@tna
cha dir prefemin vo zeller empfähle. Isch mit mönchspfäffer het o ä guetä zwäck u süsch o frouämantu tee. Uf swissmom hets ä gueti beschribig für die erschti zyklusheufti u de für die 2. heufti 😊
Morge zämme
Himbeeriblättertee isch au guet für die erst Zyklus hälftig es tuet au Schlimmhut guet ufbaue und Fraue mantel sött me bi de 2 Zyklushälfti näh. 😉
I han jetzt bi dem Zyklus Himbeeriblättertee trunke.
Ach Fraue eig söti am MO dä ES ha jetzt hani hüt mit em Persona Monitor testet und er zeigten scho hüt ah. Es nervt mi gad mega welmer gest nö ghärzlet händ 😭😭😭
Nei i ha immer en zyklus zwusched 27/33 ha nö denkt dasen scho hüt ha i hoff jetzt dasen morn ha und mir hüt no chönd härzlä 🙄 und die druck macherei nervt mi au scho wieder 😫😊
hallo ihr liebe ☺️ ich stosse mal ih de chat ine 🙈 mir sind erst ab jetzt am "probiere" und mach mer nöd mega Hoffnige obs scho klappt het aber mer weiss ja nie und suscht hoffi für für eu vo herze dases klapped het..han nur chli überfloge und ihr sind ja scho chli länger dra 🙏 zu mir han jetzt erst grad de eisprung gha und händs usgnutzt ..mal luege ih knapp 2 wuche denn ☺️🌸
@Talisa Jo mir sind normal idä KiwuKlinik aber händ gseit mir mache jetzt eifach mol pause finanziell wemer dä nöchst schritt au nö ahgoh i ha 3IUI hinder mir bisä zweite zwor schwanger gsi aber e FG ka.
Üse junior isch genau noch eme Johr Hibbele entstande, und darum gib i d hoffnig nö uf das mir üses zweit kind uf natürlech art entstoht, obwohl em Maa sini sperma nö so guet sind. mir sind jo no jung i wird das johr erst 30 also hämer au nomol 10 johr ziit woni aber natürlech nö hoff 🤪 do üse Bueb jo scho 4 wird das johr
@ntssan Wiukomme im hibble club 😌 i ha gester mi ES gha u cha jetzt oo schön 2 wuche wartä wie du 😊 hoffe mr z beschtä 🍀
@Elefäntli merci fürs erklärä u o dir sorry für dini FG.. i has o erläbt abr ha dörfä beidi mau natürlech schwanger wärdä. U o dir schaffets dasmau natürlech wie bi öiem bueb. I finges schön dass dir nid d hoffnig ufgäbet „natürlech“ wiiter zmache❤️
Die Schwümmerli si schnell im Ziil. S Problem isch ame meh ob si zlang ufs Ei müend warte oder ob sis scho verpasdt hend. Aber wenn du hüt d ES hesch chas sii dass sEi dert no 12-24bStund dert wartet uf d Schwümmerli 😉
Momou das sött scho no längä😊 eifach d cherzä machä nachem GV u vilech ä stellig wos grad diräkt inä geit😂 ds Ei isch 24stung nachem sprung befruchtbar, auso hätsch zit bis morn morgä u ds sperma het gloub öppe 2 stung bises acho isch
@Kringel I dänke a di u hoffe isch gli aues besser 😘
@Elefäntli... auso am ES tag isch dr zervix schliim mega durchsitig u wässrig, paar täg vorhär isches so eiwissartig spinnbar. Nachem ES sött me gloub widr wiissä dickä zevix ha wo aues verschliesst das ke bakterie ufä chöme
@•Elefäntli• mach dr kei Kopf,mir sitze im moment alli im gliche Boot und ich find,dä chat isch au für das do,zum mol jommere und sich au mol schlecht fühle😘
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
0
626
0
0
383
0
231
cha dir prefemin vo zeller empfähle. Isch mit mönchspfäffer het o ä guetä zwäck u süsch o frouämantu tee. Uf swissmom hets ä gueti beschribig für die erschti zyklusheufti u de für die 2. heufti 😊
626
0
626
0
626
11
Himbeeriblättertee isch au guet für die erst Zyklus hälftig es tuet au Schlimmhut guet ufbaue und Fraue mantel sött me bi de 2 Zyklushälfti näh. 😉
I han jetzt bi dem Zyklus Himbeeriblättertee trunke.
626
231
626
626
231
626
241
626
231
Drückä dir fescht dr duumä ❤️🍀
@Kringel Isch chli besser bi dir?😌
11
1
383
@ntssan dir ebefalls vil glück🍀☺
626
Üse junior isch genau noch eme Johr Hibbele entstande, und darum gib i d hoffnig nö uf das mir üses zweit kind uf natürlech art entstoht, obwohl em Maa sini sperma nö so guet sind. mir sind jo no jung i wird das johr erst 30 also hämer au nomol 10 johr ziit woni aber natürlech nö hoff 🤪 do üse Bueb jo scho 4 wird das johr
626
231
@Elefäntli merci fürs erklärä u o dir sorry für dini FG.. i has o erläbt abr ha dörfä beidi mau natürlech schwanger wärdä. U o dir schaffets dasmau natürlech wie bi öiem bueb. I finges schön dass dir nid d hoffnig ufgäbet „natürlech“ wiiter zmache❤️
@tna Wie isch bi dir hüt gsi mitm ovu?
383
383
231
626
241
231
241
626
231
@Elefäntli... auso am ES tag isch dr zervix schliim mega durchsitig u wässrig, paar täg vorhär isches so eiwissartig spinnbar. Nachem ES sött me gloub widr wiissä dickä zevix ha wo aues verschliesst das ke bakterie ufä chöme
383
626
Aso i schtrich dä monet ab 😭😭😭😭
231
626
626
0
231
241
11
11
Es bliebt spannend 😊 😉