Vaginalring

Hallo zämme
Ich benutze sit em 19.11 de Vaginalring als verhüetig ... und verträg ihn bis jetzt guet 👍😄 merk gar nüt...
Jetzt isch das aber so das ich no hüt schmierbluetige ha 🥴😒
Kennt sich öper da us ?
Isch das normal bim 1te mal benutze ?

Merci für dHilf

Kommentare

  • Hoi Jenny,
    Ich benutze de Nuvaring scho sit über 1 Jahr. Ich ha bi minere erste Periode mitem Ring ( bzw bim erste mal use neh) 9 täg lang blüetet( nöd immer glich stark) Mini FA het gmeint seg ganz normal. Mini Periode isch den jedes mal weniger lang gsi. Jetzt hani si 3 täg lang scho sit Mönet.
  • Liebi Dina merci viel mal für dini Antwort!
    Ja de hoffi das bi mir au bald nur so wird si ... de jetzt hani sust immer mini Täg 5 Täg gha 😄


  • Wenn mer uf en neui Hormonverhüetig umstellt chas ide erste 3 ,4 Mönet immer zu Zwüschebluetige oder Zyklusveränderige cho... abwarte de Körper mues sich zersch druf istelle. Wenns aber aduret zum Gyni gah.
  • Ja ich ha immer na Bluetige 🥴 jetzt sit 2 Wuche ... han am Gyn ahglüte und er meint ich söll de Ring jetzt na 2 Mönät neh und hoffe das es sich ihpendlet ... sust muessi de wider uf es anders verhüetigsmittel wächsle da das filicht für mich zschwach isch... ich hoffs jetzt mal ned ..
    Ich verträge de ring jetzt so guet ... aber die Bluetige sind natürlich sho blööd 😒
  • Oh hey 😃 ich han sgliche problem kaa.. zwar nöd mitem Nuvaring aber mite Pille ich ha aber unterbroche denn de ganz vorletscht november und Dezember und afangs bis mitti januar blüetige ka.. ich ha sie denn aber ganz abgsetzt willi eso isemangel becho han....
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum