Mamis kennen lernen in der Nähe von Sursee

Hallo :)
Mine chli Sonneschii esch am 19.09.2021 ufd Wält cho. Ech be uf dem Wäg uf de Suechi nochemne Mami wo loscht hed ame met üs go Spaziere oder sech eifach chli usztuusche, am beschte ide nöchi vo Sursee :)
GinkgoNiiinaa

Kommentare

  • Hallihallo
    Mini chli werd glii jöhrig ond mer wohned grad mou 10 Minute vo Sorsi entfärnt. Wörd üs freue üch könnezlehre 😊
    GinkgoNiiinaa
  • GinkgoGinkgo

    19

    bearbeitet 18. 01. 2022, 18:53
    Hallo zämme 😊 Mir wohne au in de nöchi vo Sursee und würde uns freue neui Mamis und Würmli, kenne z lerne. Han euch en PN gschickt.
  • Hoi zäme, mir erwarte üse chli Bueb i paar Wuche und i würd mi über Begleitig bi Spaziergäng ir Umgebig Sursee fröie. Mir wohne in Oberkirch.
    heiempüps
  • Sabina schrieb: »
    Hoi zäme, mir erwarte üse chli Bueb i paar Wuche und i würd mi über Begleitig bi Spaziergäng ir Umgebig Sursee fröie. Mir wohne in Oberkirch.

    Hallo Sabina
    Darfst dich gerne melden. Meine Maus ist im Dezember geboren und wir wohnen in der Haselwarte. Liebe Grüsse Sarah
    Sabina
  • Hallo Zämme
    Mini Chli 8 Wuche alt, würde üs über nätti Bekanntschafte freue. Mir wohne zSursee:)
    Sabina
  • Hoi zäme
    Mer hend grad en Whatsapp-groppe met Mamis us de nöchi vo Sorsi erstöut. Wär wed zo üs stosse cha mer gärn sini Nommere als PN schecke.
    Wönsche üch no en sonnige Tag
    Patricia1909
  • Hallo zämä
    Ih spriche jez mou aui ah und ou öichi Chindli. Ih bi Kangatrainerin in Sursee. Jez bi däm schöne Wätter trainiere mir dusse. Kanga isch es ganzkörper Workout und d chindli si äntwäder ir tragi drbii oder im Kinderwage, wis eim wohl isch. Ih würd mi mega fröie öich bire unverbindleche Kangastund dörfe s Kanga nöcher bringe, mit öich dörfe glitzere (im kanga schwitzmeh nid, mir glitzere ;) ), natürlech ischs für öich ou eh cooli Chance angeri mamis kenne z lehre, öich mit ihne us z tuusche und grad nöpis für d Gsundheit z mache. Was fürne Win Win Situation <3 . Nachem Kanga isch no eh grosse Spielplatz ir nöchi für gschwüsterte Chindli oder für eifach nochlii zämä z sii und z ploudere.<br> Gschwüsterti si säubverständlech ou härzlech Willkomme.
    Ih maches öich eifach und gibe grad dr link zum ahmäudä.
    https://kangatraining.info/ch_de/instructor/RamonaWicki/booking/1996
    Liebi & Sunnigi Kangagrüessli
    Ramona
    Patricia1909
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum