Hibbeln ob Mens ausbleibt oder nicht?

16970717274

Kommentare

  • @müüsli nimm se gärn :) aber würd dir gern öpis twinte
  • @Mimi89 sehr gern. I schriebe dir no privat
  • Hey ihr liebe wie gahts eu?
  • naja, höt ned so fit, ergendwie Chopfweh-Wetter. und der?
  • Ich bin sit gester mega schlapp... ich mag nöd so... chönnt nur schlafe🙈
  • ja voll. ich schiebs eifach mol
    ufs Wetter. Isch au mega neblig und grau. de hilft ned so.
  • Hallo zäme
    I bi aktuell ES+10. Letschte Zyklus isch mini Tempi a däm Tag scho unter d Coverlinie gheit u de o dert blibe bis zur Mens. Ha auso nid müesse teste.

    Ha eigentlich vor gha bis nächst Mittwoch z warte, wär ES+15. Aber je nächer dases chunnt je meh wirdeni hibbelig und überlegge scho am Sunntig z teste 🤭

    Süsch no gad epper am Hibble u wie wit sit der?
  • Hey ihr liebe wie gahts eu so? Wo stönd ihr?
  • Hy ihr liäbä jo bi üs häts das johr nöd söle sie und ich schlüss ez dämit ab und we gots eu so?
  • Bi eus au.. han irgentwie au ke hoffnig meh🤷‍♀️ mir lueget jetzt mal nümme so druf
  • Hey ihr liebe
    I glaubs no gar nöd so recht, aber ha am wuchanend dörfe positiv teste.. hoff soo, dass damol alles guat goht🙈..

    Eu allna, drucki ganz fest de dume, dass ihr au bald en positive test ide hand hebe dörfed🍀🙏🏼
    aennJanimia86GänseblümchenMameloSaesiiCeleste
  • So ihr liebe i meld mi au mol zu wort, noch 379 täg ohni periode hät sie denn vo selber am 1.11 ahgfange und isch bis am 27.11 blibe.. jetzt stoni gad i dä warteschlange und mue no 3 Wuche warte bis ich medikamentös de zyklus chan begleite, bzw. bizli länger will jo d festtäg dezwüsched chömed. also für mo isch da johr au fertig kiwu und i freu mi zum a dä wiehnachte chöne es gläsli wii trinke 🫣
    budii11
  • genau ich gnüs ez öbe en glüähwy und freu mi uf skiferiä… s hät nöd sölä si und ich bi unendlich dankbar hani zwei wundervolli chind wünsch eu allnä ä wunderschöni Adventszyt und freu mi sehr lin19 dases bi eu klappt hät ä wunderschöni Kugelzyt und alles guäti 💫
    Jani
  • @lin19 jöö gratuliere😍🍀🥰

  • Hallo Zäme
    Ich ha jetzt grad mini Täg hinder mir und fange ab morn weder mit de Ovus afange teschte. Sit de FG Afang September isch de ES mol am ZT 18 und mol an ZT 11. Darum fangi damol scho an ZT 5 aa 😂😂
  • Mer händ krankhetsbedingt de Monet ned chönne nötze und i bechome ede nöchste Täg mini Mens. Hoffe ufe nöchst Zyklus…
  • wie gohts euch so?
  • Bi ZT 9, d.h. es goht no laaaang 😉 Versuech mi aber ned so z stresse, wel monentan au süsch vel lauft. Wie gsehts bi euch us??
  • Ich bin aktuell bi ES+3. Dänke die 2 Wuche Wartezit wärde dasmau schnäu dure gah mit de Wiehnachtstäg derzwüsche
    D Hoffnig isch emu da, d Tempi isch dä Monet nachem ES richtig schön ufe gschosse.

    @lin19 o vo mir härzlechi Gratulation und aues Gueti 🍀🍀🍀
  • Wie gohts bi öich so?
  • Bin bei ES+8. Vor lauter Festtagen bin ich ganz durcheinander gekommen und dachte, der ES sei schön länger her. Hab schon ES+6 gestestet 🤦🏼‍♀️
    Es haben sich tatsächlich zwei Striche gezeigt. Am nächsten Tag war der Strich aber bereits schwächer und heute kaum noch sichtbar. Wie kann das sein? Hat zwar eine Befruchtung stattgefunden, mit dem Einnisten klappt es aber nicht?
  • Ohje… Das HCG wird ja erst nach der Einnistung gebildet. Es könnte aber eine Verdunstungslinie gewesen sein. Dann drück ich Dir mal weiterhin fest die Daumen, dass es geklappt hat 👍
  • Liebi Fraue, ich mäld mi au wieder emoll! Hoffentlich gohz euch allne guet bis ufs Hibbelfieber? 😊
    Ich ha voreme Monet wieder döfe positiv teste und ha hüt die erst Kontrolle gha.
    Ich drücke euch allne ganz fest Düme, dass ihr das Wunder au döfed erläbe. S negste Johr bringt eus allne hoffentlich viel Glück, Gsundheit und chliini-grossi Wunder. ✨
    Alles Liebi für euch!
    MameloJunoaenn
  • @Kosmea So toll, ich gratuliere der vo Härze!!! 🥰 Gnüsses ganz fest und heb en gueti Schwangerschaft!
    Kosmea
  • O schö z läsä das bi paarnä klappt het i dem zyklus freu mi so vö eu und ganz ä schöni Kugälzyt was gits scho schöners ♥️ 🤰🏼
    I ha am 6.12 Mens ka si wird den am 6.1 wieder i trudlä mach mir ka gedanke me über ES usw gad au gnueg anders gnüse isch devisä ubd bi dir @Dinky ?
    Wünsch eu allnä no paar schöni stunde im 2022 und vös 2023 allnä alles guäti und ganz ä chinderrichs Johr 🥰 fühlät eu umarmt 🤗
    Kosmea
  • Di nöchst Periode esch bi mer ca. am 7/8. Januar. Ha ou grad zemli vel umd Ohre aber be glich sehr gspannt obs äch de Zyklus velech klappet het. Da mer ned zäme wohne wohne eschs mengmol metem Timing ned so eifach und möcht min Partner ned zfest stresse.
  • Den simer öbe glich …
    Jo das mitem Timing isch so ä sach gell also woni 2020 Schwanger worde bin hani mit mim Schatz au nonig zämä gwohnt und gärnöd ada denkt drum denki mengisch ablenkig isch besser we immer de „stress“ und ich gnüs wani han aber hoffet mer mol das 2023 ohni Tante Rosa bsuech startet druck düme☺️
    Dinky
  • Hey zäme 🤗 ich meld mich au mal.. bi eus gsehts im moment e so us.. mache aber nüt.. weder ovus no irgent was... drucke eus allne ganz fest de dume 🍀✊🙏
    enelaa94
  • Hallo ihr Liebe 🌸

    I bi neu do und freu mi ufen Ustuusch. I bi momentan bi ES 9 und da Hibble macht eim wahnsinnig 😅 vor allem wenn no so gwüssi Symptom wie es Zwicke/Zieh im Unterliib dezue chömed (obwohl da bi mir au scho Ahzeiche für PMS chöntet sii..).

    Isch sust no öper gad am Hibble? Wie gohts eu i dere Situation?
  • Hallo ihr Lieben
    ich bin auch neu hier, wie du @ela89 :smile:
    Wie so viele von euch auch, bin ich am Hibbeln und das jeden Monat aufs neue, seit gut 2 Jahren. Diesen Monat finde ich es auch wieder besonders schwierig, jedes Symptom macht mich wahnsinnig... ich bin gerade ES+12. Ich bin in einem Zyklus mit Stimulation (Progesteron und hcg), also sagen die Symptome einfach nichts aus, das ist total frustrierend.
    Über einen Austausch während der Hibbelphase würde ich mich freuen!
    Ich wünsche euch allen einen tollen Start ins neue Jahr und ganz viel Glück für uns alle <3
  • ich habe leider heute das negative Resultat vom Bluttest bekommen...es hat wieder mal nicht geklappt :'(
    hoffentlich läuft es bei euch gerade besser!
  • @_dominique_ das tut mir sehr leid! Fühl dich mal lieb gedrückt. Bist du in KiWu Behandlung?
    _dominique_
  • @Dinky danke für dein Mitgefühl. Ja ich bin in KiWu Behandlung. Bisher 4 stimulierte Zyklen, 2 davn mit Insemination. Jedes negativ Testresultat ist einfach so eine Riesenenttäuschung... bist du auch am üben?
  • Ja, wir sind ca. im 5. Übungszyklus, bisher hat es noch nie geklappt. Grade geht ein Zyklus zu Ende und ich bin auch enttäuscht… Ich nehme an, wenn man in Behandlung ist, ist es irgendwie noch enttäuschender?!
  • Hallo ihr lieben @_dominique_ das tut mir auch sehr leid.. wir sind auch über 2 jahren am üben.. doch bis jetzt ohne erfolg... langsam hab ich auch keine Hoffnungen mehr.. dfd19de0-8cd6-11ed-8ad7-f9924331de5c.jpeg bei mir sieht es so aus... mal schauen
  • Liebe @_dominique_ @Dinky @tna
    Oh das tut mir leid 😥 ich hoffe ganz fest für euch, dass es im nächsten Zyklus klappt.

    Ich habe gestern, trotz ganz vieler komischer Symptome in der 2. Zyklushälfte, meine Tage bekommen. Somit beginnt für uns jetzt (erst) der 3. ÜZ. Das ist natürlich nicht zu vergleichen mit eurer langen Wunschzeit.

    Mir ist bewusst, dass es bei ganz vielen nicht grad auf Anhieb funktioniert, jedoch hofft man dann halt trotzdem 😊

    Ich wünsche euch von Herzen, dass es bald klappt.
  • Liebe alle
    danke für eure Anteilnahme. Es tut wirklich gut sich hier im Forum mit Leidensgenossinnen auszutauschen.
    Ich weiss aus eigener Erfahrung, dass ein negatives Testergebnis immer enttäuschend ist, auch wenn frau erst seit wenigen Übungszyklen dran ist. Bei unterstützen Zyklen ist die Hoffnung schon immer noch etwas grösser und somit auch die Enttäuschung stärker.
    Ich wünsche uns allen von Herzen, dass es bald klappt!

    Den Text im Foto habe ich übrigens vor Kurzem auf Insta gesehen und irgendwie hat es mich total bewegt. Vielleicht tut es ja Jemandem von euch auch gut.
    486bh6ycuaza.jpg
    ela89LillyFee
  • @_dominique_ Oh Kiwu behandlige sind sehr asträngend, druck der Dume das es bald klappt. Hender scho besproche ob er en Schritt witer gah wend?
  • Hey ihr Lieben
    Ich durfte gestern positiv testen… ganz schräg, eigentlich nachdem ich den Zyklus bereits abgeschrieben habe. Die Streifentests sind sooo blass, dass erst nach dem Trocknen ein Schatten ersichtlich ist. Aber gestern hat auch der digitale Clearblue angeschlagen. Bin verwirrt und hab Angst, dass ich mir nun falsche Hoffnungen mache, da das Resultat viel deutlicher sein müsste. Aber freu mich total und bin happy, es ist das erste Mal, dass ich sowas erleben darf und ich bin ja auch schon 37J…❤️❤️❤️
    müüsliHimmugüägäli🐞leo__28ela89Lauraannahaenn_dominique_Janienelaa94
  • Glückwunsch @Dinky☘️😍🥳
  • Soooo toll @Dinky ! Ich drücke dir ganz fest die Daumen, dass alles ganz rund läuft und gut kommt! 🤗
    Dinky
  • @Dinky Ganz ganz herzlichen Glückwunsch! Das ist sooo schön zu hören. Alles Gute und geniesst die kommende Zeit in vollen Zügen.
    Dinky
  • Es war grad ein auf und ab, der Test ist soo schwach positiv. Aber solange die Mens weiter nicht kommt bin ich mal vorsichtig optimistisch und ich spüre, dass ich mich anders fühle. Ich freu mich sooo. Vielen lieben Dank für Eure lieben Glückwünsche!!! 🥰
    Hoff auch sehr, dass ihr 2023 ein Glücksjahr habt und positiv testen dürft 🍀🙏🤰
    Himmugüägäli🐞
  • @Dinky herzliche Gratulation, ich freue mich sehr für dich/euch und wünsche euch, dass alles gut geht!
    @Zireael es ist wirklich sehr anstrengend. Bisher haben wir nur stimulierte Zyklen und 2 IUIs gehabt, eine dritte IUI machen wir bald noch. Falls das nicht klappt, wäre der nächste Schritt dann IVF. Ob wir das machen, wissen wir noch nicht. Das ist dann schon noch mal heftiger als IUIs. Möchtest du auch von dir erzählen?
    Dinky
  • Meine Tests waren ja immer sooo schwach positiv. Hab nun Schmierblutungen bekommen und die Tests wiederholt, sie sind alle negativ… Wir müssen uns also von unserem kleinen Sternchen verabschieden… 😢✨😔
  • @_dominique_ Ich han 1 Jahr unerfüllter Kinderwunsch, denn bini id Kiwu det hani mi zerst müesse Impfe la gege MMR. 3Mönet Pausiere den
    3 X GVNP
    4 IUI
    IVF/CSI Kombiniert
    2 Früehabgäng 5ssw und ca 7ssw
    De 3 Transfer hett den klappt und mini chlii isch im Juni 22 uf dWelt cho. Es isch sehr en astrengende Deprimierende Weg gsi. Bin jetzt aber sehr glücklich de Weg gange zi.

    Bi mir hends nie e Diagnose gha warum es nöd klappt. Nur mini Zykle sind sehr churz gsi nachem ES. Sie hend uf e Gelbkörperschwächi Tippt. Au all die Hormone und sprützene sind ermüedet zum neh. Z.T hanis bis i die 13 ssw müese neh. Aber has zum Glück hanis guet vertreit. Bald wirds aber wieder los ga😄👍 wenn weissi nanig gnau🙈
    _dominique_
  • Hallo Mädels
    Ich melde mich auch mal wieder, denn es gibt neuigkeiten, Nach nun mehr als 2 Jahren Kinderwunsch hat heute unser erster Zyklus mit Letrozol gestartet und bereits am nächsten Montag gehts zum Folikel TV, ist hier jemand der ebenfalls schon erfahrung mit Letrozol gemacht hat und berichten könnte?
  • Wie gohts bi öich derzit?
  • Hallo zämme. Nach langem meld ich au mol wieder. Mi sohn isch 3 joor alt und mir sin sit 2 joor am bastle... Durch die erscht SS hanni erfahre dass ich e Schilddrüeseunterfunktion ha... Bi denn bimene Frauearzt gse im früehlig letscht joor zum e Bluetbild mache. Er het gseit es sigi alles i.O. guet nüt drbi dänkt...isch jo alles ok... Denn im November 2022 zunere andere Ärztin weil mine pensioniert isch.. die het mini akte ahgluegt und gseit mit so schlechte schilddrüesewert isches unmöglich schwanger zwärde,dass es unter aller sau sig,dass mini damalige arzt nür drgege gmacht heig... Guet... Denn hanni im november bluet gäh und profilaktisch scho e medikament beko fürd schilddrüese.. im dezember wieder go bluet gäh, und d wert sin no schlechter worde... Nägschte schritt:in 4wuche nomol go bluet gäh und wenns denn nid besser isch zumene Endkrynologe:(
    Mir wünsche uns ganz fest e 2.kind... aber so langsam magi nüm... Sry für dä langi text
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum