Mamis Mitte 30ig gesucht :-)

Hallihallo

Ich bin 37ig komme aus Ostermundigen und bin Mami von einem Sohn er ist 8 Monate alt.
Suche Mamis aus der Umgebung Bern um sich auszutauschen Sachen zu unternehmen.
Würde mich freuen :-)

Kommentare

  • Mini chlii esch glii 10 monet aut. Be 34gi ond chome vo pfaffnou. Grad ar bärner gränze. Döfsch de jederziit mäude wenn wetsch
  • Hoii Hoi Jo wörd mi fröie aber esch gloub glich 1 std. Weg :-)
    mari91
  • Hoi, bi 37gi, bi us Schönbühl u ha zwöi Ching. 3,5 Jahr u 10 Monat 😊
  • Hey ich bin die die Stephanie aus schwarzenburg habe 2 Töchtern 2 halb und 1 Jahre 😊
  • Hallo
    Ich bin 37gi us Moosseedorf und im Moment im 5 Monet schwanger.
  • Hallo Seri84, ig wirdä im Ouguscht 38, bi vo Schönbühl u ha zwöi Ching. Tochter wird im Juli 4 u dr Sohn isch 15 Monat. Cool das Du grad näbädran wohnsch 😁
    Melanie87
  • Woni Schönbühl ha gläse hani grad müesse lache. Will das isch ja so nöch. ☺️👍
  • @Seri84, ha dir ä Nachricht gschickt, aber weiss nid obs acho isch, mini App spinnt 🤔
  • Be 38gi und chome us Ostermundigen ha e 20 Monate alte Sohn :-)
  • Ich bin 34i und han zwei Kids, 11i und bald 3. Bin ide nöchi vo Solothurn dihei🌸
  • Hallihallo vo chunsch de du genau?
    Eg be vo Ostermundigen und ha e Sohn wo im April 2 wird
  • Uhuu,wohne in bern und mini tochter isch 4 mönet u i bi 31. Mäud di we dä lust hesch. Liebs grüessli
  • Halli hallo

    i bi 36 und wohne nöchi Hägedorf und mi Sohn isch 8 Mönet. Würd mi freue
  • Hallo liebe Mamis, ich bin aus Kappel SO und 36 Jahre alt. Meine Kleine ist 4 Wochen alt und ich würde mich sehr gern mit anderen Mamis treffen. Wir sind mobil und für alles zu haben egal ob quatschen, wandern, spazieren etc.
    Würde mich freuen wenn ich mich wo anschliessen kann mit meiner kleinen Shari :)
    Lg Linda
  • salü metenand 😊

    ich be 38. ond setem juni mama vode Soraya. Wörd mi freue ap ond zue met anderne mamas was zmache… mer wohne in murgenthal, send gärn dosse onderwägs ond langsam parat zum meh entdecke 😎

    be of das forum gstosse ond hami mol registriert, wies gnau funktioniert gsehni denn hoffentli, be ned so gewandt e so sache 😇
    freu mi vo öperem z‘läse 😃

    grüessli Romy ond Soraya

    ps: mer esch e gwaltfreii erziehig wichtig ond wönsche mer das au e mim umfeld 🥰
    Linda85
  • Ja sowit wäg wohne mir gar nid, gratuliere euch. Würd mi freue vo euch zkhöre
    Linda85
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum