Kleinkinder-Kurse ab 2 jährig

bearbeitet 14. 12. 2021, 20:42 in Freizeit und Urlaub
Hallo liebe Mamis und Papis,

Ich wollte Fragen ob Ihr mit euren ( ab 2 jährig) Kleinkinder in einen Kurs geht. Zb Kinderschwimmen, singen etc.und wie gefällt es euch?

Ich bin mir am überlegen wieder etwas mit meinem Sohn zu machen.
Danke euch😊

Kommentare

  • Mir gönd sit sie 1 1/2 isch is Kindersinge! Und sie liebts, sie wird bald 3! Am afang het sie logischerwiis nöd mitgsunge aber zb. Mitklatsched!
    Ich finds uh herzig und wenns kind freuid het machs doch, es giit au überall so probestunde wo mal go luege chasch!
  • Mir gönd is elki turne, ich finds super
  • Super danke für eure Ideen. Da werde ich mal schauen was es so hat in meiner Umgebung 😀
  • mir sind quasi vo geburt uf id krabbelgruppe und in es babysinge (isch ganz unverbindlich gsi, mer hät nur zahlt wämer dete gsi isch und sust nöd. nsch em singe hät mer no zäme znüüni gässe und d‘kind hend chlnne spiele). wos singe vom tag er nümm passt hät, simer is sagadula, das isch mega herzig, vereint singe, bewegig, rhythmik. uf youtube chasch biz ineschnuppere. mir chönd jetzt leider nöd gah, mini chlii verzellt aber au jetzt, 1/2 jahr später no devo und sie well wieder mal gah.
  • Danke euch viu mau😀
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum