Mamis us Herisau AR / Gossau SG

Hi
Gits do ine Mamis us Herisau oder Gossau? Wer cool neui Lüt kennelerne wo de glich Alltag hend wie i :) i mim fründeskreis het sust no niemmert Kind und drum au am tag dur kei zit zum was unterneh..

Kommentare

• Hoi Michelle. Bi zwor nöd vo Gossau oder Herisau aber vo Oberbüren🙂
  • Cool, und wie vil chind hesch und welles alter? :)
  • Hoi hoi, i bi zwor au nöd vo herisau oder gossau aber vo andwil 😊
  • I han es meiteli wo 14 monet alt isch. Und du?
  • Hoi Michelle
    I bin vo Gossau und ha sgliche "Problem". Nur ei Kollegin vo mir het bereits Kinder. Mini Tochter isch 10 Monate alt. Wör mi über e Nochricht freue.
    mumofone
  • Hoi, komme aus waldstatt
  • Heey
    sueche au Mamis zum kennelerne und gspändli für di chli.. Bin in Herisau han e bald 3 jöhrigi Tochter und 2. chind ufem wäg (ssw 25). Bin jungs mami und somit niemert ähnlichs im Umfeld 😅
    mumofonekimberley
  • :) hallo zämä, i han e ähnlichi situation. wohne in gossau und min chline isch bald 10 mönet alt. wür mi freue über neui kontäkt.
  • Hallo zämä,

bi vo Herisau und ha en Sohn wo endi Monat 1Jahr alt wird. Wür mi mega freue neui Mamis/Eltere kenne z‘lerne um sich au mal ztreffe damit die chline zämä spiele/welt erkunde chöntet
    Jeanine280622Michelle9100
  • Heyhey:)

Wohne in Herisau und mini Chlii wird jetzt dänn 9 Mönet alt. Wär toll, wenn öperd Luscht hetti ab und zuä verussä zgoh und chli z schwätze :)
    Bin au grad dra e Krabbelgruppe ufd Bei z'stellä.. :) hoffä ich finde es paar Mamis mit Kinde wo Freud dra hettet:))
    Liebi Grüess und vilicht ja bis bald :blush:
  • Hoii zeme :)

I bi us Ebnat-Kappel, 19 und ide 35ssw☺️ sueche jungi Mamis ide Umgebig oder eifach Ostschwiz zum ustusche etc. will imim Fründeskreis eigentlich noniemert es Chind het:)
  • Hallo mitenand
    Bi us Herisau. No öppert do?
    😊🖐
  • Heyy Mitenand
    I bin usem Neckertal
    Mir würdet üs über neui Fründschafte freue
    Min Sohn isch 4 jöhrig
    Mir sind gern z St. Peterzell/Wattwil/Herisau ufem Spielpi
  • @kimberley ha de post leider erst jetzt gseh 😅🙈 bi au vo ebnat 😉 bi 30gi & mini tochter wird im juni 2. Falls mol ufde spielplatz wötsh etc, dörfsh di gern melde 😘
  • Mir sind us Gossau 😁 bitzli spoht wieni gseh aber vilicht isch es doch no aktuell?
  • Hi
    Gits do ine Mamis us Herisau oder Gossau? Wer cool neui Lüt kennelerne wo de glich Alltag hend wie i :) i mim fründeskreis het sust no niemmert Kind und drum au am tag dur kei zit zum was unterneh..

heii michelle
    bi vo andwil (gossau) nd ha en 2j sohn. gaht mo ähnlich :smile:
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum