Mamis us Herisau AR / Gossau SG

Hi
Gits do ine Mamis us Herisau oder Gossau? Wer cool neui Lüt kennelerne wo de glich Alltag hend wie i :) i mim fründeskreis het sust no niemmert Kind und drum au am tag dur kei zit zum was unterneh..

Kommentare

  • Hoi Michelle. Bi zwor nöd vo Gossau oder Herisau aber vo Oberbüren🙂
  • Cool, und wie vil chind hesch und welles alter? :)
  • Hoi hoi, i bi zwor au nöd vo herisau oder gossau aber vo andwil 😊
  • I han es meiteli wo 14 monet alt isch. Und du?
  • Hoi Michelle
    I bin vo Gossau und ha sgliche "Problem". Nur ei Kollegin vo mir het bereits Kinder. Mini Tochter isch 10 Monate alt. Wör mi über e Nochricht freue.
    mumofone
  • Hoi, komme aus waldstatt
  • Heey
    sueche au Mamis zum kennelerne und gspändli für di chli.. Bin in Herisau han e bald 3 jöhrigi Tochter und 2. chind ufem wäg (ssw 25). Bin jungs mami und somit niemert ähnlichs im Umfeld 😅
    mumofonekimberley
  • :) hallo zämä, i han e ähnlichi situation. wohne in gossau und min chline isch bald 10 mönet alt. wür mi freue über neui kontäkt.
  • Hallo zämä,

    bi vo Herisau und ha en Sohn wo endi Monat 1Jahr alt wird. Wür mi mega freue neui Mamis/Eltere kenne z‘lerne um sich au mal ztreffe damit die chline zämä spiele/welt erkunde chöntet
    Jeanine280622Michelle9100
  • Heyhey:)

    Wohne in Herisau und mini Chlii wird jetzt dänn 9 Mönet alt. Wär toll, wenn öperd Luscht hetti ab und zuä verussä zgoh und chli z schwätze :)
    Bin au grad dra e Krabbelgruppe ufd Bei z'stellä.. :) hoffä ich finde es paar Mamis mit Kinde wo Freud dra hettet:))
    Liebi Grüess und vilicht ja bis bald :blush:
  • Hoii zeme :)

    I bi us Ebnat-Kappel, 19 und ide 35ssw☺️ sueche jungi Mamis ide Umgebig oder eifach Ostschwiz zum ustusche etc. will imim Fründeskreis eigentlich noniemert es Chind het:)
  • Hallo mitenand
    Bi us Herisau. No öppert do?
    😊🖐
  • Heyy Mitenand
    I bin usem Neckertal
    Mir würdet üs über neui Fründschafte freue
    Min Sohn isch 4 jöhrig
    Mir sind gern z St. Peterzell/Wattwil/Herisau ufem Spielpi
  • @kimberley ha de post leider erst jetzt gseh 😅🙈 bi au vo ebnat 😉 bi 30gi & mini tochter wird im juni 2. Falls mol ufde spielplatz wötsh etc, dörfsh di gern melde 😘
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum