Suche Schwangere Mai/Juni 2022 aus dem Kanton Bern

Für Austausch und Plaudern :) freue mich!

Kommentare

• Halloo 🙃 i wär Bärnere wohne aber in Solothurn 🙂 bi ir 6ssw am 13. juni söts cho isch mis 3 😍
  • Juhu schön het sech öper gmeldet :) i bi gad ir ssw 7+0 :)
  • 🙂🙂🙂 wow super de hesch sicher gli di erschti Kontrolle😍 i bi 5 3 ha ersch am 4 nov di erschti kontrolle
  • ah das hani ja scho gschribe😄😄😄
  • I a mini ersti kontrolle am 20.10 bi mega ufgreggt :)
  • uuu muesch de brichte🥰 isch dr scho schlächt? odrr süsch azeiche
  • OliOli

27

Symbol
    bearbeitet 16. Oktober, 09:18
    Hallo zäme, i Bi 28i u chume o usem Kanton Bern. i Bi jtz it 6ssw (17juni ET). Ha leider no ke FA Termin da mini no bis am Mäntig ferie het.

Es Isch mis 2 Kind z erst Isch jtz de 15Mönet Aut. I ha ziemlech rüggeweh, Buchchrämpf u Bi müed. I mache mr viu sorge u Gedanke wöui vor 1.5 Monet es Baby verlore ha, ha jtz däm entsprechend Schiss das öppis nid stimmt.
    Wi geits euch hüt?
  • Heeii Oli 🙃 schön das o bi üs bisch 🥰 ohje das duet mer sehr leid i ha mis erschte mit 18i o verlore u de hani 2 gsundi schwangerschafte gha u am 28 august 2021 hani o eis verlore u müesse usschabe 😪fühele gad so mit dir 🙄 me getrout sech no ni so zfreue weus haut no sehr presänt isch🙏 jöö no e chline wurm hesch mi jünger wird im Dez 2i🥰
  • Oh nei ds duet mir o sehr leid für di. Bi mir isches am 10.08. von säuber cho, has Grad gmerkt gha.
    Jtz hoffi z beste. Ja mini chlini Isch zwar mängisch sehr asträngend würd se aber nid wöue itusche😁.
    Hesch du scho azeiche?
  • Hallo zäme
    I bi o e Bärnere u passe nume knapp i die gruppe😜 ha am 2. mai termin u bi itz ir 13. ssw.
    Mir isches uh viu schlächt mau mit erbräche, mau ohni oder brächreiz.
    D‘müedigkeit isch afe chli besser.
    Ah u mir überchöme üses vierte wunder😘
  • @Himmugüägäli i ha o am 20.10. kontrolle, aber ett😍
  • Hättet dir lust uf ne whatsappgruppe? :)
  • Ohje gad im glich Monet😪🙏⭐⭐ ha ebe zviu Bluet verlore u bi de i Notfau amne samschti weus mir elend isch gange u sturm gsi.. es isch mer wück dbei abgloffe sorry für di info u het nüm uf ghört u de bini sofort i Ops cho u de heisi usgschabt. bi froh gsi wos düre gsi isch. und jetzt chumi morn i di 7ssw 🙈geit alles so schnell vo trur uf widr fröid aber glich angscht das es widr ab geit... jaaaa i ha azeiche immer so ufe spötere nami wirds mir elend schlächt🥴 und bi. mega müed... u o immer widr chli trümlig.... und bi öich?

Hallo Primel o es mehrfach mami scho🙂 schön bisch o da 🙃😘
  • OliOli

27

Symbol
    bearbeitet 17. Oktober, 19:25
    @Himmugüägäli🐞 ja i wär drbi☺️

@Sarah 19 91
    I ha sehr starchi chrämpf gha u när bluetige u am nächste Tag Hani de gmerkt Isch ke Inistigsbluetig u wo's de Isch usecho hanis Grad gseh üs gwüsst, Bi när i Notfall aber di hei o nüm chönne mache.
    Ja es Isch es riise gfüehlschaos, i weis wast meinsch.
    I ha vorussichtlech am 17.juni Termin.
    Bir erste ss Isch mr geng gäge abe so schlächt gsi, aber bis jtz Hani no garnüt u ds gut mr chli z dänke, obwohl i alt froh si😅.
  • Weiter mir susht eui Nr schicke de machi e gruppe :) also die wo lust hei ❤️
  • @Himmugüägäli🐞 Hesch du äch mini Nachricht übercho?
    Wie ischs gsi bir untersuechig?😊
  • hei ihr liebe 🙂 bi vorgeschter abe i notfau weu i schmierbluetig ha übercho... ha gad widr sehr angscht gha das aues scho widr verbi isch.. si hei gschallt u e embryo mit herzaktivität gseh 🙏 gad e stei vom häez gheit.
  • Wow gratuliere so toll!! Bi mega froh geiz am chline guet🥰
  • Het öper no lust e teil vo üsere Whatsapp-gruppe z werde?🥰👍
  • I ha scho so viu whats app gruppene u tue mi lieber chli über ds app ustusche😉
  • ich han dir e privat nachricht gmacht😊
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum