Kinder Corona Impfung

Wie sieht ihr das. Lässt ihr eure Kinder Impfen?

Kommentare

  • I dänkä äs chunnt ganz ufds auter vo dä ching druf a…
  • niemals !
  • Noop !
    Au wenn sie scho 6i wär würd ich es nie mache
  • Ja definitiv.
  • Auf keinen fall!!
  • Ech be mer no onsecher ond ech due mi schwär met entscheide, was s rechtige esch.
    Dezue chond, dass di grösser (9ni) letschti atönt hed, dass sie d impfig velech wet lo mache. Di chliner werd etz de erst 6i. Chönt mer aber guet vorstelle, dass si de ou wet go, wen di gross god.
    Ha s gfühl, dassi ehri meinig/entscheidig set akzeptiere ond glich weissi ned rächt 🤷‍♀️
  • Ich bin da auch noch gespaltet, ob wir das wirklichen machen sollen
  • Ja unbedingt 6j nä Mittwich Termin!
  • Nieeeemalsssss
  • Euise isch nanig gnueg alt, han mir daher nöd abschlüssend Gedanke gmacht, aber vermuetlich scho
  • D‘Impfig wird als sehr sicher igstuuft. Mir macht Longcovid (je nach Studie betriffts 4-7% vo de Kind und au die mit mindem Krankheitsverlauf) meh Sorge als d’Impfig.
    Han drum de Termin für euse 6Jährig scho buecht. Lieber jetzt grad impfe wo d‘Asteckigszahle so höch sind. Vor allem sind au d‘Spitaliwiesige vo Kind agstiege sit Omikron Izug ghalte hät.

    En Artikel vo gester: https://www.20min.ch/story/experten-sind-alarmiert-wegen-kinder-hospitalisierungen-im-ausland-644557927438
  • ich bi na unschlüssig. das meh chind im
    spital sind weg corona stimmt so ned ganz. meh chind wo scho im spital sind weg irgend öpisem hend jetzt au na zuesätzlich corona, das isch aber nöd de grund für de spitalufenthalt.. finde leider grad de bricht nümm.
    ich finds schwierig wenn mer es chind impft nur zum älteri schütze oder s chind sich ned mues ischränke. und long covid bi chind isch mir zwenif erwiese. uf die ander siite sind mini chind au gäg vieles anders gimpft wo de impfstoff ja au immer wieder apasst wird at gegebeheite.. aso ebe.. pro/contra- na total unschlüssig.
  • Wir gehen nun auch impfen. Habe mit mehreren Fachpersonen Rücksprache gehalten.
  • Meine April 15 wurde gestern zum 1. Mal geimpft. Merkt gar nichts ausser ein wenig den Arm
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum