April Baby‘s 2022 🌷

12346

Kommentare

  • sehr worschiendli wirds en bueb 😊
  • Ich wohne in Rapperswil und du?
  • Ahhh okay☺️ muess grad luege wo das ish😝 Noh nie ghört🙈
  • grad bi st.galle ide nöchi 🙈🤗
  • alles klar☺️ wie alt sind ihr alli?, wenni wüsse darf☺️
  • klar 23i du ? 🤗
  • easy 🤗 i wellere wuche bisch du ?
  • ide 18ssw jetzt und duu?
  • aaahhh schööön☺️
  • Guete morge auersits
    I mäude mi hie o wieder mau😉I bi 34i usem kanton bern u mitem 4. chind aktuell ir 18.ssw
    Gester hani hebammekontrolle gha u bim härztöndli lose, het d’hebamme die eifach nid rächt gfunge. Zum glück isch d‘FA im huus gsi u isch de schnäu cho e schall mache. Ds härzli schlat u es isch aues guet, es het sech eifach hinger dr plazenta versteckt u drum si di härztöndli nid ds finge gsi.🙈😘 scho itz am versteckele😍Gspühre tuenis o scho es zytli aber eifach no sehr fiin wüu d‘plazenta vore isch.
  • Heey! freut mich, dass alles super ish bi dir☺️🙈 Wooow! scho bim 4. chind🎉🎉 Gratuliere🎉🎉 Ja, unglaublich wie die chlini scho im buch ihre charakter zeige chönd😝🙈 Machts eifach spannend das ganze.

    Ich hoff es gaht eu allne guet☺️
  • Ech be 33gi ond medem 3te schwanger ond höt 18 4😊
  • Hallo zäme ich ha ET am 22.04.22 und han scho en bueb wo im august 2 worde isch bin 26 und chum vo schmerikon 🙂
  • Freut mich eu alli kennezlerne☺️
  • Hoi zäme, bi au neu da ☺️Min ET hani am 14.04.22 und ha es 3jöhrigs meitli. Bin 26gi
  • Hoi zemme 🤗 hüt de 2 trimesteruntersuech gha im spital 🙈 es isch alles guet alli organ entwicklet sich so wies settet 🤗 es wird es meitli anstatt en bueb haha 🙈🤗👶
  • Aaaww mega herzig!🙈 bin au gspannt, was mis baby für es gschlecht het! Wahrschinli gsehts min FA ih mineri nägshti termin🤞🏽🤞🏽🤞🏽

    Hoff es gaht eu allne guet sowiit und dass ihr e gueti wuchestart gha hend☺️ Ich gahn am mittwoch id ferie und gnüss es noh e chli vor mis engeli uf d‘welt chunnt🙈🎉
  • glaubi dir 🤗🙈 freut mi für dii das isch au mega spannend 😁 das wird scho 😁

    gnüss es i dine ferie 😄
  • Schöni ferie, schlof no so vell wie chasch, gniesses guet zässe, gniesses no in volle zög in rueh dusche,bade oder ufs wc go elei.....🤣🤣😍
  • Dankeschööön❤️ hahaha! Leider gnüss ich de schlaf und dass alleige dusche/ufs WC gah scho jetzt nüme😂 Han 2 chatze und en hund. Die verfolget mich durch die ganz wohnig😝 Aber mitem baby zuesätzlich, wird uf jede fall spannend blibe😂😂
  • Hend ihr mengisch aus gfühl wener lang stönd s gheit ez den unde use 😄 ich muss immer mini bei überchrüze sus hani en druck geg abe das hani bim erste chind nöd gha 🙈
  • Fraue wössed ehr wenn mer de zuckertescht moss mache? Esch dä am termin vom 2.trimester ontersuechig?🤗
  • also, ich weiss es nöd. Aber ich han mine in 4 wuche denn bini ide 25. ssw.. Aber ka. Isch mini ersti schwangerschaft☺️
  • han mine letst wuche gha ende 22ssw
  • Normal isch gloub öpe ide 25.ssw
    Aber vilech chame das o vorher😅
  • zwischet 24 und 28ssw
  • Wüsse jetz eigentlech no es paar meh was si bechöme?🥰💙❤️
  • Hallo zäme!
    Mälde mi ou weder mou.
    Euses hets ned welle zeige was es werd 😂Ond glaub negst Woche hani kei Ultraschall. De mümmer halt nochli warte 😬
  • Mir bechömmet en bueb☺️
  • Bi üs gits nach 3 meitli itz ono e bueb😘
  • Wie gahts eu allne? Hend ihr noh symptome oder sind ihr meh entspannt jetzt?

    Han e frag: Hend ihr scho en April whatsapp Gruppe wo man sich cha au e chli meh ustusche?
  • Heii guet danke dir ? Also am afang isch es extrem gsi ab ere gwüsse wuche hani gar nüt meh so würklich gha usser Ruggeweh hani amigs aber das isch normal 😅🤗

    e whatsapp gruppe währ no chillig 😄
  • Ja, würds au cool finde wenns e whatsapp gruppe geh würd☺️

    Ich han au ab und zue ruckeweh oder ah de siite so e chli schmerze. Aber nöd so schlimm wie wo ich übelkeit gha han. Bin nur froh, ich han kei übelkeit meh haha
  • jo wömmer eini mache ? 😊 i währ fix debii

    das isch glaub normal mit em siite schmerz 🙈 glaubi dir gaht mir au so 😅🤗
  • aahh guet… demfall ish das normal… scho unahgnehm aber han übelkeit würkli krass schlimm gfunde hahah!

    Ja, wär debi. Sölli dir mini nr schicke und du machsh d‘gruppe oder söll ich?
  • glaubi dir i han amigs scho rein vom gedanke a gwüssi sache zum esse eifach nur de brechreiz übercho aber zum glück nie müesse erbreche 😅 aber isch scho gemein gsi het mer ab jnd zue list if was zum esse gha und denn zack hett mer eifsch sicher 2mönet kei lust uf das will rwin de gedanke alles kaputt gmacht het haha 😅🙈
    macjsch sie du i schick dir suss mini nr 😄
  • oh ja… ich han gar kei gmües oder sust chönne esse. Han die ersti 4 mönet nur frücht, brot mit nutella, schoggimilch, wienerli oder riis mit thon chönne esse/trinke. Vorallem bi gmües hani halbe kotzt nur vo ahluege oder gedanke haha
  • ah, und wenn öpert andersh noh im gruppechat si wett, eifach mir d‘nr schribee☺️❤️
  • Schad, dass niemert meh da schribt☹️ Naja, hoffentlich gahts eu allne guet.

    Wünsch eu allne e schöni Wuche✨
  • @Glöö hey i bechume zwar kes April Baby sondern es März Baby, aber süsch chaschmer sehr gärn schriebe.. wenn hesch di ET?
    yasi
  • @Bambina danke viel mal☺️ ish lieb! Min ET hani am 25. April und duu?
  • @Glöö am 08. März..😊 isches dis 1. Ching?
  • Sooorry bi grad nüm do inne gsi. Mer hei scho e april whats app gruppe. Wetsch dert ine cho @Glöö?
  • @Bambina ja, genau! Und han kei kolleginne mit chinder. Mit chinder selber hani scho viel z‘tueh gha, da ich die usbildig als chinderbetreuerin gmacht han. Aber es eigene chind ish ja nöd s‘gliche😝😝
  • @jayfy0413 ja, het nüt dagege
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum