Geburtstagsgeschenk Weihnachtsgeschenk für 1-Jährige

Unsere Tochter wird am 06.01.22 1 Jahr alt. Nun fragen wir und andere uns was sie zu Weihnachten / Geburtstag schenken sollen. Habt ihr gute Ideen?

Kommentare

  • 1.Geschirrset z.b besteck,teller tasse
  • Bobbycar, pukylino, geräusch bücher, mybellybank kässeli (üsi tochter 14mt liebts dete batzeli abeloh), Spiel-/Motoriktisch
  • Runde Schwimmflügeli
    Sändelisache
    Sortierspiel Farben und Formen
    Lustiges Ziehtier
    Xylophon-Hammer-Spiel
    Wasser spielzeug für an die Wand
    Magnetspiel
    Greifpuzzle
    Helm
    Velositz
    Schaukel“pferd“
    Kartonbücher Erlebnis
    Bobbycar
    Sitzroller (Laufrad mit 3-4 Rädern)
    Malen Baby (grosse Stifte, Fingerfarben, Schürze, …)
  • Was bi eus am beschte ahcho isch uf de 1ti Geburi usch Toniebox gsi (sie hät mega schnell dusä gha wies Funktioniert) und ich bis hüt na de Hit!

    Sust
    Bobbycar
    Motorikwürfel
    Grüschbüecher
    Holzpuzzle

  • Mine isch au vom januar. Hei ihm denn eifach zum geburtstag chli früehling/summersache und zwiehnachte wintersache gschänkt 😉. Das chunt mier grat so spontan in sinn, wo ihm mit 1-1.5 jahr freud gmacht het
    - bobbycar
    - toniebox
    - motorikwürfel
    - wishbone laufrad (isch es 3rad)
    - xylophon/babyschlagzüg
    - büechli mit tiergrüschli (zum selber drücke)
    - sache zum sändele (und der sandchaschte 🙈)
    - ufblasbars bädeli
    - seifeblase
    - strassechride
  • Mega tolli Ideeä. Danke vill mol!!
  • @Groan Was sind kartonbücher erlebnis?
  • Ah damit meinte ich Bücher aus Karton für die Kleinen und zwar solche die tönen, Klappen haben, zum fühlen sind, herauskommen, … halt nicht „nur“ Bilder. Weisst du, was ich meine?
    Echt tolle Ideen, hilft mir auch gerade für meinen Kleinen!

    Ab wann können sie was mit der Toniebox anfangen und wie lang sind die Geschichten?
  • Also mini hät am 12 Januar Geburtstag und hät de uf de 1 Geburi die Toniebox becho.
    Am ahfang isch es gäng es ufe und abe due vo de Tonies und scho das hät ihre plauch gmacht... ha de eh Kreative Tonie mit schweizer chinder leider bespielt und de hat sie scho rächt früeh de mit gmacht..

    Hüt benuzt sie Tonies au gern für Ihres Puppehus 😄 und musik lauf au immer im Zimmer.

    Ahgabe wie lang so eis gat chani grad ned säge ... sot aber uf jeder Tonie druffstah
  • @Groan Ah, ja, ich weiss was du meinst. Bücher kann man eh nicht genug haben.
  • Ein Wobbelboard 😍
  • @MamaFux Habs meinem Mann gezeigt und schwups war‘s bestellt🙈😂
  • @Groan Cool! 😍 Ich find sie sooooo toll und ein langer Begleiter....
  • Für wiehnachte bechunt min chline das jahr

    Ministeps Aqua Doodle XXL

    Er liebt das 😁😂
  • Chans leider nöd aluege..
  • Muesch ministeps Aqua Doodle google 😊 gseht echt na toll us!
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum