Mamis aus Kanton Thurgau oder St. Gallen

Hallo liebi Mamis
I heisse Melanie , bin 29gi und han Zwilling. En Bueb und es Meitli 19 Mönet alt. Wer schön mol neber kenne lerne wo au Kind het und i de nöchi wohnt. ( Winden, Gemeinde Egnach )
Liebs Grüessli Melanie 😊

Kommentare

  • Hoi Melanie 🤗Ich bin d Lorena, wohne in Erlen, üsi Tochter isch ez guet 9 Mönet alt.
  • Hallo mitenand:) ich bi d Noemi (27) und Im Juli 21 z erschte mol Mami worde... Ich würd mich froie über ustusch und Kontakt mit anderen mamis us de Region sg.
  • Hallo mitenand. Ich heisse Natalie und wohne bi Rheineck SG. Mini Tochter isch 15 Monet alt. Ich würd mich au freue anderi Mamis kenne z lerne. Ob vo SG, Erlen oder sust wo i de Ostschwiz... Ich fahre eh öfters ume, bin also offe für neui Städt/Dörfer/Käffs ;)
    Wär eifach schön nebert zum quatsche z ha, wo d Mami-Problem verstoht und doch au öppert mit dem mer au mol sus rede chan, nöd immer nur nur nur über d Kind und s Mami-si.
    hoa
  • Hoi ihr zwei. Das tönt doch super.
  • @Noemi Woher bisch denn du?
  • Hey hey ich wohne in St. Galle bi aber grundsätzlich au mobil. Wie wärs mol miteme spaziergang oder kaffii träffe?
  • Hoihoi
    Bi im Juli 21 au zum 1. Mol Mami worde. Wör mi freue zum chli quatsche.
    Chume vo Algetshuse nöchi Uzwil
  • Wener wend würd ich sus mol e whatsapp Gruppe erstelle für die wo mol luscht uf es treffe heted. Die wo Interesse hend, chönd mer Jo sus iri nummere als nochricht sände:)
  • Wie chani dir ä nochricht schicke?
  • Une ufs briefli und denn ufs plus und denn ihren name igeh.
  • Hoi mitenand. Au ich ha das Johr mis ersti Chind übercho :) Bin bi de Suechi nochere Chrabbelgruppe nöd würkli fündig worde und ha denkt, viellicht ergit sich so öpis jo do... :)
  • Mir hätte imfau scho ä ostschwizer mamis chat 😃 wo sicher öppe 20 mamis drbi si
  • Hallo Mitenand :smile:
    I heisse Fabienne bin 30 und wohne in Egnach. I han en Sohn wo ende Dezember 1 worde isch.
    MelanieKräuchi
  • Hey zäme, ich bin d Martina und wohne i de nöchi vo Kreuzlinge. Ich han en sohn und e Tochter, gli 2,5 und 1 und wür mi freue zum anderi Mamis kennelerne 😊
    Apinchofharmony
  • Liebi Mamis
    Ich han e 1 jöhrigi Tochter und wohne i de nöchi vo Rorschach. Ich würd mich sehr freue es Mami kennezlerne wos viellicht au chli so goht wie mir. Trotz wundervolle Moment mit Kind fühlt mer sich mengmol irgendwie doch chli einsam. Do chönt viellicht einigi mitfühle ;) Au für mini Tochter wärs schö chli Kontakt miteme Kind zha do i mim Umfeld nonig so viel Kind hend. Ich bin übrigens 34 😊
    MelanieKräuchianaira
  • Hoi ihr. Üsi chind sind jo alli ime ähnliche Alter.. 😄Und mir wohned alli nöd mega wiit usenand. Tönt doch scho mol super 👍🏼
  • ElianaEliana

    4

    bearbeitet 15. 01. 2022, 12:16
    Hoi Lorena 😊
    Ja das stimmt,vo dem her passts scho mol. Wär schön wenns es mami gäbt wos au chli so goht wie mir und lust het regelmässig chli ziet zeme gnüsse und chli quatsche,nöd nur über Kind 😜
    zuzana
  • Hey ihr liebe Mamis

    Ich wär au debi für es regelmässigs treffe und vorallem au mol nöd nur über chind quatsche 😂
    Sind ihr denn mobil?
  • ElianaEliana

    4

    bearbeitet 17. 01. 2022, 13:03
    Hoi Martina
    Dir gohts demfall au ähnlich 😄 ja mir sind mobil. Und du?
  • Mir sind au mobil. Aber ziitlich nöd immer mega flexibel 🙈
  • Hallo Ihr
    Mir sind vo Nöchi Amriswil
    bi mobil aber min Junior isch scho 4 😅
  • Hoi mitenand
    I wär au dabi😄 bi 31 und min Sohn isch 14 Mönat alt, kömmad usam Rhintal und sind mobil😄
  • Hallo mitenand
    Isch die WhatsApp Gruppe zu Stand cho ? ☺️
    Mayna
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum