Ultraschall ohne Fruchtwasser oder sehr minim.

LeleLele

6

bearbeitet 5. 05. 2021, 11:15 in Schwangerschaft
Ich han gestert en bsuech gha bi minere Gynokologin.. mir hend wölle i weller wuche dasii scho bin sie meinti 4 afangs 5

Aber ufem ultraschal bild gseht mer nur so es chlises löchli.. sie hetti gmeint sie gseht keis fruchtwasser 😞 evtl isches das am donnstig mueni nomol döt hi gah und bluet go abgeh.. zum luege ob sie die werte verdoppelt wenn jo denn bini schwanger und wenn nöd wasii so nöd hoffä den isches nüt xsii 😔

Het das öpert au so müesse duremache?
Oder het mer vilicht öpert en rat zum mich z beruige?

Bin soo nervöös han sooo en grossi angscht..

Ich gib mal mim würmli die ziit wos brucht aber glich machts mich mega nervöös.. 😔

Kommentare

  • Also i bi denn ir 6ssw gange und me het absolut nüüt gseh, eifach e leeri Fruchthöhli u meh nid. Mir hei denn 1,5 Wuche gwartet und nomau gluegt und denn isch alles guet gsi 👍 mini Tochter wird itz de jährig☺️ blib positiv
  • Uf jedefalll ja ich denkes auu dases chli ziit brucht und dasii viel z früeh gange bin.. 😅 hoffes doch.. 😟
  • So viel ich weiss gseht me erst ab die 8 ssw öpis chlises ❤️ ich hoffe ganz fest für eu dass alles guet chunt 🍀🍀
  • Danke liebi @Yul ♥️
  • Bi mire Grosse hetme denn ir 8ssw was gseh aber zchlii, hätt dopplet so gross söue si. Hei den ono mau 4 Wuche müesse warte zum luege obsi gwachse isch. Si het alles ufgholt gha und wird im September 4i und isch itz eini vode grosse ☺️
  • I gloube dra 🍀
  • @Nagalii Viele herzliche dank für die suuper Motivation ♥️
  • @Lele Wie geits dir?
  • @Nagalii Heiii du danke de nochfrog sehr sehr guät d wärte hend sich verdoppelt wies sött sii 😍 mir sind ganz erlichteret.. ♥️

    Sorry hans voooll vergässe z sege das doch alles guät gange esch.. 😊😇
  • Ah das fröit mi 💪💪 de chunnt aus guet wirsch gseh ☺️👍
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum