Lohnt sich ein neuer KiWa?

Hallo, ich brauche mal euren Rat😅
Meine Tochter ist 1 Jahre alt und wir haben im Moment den ABC Design Salsa 4 Air. Ich komme überhaupt nicht mit dem KiWa zurecht da er einfach zu gross, schwer und mit dem Sportaufsatz auch noch 2 Teilig ist. Einen Buggy habe ich der bei uns immer zuhause steht und der ABC ist im Auto. Da frage ich mich halt ob sich überhaupt ein neuer KiWa lohnt.. Habt ihr da Erfahrungen?😅

Kommentare

  • Hallo😊Diese Frage ist schwer zu beatworten, denn was sind deine Gewohnheiten? Geht du viel spazieren? Kurze oder lange Spaziergänge?
    Wir haben den Buggy im Auto. Brauchen unseren Kinderwagen sehr viel, gehen sicher
    1 1/2 bis 2Stunden mit dem Hund, also hat unser Kinderwagen viele Kilometer😂🙈
  • Ja ich glaub das isch sehr unterschidlich. Falls es zweits chind plansch, wie oft du unterwegs bisch mitem wage, s budget…. ich han mer bim zwiete en noie gholt. Bin aber jede tag unterwegs gsi mitem wage, spaziere, öv und co. hanen vil brucht. quasi mis arbeitsgrät😂 de alt hani verchauft und mitem geld en neue gholt. han zwar druf zahlt… aber das ischs mer wert gsi.
  • Ja bin länger unterwegs am Tag und s‘nächste hemer au scho für nächst Jahr planned😅 Han mir ebe denkt grad en Gschwüsterwaage hole wie en Cybex Gazelle oder de Nuna Demi Grow
  • vorallem wenn ich sie inetue duet aie nur jammere was sie eig garnöd de typ isch
  • I han mir jetzt au grad en neue kauft. 🙈 de Alt han i verchauft und de woni jetzt han, wird i denn spöter au wieder verchaufe. Bizli legg i druf, aber das eschs mir wert. En tolle Chinderwage macht eifach jede Tag freud. 🥰 also wenns dir chasch leiste, lohnt sichs uf jedefall 🤩
  • Ich find au, dass der chinderwage eifach muess passe. Ich lieb min hartan & er macht mer jede tag (sit bald 2 jahr) freud 😍. Ich gsehs wie Juli88. Wes dier chasch leiste isches definitiv en gueti investition.
  • Cybex chani sehr empfele bi de erste tochter hani insgesamt 3 kiwa müesse kaufe weils eifach nis passt het au vode Qualität cybex isch sehr handlich und platzsparent
  • Isch de Sportsitz bi cybex aber nöd z‘chli zum de den bis 3 Jährig benutze oder länger? Han uf einige Forum glese das die einte chinder nach 2.5 Jahr nüme ine passt hend
  • welle vo cybex meined ihr?
  • de isch doch nebedenand oder? isch mer den ned megga breit? sorry für di dumm frag aber ich bin mich am informiere für en gschwüschtertiwage will mer für next Jahr den eine bruchet
  • de vo cybex isch obenand, s‘modell heisst gazelle s2
  • Für de gschwüsterti wage chani euch na de vo Thule Sleek empfähle .. de isch au na super ...
  • Bruche au nächscht Jahr en gschwüstertKiwa. Aber all soo tüür 🙈🙈 wenn denn würi mir Hauck Atlantik twin chaufe... Vo de Kiwa Abc hani nur schlechts ghört.. 🙈 Nuna Demi Grow findis so schad das de einte chind so dune isch... Ha sgfühl er gseht ja nöd richtig use 😅 Cybex findi mega tür... 😅
    Min favorite wär Uppababy Vista.. boah ich ha sogar vo dem Wägeli träumt.. aber mal luege 😁
    Weisst öper öpis über de Hauck Atlantik?
  • 1703fd70-4df0-11ec-956c-dfa3dd67430a.jpeg für älteri gschwüsterli sicher au eh gueti alternative
  • @S_F Ich finds ganz okay und für mich isch 3jahr sho es höchs alter für i kiwa grad für langi usflug würd ich no eine bruche oder den eh buggy öppis
  • Ich han en uppababy find ihn mega. Vorallem de grossi korb. Bring fast en wucheikauf inne, mag de wage amal chum schiebe😆 han ihn jetzt fürs 2te kind und no voll top. Qualität stimmt.
  • Jaaa de rise Korb vo Uppababy isch so geil haha, e Kollegin het de und ich has ihre glaub tusig mal gseit de wage isch hammer 🔨🙈
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum