WC lerne

Mini chli isch jetzt 2i
Und ufs mal wot sie immer ufs WC und es kalppt au guet.. mir händ en Familiesitz und ab und zue seit sie au das sie ufs WC muess aber ned immer ...
Jetzt hani ihre welle so übeligshösli wele chaufe.. chön ihr was empfehle ?

Si hät ja scho na ziit aber ich wot ebe am liebschte das sie bis zu de spielgruppe troche isch..

Ich chan mir ned vorstelle das Sie öpert anderst als ich due wickle... da hani so mini hämmige, isch das normal oder kennt das do inä öpert au ? Das gfühl ?

Sind grad chli viel Frage

Kommentare

  • Üebigshösli chani nid empfählä. Mini het dert immer dri pislet wüu si gmeint heb ds sigä Windlä.
    Wägm Wicklä würdi mir nid so Sorgä machä. Üsi Spielgruppäleiterin tuet wicklä wes nötig isch. Aber Spielgruppä geit ja nid so lang, u we si nid grad schisslä geitbdas guet ohni wicklä.
    Viu Erfoug u LG
  • Ich bin de gliche meinig wie d Sti😏 D üebigshösli findi nur verwirrend und d spilgruppe isch bi ois jewils keis problem gsi. Also die 3h hends e normalerwis kei zyt für es grosses gschäft und mönd darum au nöd dringend gwickled werde. mini beid sind au zum spilgruppestart mit 2,5 troche worde. Aber grad zuefällig. han den am afang no chli bibbered, wils erst es paar wuche windelfrei gsi sind... aber es het sehr guet klapped.
  • https://convertkit.s3.amazonaws.com/assets/documents/29908/583346/trocken-werden-windelwissen.pdf ich han das sehr hilfrich gfunde. Also ich ha bi beidne chind, aber erst mit 2,5 wos intresse zeigt hend, go eim tag uf de ander kei windle me azoge. es het beidesmal super klappt und zwei wuche spöter hends au kei windle me id e nacht brucht.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum