Einfach ausheulen wegen Mann 😩

Hallo Ihr Liebe.

Ich weiss gar ned recht was ich mer us dem Post erhoffe aber ich muess es eifach mal loswerde und drüber rede evtl gits Fraue wo au so eppis ka hend.

Folgendes: Min Maa het frühner Betriebige kha und das isch so es züg gsi. Bin dazumal Schwanger ksi und han nur brüellt will ich ned gwüsst han wie wieter, da ich mit Chind ja denn au nem soviel ha wälle schaffe.
Mir händ nach viel Träne vergiesse und Nerve verbruche zum Glück mini Eltere kha wo dazumal üs gholfe hend mitemne Kredit und mir (bzw ja nur Er) us dem use cho isch. Was mir natürlich Monatlich Ihne zrug zahlt hend, da für sie das au nöd eifach so usem Ärmel gschüttled worde isch.

Mittlerwiile viellicht tönts ibildet aber het er sis läbe im Griff durr mich. Ich lueg für alles, da ich das eifach au eso känne, mit mehr zahlts i und ordnets ab..etc..

Bin au stolz uf ihn , dass er das möcht im Griff ha und ihgseht das er dazumal jung und doof ksi isch.
Nur isch es äbe so.
Ich lieb ihn würkli sehr und mir harmoniered zäme alles stimmt jo.
Aber wenns um das Thema gat chani immerno brüelle.
Er wotts mache aber machts ned.
Er verschiebt immer alles uf de nächsti tag und machts doch ned. Er het jetzt numal en Verlustschih becho de vor 10 Jahr ksi isch aber die sind im Recht jetzt no dämit zcho.
Ich han mich um alles kümmered wie wo was, wie zahle ect. Er macht sich um das kei Gedanke.. Will er weiss ich machs i so vielne Sache isch er eifach so verdammt ful, sorry für die Usdruckswies.
Aber mänisch chan ich eifach nüm und frog mich amigs ob er mir undergang isch i so Züg. Es tönt jetzt vielleicht gemein wie gseit ich lieb ihn aber ich weiss ned ob ich die nerve han für immer sis mami zspile und das drama immer z'wisse er wird sich ih dere hisicht nie ändere und das nie verlass isch uf ihn. 😩

Tuet mer leid für de lang text aber mengisch chan ich eifach nüm und fühl mich so ellei mit dem ganze. Ich het so gern das ich mich uf ihn verla chönt.



Kommentare

  • Ich arbeite in diesem Fachgebiet, wenn Du fragen hast, darfst Dich gerne bei mir melden.

    Schulden die nicht beglichen sind, sind eine Abwärtsspirale…. das wird nur schlimmer wenn man dies ignoriert. Du hast viel geschafft mit Deiner (und Deiner Eltern‘s) Hilfe, aber gerade bei bestehenden Verlustscheinen wird man immer wieder daran erinnert. Dies zerreisst - und für als Familie könnte dies drastisch sein. Seit ihr denn nun verheiratet - habt ihr dies mit den Schulden geklärt vor der Heirat bzw. habt ihr einen Ehevertrag ?

    Da Du die Finanzen nun regelst, werden hoffentlich keine neuen Schulden gemacht. Für die „alten“ Sachen unbedingt mit den Gläubigern wegen einer Lösung schauen. Wenn jetzt alle auf einmal kommen, dann ist eine Lohnpfändung vermutlich unumgänglich (oder ich intepretiere es aus Deinem Text zu schlimm).
  • Natürli ab jetzt chunt nüt meh, ich wür das nie welle so läbe . Mittelrwiele sind mir g'hürate.
    Es isch e Verlustschieh vo de Stüre. Die chemed jetzt no. Eh Betriebig isch es no ned also denk ich sowit ich weiss wirds nanig e Lohnpfändig. Aber zahle müemers ja irgendwie. Aber es gaht mer meh drum will er sich um das ned kümmered. Ich lueg ob mers zeme chens bringe oder ih Rate zahle. Er het immer nur s'Gfühl es isch ned schlimm. Aber ich chan doch ned immer ihm sis mami spiele und er gset ned i wie das wieder chent use cho wenn er es ned mal igseht.
  • Es cha guet sii das ihm das ganze selber sehr belastet.. Und er es unbewusst (innere Schublade steckt und denkt ich erledige nachher mir gahts nöd guet jetzt..) und eso stapelt sich das ganze.. Sehr wahrscheinlich isches ihm peinlich und unaghnehm dass du /dini Eltere soviel ghulfe hend.. Es gitt Lüt dene isches sehr unwohl.... Möglich dass er sich immerwieder vornimmt die zahle aber wenn öpis neus inechunt wird Summe grad höher und das macht ihn vlt. Psychisch eifach fertig.... De Beitrag isch paar mönet her.. Wiegahts eu mite situation?
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum