Juli Mamis 2022 ☀️

2456710

Kommentare

  • Hallo zäme ich habe am vergangenen Samstag auch positiv getestet 😊 Es ist das erste Kind, und da ich mit 38 eine Risikoschwangere bin, habe ich den Termin bereits am kommenden Montag. Jetzt bin ich laut Rechner 5+6 und Termin ist der 7.7.2022 - ich kann's noch immer nicht ganz glauben und mache noch immer jeden zweiten Morgen nochmal einen Test 🙈 Symptome sind spannende Brüste und extremes Schlafbedürfnis, jedoch keine Übelkeit bis jetzt 🤞 hab aber das Gefühl, dass ich schon zugenommen habe 😏 leider gibt's mit meinem Freund Probleme bzw er will es nicht und auch die Beziehung nicht mehr 😔 (das war kurz bevor ich es rausfand, aber vorher wollte er es auch und wir haben einvernehmlich nicht verhütet und sogar Namen besprochen)... er überlässt aber die Entscheidung mir und würde mich auch unterstützen, wenn ich es will. Für mich ist es keine Frage und es hat mir das Herz gebrochen, wie er reagiert hat. Nun ruft er aber trotzdem an und erkundigt sich wie's geht - ich kann jedoch im Moment nicht mit ihm reden, ich bin noch total verletzt und aufgewühlt. Meiner Familie möchte ich noch nichts sagen... Ist sonst noch jemand mit dem Baby alleine? Ganz viel Glück in die Runde für eure Termine 🤗
  • Oh wow.. da fehlen mir etwas die Worte, das mit deinem Freund tut mir sehr leid.
    Aber:
    Ganz herzlichen Glückwunsch zu deinem kleinen Wunder :smile:
    Schau gut nach dir und deinem Krümel, damit es euch gut geht - das ist jetzt das wichtigste!
    Mami83
  • Danke dir 😌 und dir/euch allen natürlich auch! ja dasselbe denke ich mir auch. Ich habe auch etwas Unterstützung von aussen... ich weiss einfach noch nicht, wie das gehen soll und ob ich ihn fragen soll, ob er mich zum ersten Termin begleitet, oder ob ich da einfach sowieso alleine hingehe... ich glaube ich stehe noch etwas unter Schock
  • Liebe Mami83
    Ich gratuliere dir zur Schwangerschaft! Auch wenn es drum herum gerade nicht so läuft wie gewünscht… wünsche ich dir eine ganz schöne Schwangerschaft und bin mir sicher, dass du für dich einen guten Weg finden wirst!
    Ob du den Vater mit zur Untersuchung nehmen möchtest, musst du natürlich für dich selbst entscheiden. Bei meine FÄ darf allerdings aktuell zu den „normalen“ Terminen eh niemand mitkommen (aufgrund von Corona). Da stellt sich die Frage also gar nicht 😉
  • @Mami83 das tut mir leid zu lesen wünsche dir das du die Schwangerschaft geniessen kannst.
  • @Fabi88 danke dir das hoffe ich auch 😌
  • @eulle116 danke vielmals! Ja stimmt, daran habe ich gar nicht gedacht mit den Corona-Regelungen. Ich habe gesehen, dass du deinen Termin auch fast zur selben Zeit hast 😊 ich hoffe, der Termin läuft gut... aktuell bin ich sowas von müde und träume wirres Zeug
  • Lustig, ich bin auch 37 und habe den Termin trotzdem erst am 1.12…

    Tut mir leid für dich Mami83, dass du das alleine machen musst…😒
  • @Summer84 ich denke, sie hat mich einfach mal sehen wollen... war in letzter Zeit sowieso öfter da für Bluttests, US der Eierstöcke, Abstriche etc. Eigentlich sieht man ja später mehr. Wow du bist auch quasi zeitgleich wie ich 😊
  • Ich schliesse mich auch an, bin gerade 3 5 ssw aber den geburtstermin habe ich noch nicht. Erste Termin habe ich dann 6.Dez. Und ist mein zweites 😍 freu mich riesig
  • Hey, hat jemand von euch ausfluss bekommen?
  • Ich hatte schon immer etwas Ausfluss nun ist es noch etwas mehr geworden 🙄
  • Also wie meinst du ist mehr geworden aber nicht schmierblutungen oder blut?
  • Nein nur normaler Ausfluss kein Blut.
  • Ich merke auch dass ich vermehrt Ausfluss habe (kein Blut).
  • Ich han das aus, es isch aber normal :D es isch will mir in Vaginalbereich stärker durchbluetet sind und weg de hormone i de Schwangerschaft . Wie gahts eu mite übelkeite?
  • Was würdet ihr mache wenns Zwilling gäbt?😂
  • 🙈 spannendi frag Summer84
  • Haha ich würd glaub duredrehe…mir hend scho lang gha für de entscheid öbs es zweits söll geh😂 uf die ander siite, isch das jetzt es rägebogebaby, denn denkt mer wieder hauptsach gsund…aber ich wär komplett überforderet mit eusem 3-jährige nebetdra🙈
  • Ahhh die warterei bis zum erste termin macht mi wahnsinnig🥴
  • Ich würde mich glaub freuen 😉Habe aber auch noch keines und möchte eh gern zwei…
  • Bi mer wärs ned guet. Weiss ned was wörd passiere. Ha e härzförmigi gebärmuetter ond es cha nur of einere site si. Drom hätti ned so platz vör 2.
  • Ja wenn no keis hesch, isches super🤪

    Oje verstah di sunny82, da wär gar nöd guet😒
  • Zwilling wäre wohl zwei Fliege mit einere klappe, weme no keis het 😄 i warte o nur no uf dä termin morn morge... wot ändlech wüsse ob alles ok isch. irgendwie bini plötzlich mängisch unsicher, ob's nid doch gschider wär zum's nid bhalte, wenn är sich degägestellt 😔 aber wot jetzt kei impulsivi entscheidige träffe sondern eifach mal morn abwarte. i gloub i würd mir das denn vilicht nie verzeihe.
  • Liebs Mami83. Ech dänke wends härzli gsehsch schlah wersch du soooo freud ha dases bhaltisch. Wie scho im fb gschrebe beni öberzügt dases du schaffsch. Aber verstahne di dasd haut ou echli zwiflisch. Freu mi scho of dine bricht morn nachem fa. Ech muess emerno 2 woche warte.
  • Ich han morn au FA Termin. Boah bini ufgregt, hoffes chunt alles gueed.
  • Ich wünsche euch allen gute Termine morgen und drücke euch die Daumen, dass alles gut aussieht 👍🏻Ich muss mich fast drei Wochen warten. Weiss gar nicht, wie ich das durchhalten soll 😱

    Und Mami83, lass dir auf jeden Fall Zeit mit deiner Entscheidung! Lass dir von niemandem reinreden und entscheide nach deinem Bauch! Du wirst sicher die richtige Entscheidung treffen für dich und dein Kind 😉
  • Das isch lieb vo euch allne danke... die zit geit ja denn ou immer schnäu verbii. und hane, i drückder ou düüme und bi gspannt wie's bi dir usechunt :-) ob i z härz bi 6+4 (ssw 7) scho gseh schla weisi äbe gar nid - wie si da so eui Erfahrige?
  • Hm drum chani ebe ersch am 1.12 gah, min FA seit vorher gseht mer sowieso nüt…aber weiss nöd öb das stimmt
  • Doch doch me gseht scho ab woche 6 dherzschlag, @Mami83 danke wünsche dir au viel Glück. Hoffes es isch alles in Ordnung..
  • ja ha äbe ou scho beides gläse, dass es möglich isch dasme gar nüt gseht oder ou dass mes scho gseht. naja en untersuechig cha ja nid schade...
  • Ich glaub, das hängt sehr von dem verwendeten Gerät, der Erfahrung des Arztes und der Lage des Kindes ab…
    Ich war erst sehr verunsichert, weil ich meinen ersten Termin erst bei 9+1 habe. Mittlerweile denke ich aber, dass es gar nicht so schlimm ist. Zumindest rede ich mir da selbst immer wieder gut zu 😉
  • Hallo zämä ich bi grad bi mim Frauearzt gsi ha scho de ganz morge links es rechte Druck im Buuch gha. Er hät sich grad ziit gno en ganze Untersuech gmacht dasi am Mittwuch nid grad wieder mue gah. Bi ja hüt bi 6 0 me gseht schön de Dottersack und beschwerde chömed vonere zyste am lingge Eierstock.
  • Ohh je hoffe es gaht der gli wieder besser @Fabi88

    Und @Mami83 du bisch nöd allei bi deri entscheidig, mir gahts öpe glich im moment.. vlt gsehsch au min letschte post uf mis profile ( schwierigi entscheidig)
    Vlt helfet dir die antworte woni det becho han au.. ❤️ ich han min ufjedefall entschiede es zbahlte. Ob mit ihm oder allei. Ich wirds phalte und dchance geh zlebe. Min Partner het sich immernonig entschiede.. mir diskutieret jetzt täglich drüberd.. aber am mentig gömmee zemme zu de Gynäkologin zum rede, damit er mini site verstaht.

  • @snowangel Danke bin uf jedefall beruhigt das mis Buchgfühl gstumme hät.
  • @Mami83 und @snowangel tut mir leid das ich euch solche Gedanken machen müsst um eure Babys.
  • @fabi88 ich erinere mich grad, ich ha bi de erst Schwangerschaft au e zyste kah. Sie isch denn ganz allei weg gange, die Gynäkologin het mir nüt geh für das
    Häsch du öpis becho?
  • @snowangel ja has gläse, bi aber nid ganz drus cho wiedo genau är's nid wet... das isch guet sit dir am rede i versueche ou im kontakt blibe mir hei geschter churz telefoniert und ev hüt nomal... er seit er isch eifach ratlos und weiss nid was mache. mir hei sehr viel gstritte gha und das isch für ihn schlimm gsi (für mi eher normal und steck das besser weg). was mir eifach am meischte z schaffe macht isch wie är e komplett andere mönsch isch plötzlich und i weiss nid a was es liegt er seit es sege no alti unverarbeiteti sache ufecho het aber nid welle drüber rede und i merke dass es ihm nid guet geit cha aber nüt mache und i weiss nid was z beschte wär :-( us irgend eme grund het sich ja das chline wunder für üs entschiede...
  • @snowangel nei si sött bis zur 12 ssw vo selber weg.
  • @mami83 er magt eifach de stress nöd nomal dure mache.. euse sohn isch sehr ahnhänglich zu mir.. und das wird schweierig mitem Nachwuchs.. er magt eifach nöd de stress 🤷‍♀️ ...
    Vlts hilfts eu wenn ihr maö alles ufschriebet was eu im herze liegt, was ihr zwei gerne wennd los werde und gmeinsam die pünkt duregönd? Ich bi so e person ich chan mich schlecht erkläre bim rede.. ich wird zu emotional und vergiss vieles i dem moment wo sehr wichtig wär zsege. Vlt hilts eu besser mit schriebe.. aber nöd duech Whatsapp..
  • @Fabi88 ech ha ou ide erschte ss e zyschte gha. Ide 12 woche bim umtersuech isch si wäg gseh.
  • Danke eui weg de Zyste machi mer nid so sorge ha angst gha wegere ELSS 😓
  • @Fabi88 oh ja das chani mir vorstelle, han au chli angst davo.. mini übelkeite sind ebe au anderscht als bi de erst Schwangerschaft.. aber müsst ja nüt heisse. Hoffemer ganz fescht dass alles guet chunt bi allne mamis ❤️
  • Ja total anderst das mal. Magebrenne übli püggel im gsicht aber kei brustschmerze oder übelkeit.
  • Hallo mitenand.. i getrau mi fast gar nit do inn zschriibe do für mi alles no chli sureal isch.. ha am zistig positiv testet und am fritig hani grad könne go zeige bi dr FA.. ich ha dört nur so e schwarzes loch gseh aber sie het gmeint das miesst so sii.. sie het aber chli e schlächte tag ka und bi nüm wittr druff iigange.. negste termin erst am 01.12.. i ha irgendwie angst ich weiss nit wieso aber i ha angst.. kenned ihr das gfühl oder mach ich mi eifach verruckt?
    Mini symptom zurzit übelkeit und volle buuse..
    Ich bi hütt 5+092eb9590-4591-11ec-956c-dfa3dd67430a.jpeg
  • Ich ha morn au en termin und bi erst 4 2 gseht denn bi mir sicher au so us... Ich verstah voll dini Angst, gaht mir genau glich
    Ich Han nur mega stark Schwindeligs Gefühl am Tag verteilt und es zieh ab und zue im unterleib aber immer weniger..
  • Es chlises pünktli gsehni ja da i de fruchthöhli 👀😜
  • @snowangel Oh viel glück hütt dämfall! Wür mi wunder nä wie dis bild usgseht falls es magsch poste🙃 also ich gseh bi mim bild kei pünktli oder vllt luegi falsch aber ich ha eh kei ahnig🤣 naja hoffe mr mol sbescht
  • Ich glaub, es ist total normal, dass man zu dem Zeitpunkt nicht mehr sieht! Deshalb machen viele Frauenärzte ja auch erst spätere Termine…
    Aber wenn sie dich erst in drei Wochen wiedersehen will, scheint sie ja nicht sehr beunruhigt zu sein 👍🏻
  • Hallo zäme so i bi zrugg und es isch alles guuet... sie het gmeint me gseht zwar e bewegig im embryo aber es sig no zfrüe zum de herzschlag gseh aber i hane uf jede fall gseh 🥰 bi chli weniger wit als errechnet mit de erste periode aber das macht total sinn mit dr spätere empfängnis. demnach 5+5 und i zwei wuchi söui nomal ga für en us. @snowangel ja hesch rächt mit em schribe. Es isch sicher ou für ihn viel jetzt grad und ha es mail gschriebe mit mire site und mim standpunkt, und dass er sich söu zit nä. @meki_33 das schint doch alles ok zsii 🤗 gratuliere zur ss ❤️
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum