Kleinkind und TV

Hallo zame

Wie sieht ihr das so mit dem fernseh guggen? Ab welchem Alter habt ihr es erlaubt und wie ist eure Erziehung da?

Meine Tochter ist 1.5 Jährig gewesen und wilö manchmal gerne aramsamsam im tv schauen wo die Kids tanzen. Findet ihr das schlimm? Wir reden ca von 10 Min. pro Tag.

Bin gespannt auf eure Erfahrungen in Sachen Fernsehen.

Kommentare

  • Hallo Maryon
    Phu i denk do wirsch alles ghöre 🙃Täglech find i gad z viel au wenns nume 10 min isch. üse sohn häd ca mit 2 1/3 s erst mol dörfe TV luege und mitlerwile mit 3 dörfer 1x idä wuche 20-30 min TV luege 😅
  • Denke au, das muess jede für sich selber entscheide, ich persönlich finds aber ok, mir isch dmischig wichtig, mal chli tv, vil frischi luft, sich au mal selber beschäftige, äs törf bi mir wie eifach kei überhand neh, ich kontrolliers aber nöd ziitlich sondern nach gfühl😊
  • Üse gross isch jetz 4i und darf rächt vill tv luege und solang er sich aber au no mit anderem beschäftigt isch doch das voll ok! Es git täg do lauft de tv gar nid. Er het rächt früeh scho zwüschine dörfe luege. Es git chinder die reagiere extrem ufe tv und anderi weniger...
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum