3 jähriges Kind treibt mich in den Wahnsinn

Sorry für sone Ussag aber ich mage wirkli nümm. Mini tochter folged nüd und sie provoziert alles ufs gröbste. Es muess alles nach irem kopf ga und susch wird töibelet, trötzled, gschlage, sache umegrüehrt etc und sie finds lustig.

Dass das zumne gwüsse grad normal isch weissi, aber es isch es usmas wo nümm normal isch. Usswärts ide kita gats tiptop, bide grosseltere au besser aber dehei nid. Me cha eifach nüd mache, sie cha sich nid elei beschäftige, sie spielt au nid wirkli mit üs, wenn denn paar minute nur. Sie chund gnueg ufmerksamkeit über.

Was macht me da? Wo chame sich hilf hole? Das chind isch de ganz tag uf 300.

Kommentare

• Wenns gar nümme geit chasch di au a Elterenotruef wände: https://www.elternnotruf.ch
    0848 35 45 55

Es isch mega sträng.I verstoh di guet ♥️ schicke der Energie und e liebi Umarmig.
    Mir hets Buech „das gewünschteste Wunschkind treibt mich in den Wahnsinn“ mega gholfe.
  • Nei so schlimm isches zum glück nid 🙈 das buech hani aber da nützt mer irgendwie nüd.. 😬
  • En gueti kollegin isch jetzt grat iner ähnlich situation (zchind isch aber 2 jährig). Sie het denn en termin bi fer MüVä-Beratig abgmacht. Sie biete ja au immer wieder Kürs zu solche Theme a. Vili wär das eppis ver dich? Me cha ja bis zchine 4i isch de „dienst“ in aspruch nä.
  • Danke wirde mi schlau mache. Ha nemli gad nächst wuche e termin bide müetterberatig weg de andere tochter
  • Min Sohnemann, 4ri, isch grad glich. ich gang mit ihm jetzt denn it Kinesiologie. Das het schp bimene andere Problem super ghulfe. Bi ihm isch halt au, dass wenn er so ustiggt ich üerhaupt nümm a ihn ane chume.
  • Bibi83 bi üs ischs genau glich. Gange au im januar zum erste mal id kinesiologie und hoffe so sehr dases öbis bringt
  • Chasch denn gern brichte wie er druff reagiert
  • oh da bini au gspannt wies bi eu klappt. s letscht mal simmer gsi will er sich ned het chöne tränne und ned it Kita het welle. nach 4 sitzige het er mir lachend zuegwunke und isch voller freud it kita gange. daher hoffi fest das mer dasmal au öpis chönd richte. bi ihm isch vorallem aus problem das er s gfühl het er isch de chef im huus und chön säge wos dure gaht. und wenn das ned klappt gheit er dure🥴
  • Bibi83 kannst du mir Bescheid geben?
  • Ja bibi83 bi minre tochter genau glich mit de kita. Und au wegem chef si dehei. de bini doch chli zueversichtlich das me mit kinesiologie öbis cha mache.
  • @SmiLe86 ja mach ich gerne. Termin ist aber erst ende Januar..
  • So mir sind mal s erste mal ide kinesiologie gsi (ohni tochter nur mir eltere). Mir hend alli problem notiert vo de tochter. D therapeutin hed mit muskeltest über mi partner gschaffed a üsere tochter. Sie hed sie den gfraged was sie am meiste belasti vo dene problem, und sie hed ihri alpträum agä. Sie hed au d ursach vo dene alpträum usegfunde und behandlet (was nid kinesiologie gsi isch sondern öbis anders). Sit denn hed sie nie me alpträum gha. Ha das mega idrücklich gfunde. All die andere problem sind nach wie vor vorhande. Das trotze, usraste etc. Aber i hoffe das chömer ez eis ums ander behandle, je nach priorität wo sie abfragt. I erhoff mir keis wunder, aber i hoff dass sie witerhin biz öbis cha bewirke.
  • das isch doch en super afang! mir göhnd hüt a die erst Sitzig🤗
  • so mer sind zrugg. er het super mitgmacht ind es isch halt en puure machtkampf und seg den gfrustet will er ihn verlüürt aber für mich ischs mega sträng zum „günne“. mer sind das jetzt agange und lueged wies i de nögste 3 wuche gaht. wobi mues säge i de letschte 3 wuche hemmers super gha. hoffemer s blibt so🤗
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum