Januar Babys 2022 ☃️

13»

Kommentare

  • @Nia331 Oh jööö, wünsche euch es guets iläbe in Alltag 😊Ich han de ET am 26.1.. de wär also scho gliii.. mal luege wenn de Wurm denn parat isch 😁
  • @Peach Viele Dank 😊 gester isch gad chli streng gsi, si het sicher gmerkt das alles anderschd isch wie ide Klinik. Ohh wiee schön 🥰 das isch ja wueki ganz ganz bald. Bin ufjedefall gspannt und wünsche scho jetzt e gueti Geburt 🤞🏼 viel Chrafd.
  • Hey zäme, wie gahts euch und euchne Babies? 😍Ischs scho besser worde mit de Kollikä?

    Ich vermuete ich mue de Chat no wechsle, wird knapp dases no es Januar-Baby git bi mer 🤣
  • @Peach Guete Abig 😊 Eus gahts bestens dankevielmal. Und dir? Mir hend zwüschetzytlich usegfunde das es vermuetli nöd mal Kolike gsi sind sondern das si leider z wenig Milch becho het 🥺😣😔 het mer soo leid da. Ez hemmer agfange mit Zwiemilchernährig und appumpe. Neiii 😖 verlah eus nöd😊 chasch ja ih beidne sih 😅 Jan & Feb. wie gahts dir so? 😊 n guete Abig wünschi
  • @Nia331 Ohje.. ja uf da muemer zerst mal cho gäll 🙈 wie händers de gmerkt? Aber demfall gahts jez besser?
    Das glaub ich dir das dir da leid tah hät, aber da cha ja niemert öpis defür 😊

    Ich blibe euch schono erhalte.. schliesslich sind ihr mir jez wit vorus und ich cha mir vo euch allne Tipps abhole 🤣
  • @Peach Ide erste 10-14 Täg nach Geburt sötts Baby wieder mind. s Geburtsgwiicht ha, und das het die Chlii nöd erreicht obwohl si viel gstillt worde isch. Aber si isch au echli e fuuhli trinkerin. 😅 Ez gahts besser, s Gwicht wieder erreicht und si nimmt ez hoffendli nurno zue! 🙏🏼🤞🏼

    Heeey und? Bi dir? 😊😍👶🏼
  • Eusi Prinzessin isch gestert Obe, also am 2.2. um 23:39 ufd Welt cho 😊 es isch alles guet gange, eifach extrem schnell 🙈 es gahts eus beidne aber guet 👍🏻
  • @Peach Wie schööön z ghöre das es dir und euere Prinzessin guet gaht 😊 Wünsche vo ❤️e nuhme s beschde und ez e super schöni Kuschelzyt. 🥰 Freu mi wieder vo dir z lese
  • @Peach wow en mega schöne Datum :D 2.2.2022
  • @Peach Ohhh wooow es würkliich mega schöns datum so wies @snowangel gseit het 😍

    Wünsche euch au nurs beschtä 🌸🙏🏻
  • Hey wie gahts euch allne so mit euchne Schätzis? 😍
  • @Peach Hey, Danke fürs nahfröge ha mi au mal no bi eu welle erkundige? Bi eus alles tiptop, hüt isch euses Schätzi genau zwei Mönet alt worde - wahnsinn wie schnell d Zyt vergaht. Wie gahts dir? 😊
  • Schön zghöre! @Nia331 🥰Eus gahts au guet, merci! Ich stuune aber au jedi Wuche weder wie schnell d Zit lauft 😩
  • @Peach Das freut mi 😍😊 Ja gell? Würklich wahnsinnig. Aber au uu schön wemmer so viel Fortschritt und Veränderige derf miterleben❤️
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum