber de dueni mit ihre chli seich mache... versteckis oder so ...

    Aber dÀnks sie hÀt so gnueg ah Stunde schlaf ide Nacht...

    aber wehe sie pfusst am Nami au nur Âœ stund đŸ€Ł de hani am Abig Party hoch 10
  • Hoffe es leit sich de bald ... verstahn dich guet ...
    WĂŒnsche euch sBeschte
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum