Mamis 2022 Fricktal/Aarau

Mir bechömet im April/Mai 2022 üses zweite Wunder ☺️. Würd mi freue überne Ustuusch mit andere werdende Mamis us de Region.

Kommentare

  • Oh, ich bin grad das erste Mal schwanger. Allerdings erst in der 7. Woche. Voraussichtlicher ET Anfang Juli.
    Ich wäre sehr interessiert an Austausch. Gern auch persönlich 😊
  • Hallo
    Bin auch das erste mal schwanger,aktuell 16.Woche,würd mich freuen sich auszutauschen,gerne auch persönlich 😁
  • @Jenny35 wo kommst du denn her?
    Ich bin jetzt in der 22. Woche und freue mich über persönliche Kontakte 😉
  • @eulle116 Komme aus Münchwilen 😁
  • Hallo zäme,

    Bi au usem Fricktal und neue zuezoge Afang 2021.

    Leider kenne mir in dr Region no praktisch keine.

    Afang Oktober chund s erste Baby und ich würd mich über neui Bekanntschaften freue.
  • Hallo zeme

    Ich, 25gi, chume us Aarau und würd mi über neui Bekanntschafte zum sich ustusche oder epis zeme unterneh freue. Mer erwarted euse chlini Schatz ahfangs Juni :)
  • Hallo zäme!
    Ebe (no) 36 und wohne fast in Aarau. Mer bechöme im April euses zweite Chind ond eg freue mi ou öber neui Bekanntschafte.
  • Hallo zämme😊

    i be us seon und mi chli Schatz esch am 6.3.22 uft Wält cho.

    Es esch doch rächt schwär mit Mamis/wärdende Mamis in Kontakt z cho und wörmi ebefaus öber neui Bekanntschafte und Uustusch freue.😊😊

Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum