Neu hier, stell dich vor! #3

AdminAdmin

408

bearbeitet 4. 01. 2022, 16:06 in Allgemeine Themen
x6zb68uao5q8.jpg

Hallo alle,

Willkommen im Forum!

In diesem Thema könnt ihr euch vorstellen. Gerade wenn man neu im Forum ist, macht es Sinn mal kurz "Hallo" zu sagen und etes über sich zu erzählen. Schnell holen euch andere Nutzer in ihre Themen und Gruppen, kontaktieren euch, weil sie auch in der Region leben und womöglich entsteht daraus die eine oder andere Foren- oder auch IRL(in real life)-Freundschaft.

Sagt uns doch euren:

zB.:
Euer Vorname,
euer Alter,
Alter eurer Kinder oder ob ihr am Basteln seit
oder auch der Kanton oder die Stadt aus der ihr kommt,
vielleicht noch ein paar Hobbies oder welchen Beruf ihr erlernt habt.


Wir freuen uns auf euch,

Euer Admin
LauraannahFabsiTanja vRMelaa_17mama_alex23Kira1122mary_terrytuyet_thanh
getaggt:
«13

Kommentare

  • Hallo zäme
    Ech heisse Andrea, be 30i ond chome usem Kanton Lozärn.
    Mini Tochter❤️ werd glii jöhrig ond im August chond üse zwöit Goldschatz uf d'Wält.
    Wörd mech freue es paar Mamis us de Omgäbig könnezlehre
    yasmin07laumidesireeloetscher84
  • Hallo ich heisse ramona
    Bin 31 jahre
    Und habe ein mädchen von 2jahre.
    Wohne nähe aarau
  • Hallo Zäme 💞

    Min Name isch Céline, bin 31 und bin mehrheitlich im Ausland aber Kt. Zug ufgwachse. Ich bin ide SSW 9 und es isch euses erste Chind, bi froh über alli Tips& Tricks vu eu allne wo meh Erfahrige hend.🙏🏻
    Marina_Dreamland
  • Hallo zäme

    Mi Name isch Nina und ig bi 28gi. Bi Mami vomne Meitschi (juni 2020). Momentan bini schwanger und somit erwarte mir im Mai 2022 üses 2te Chind. Mir wohne no ä churzi Zit sehr zentral ir Stadt vo Solothurn und zügle de churz vor dr Geburt no uf Lohn (4573)

    Villech lehre mir üs ja kenne.
    Würd mi fröie!
    lkoenig
  • Hoi zäma, ich bi 31Lj und Mama vo mini 20mte Tochter. Mir händ in Zug umgezogen und suchen neue Freundschaften.
    AdminTanja vRMarina_Dreamland
  • Hoi zeme min Sohn (2,5 J.) und ich sind us Rapperswil. Mer düend gern sache unterneh bastle usw. Und sind offe und würet eus freue es paar Mamis und Chinde vo de Umgebig kennezlerne
    Laola88
  • Hallo zäme,

    ich bin 32 und euise Sohn isch jetzt 9 Mönet alt. (Mai 21)

    Ich sueche Kontäkt mit plus/minus glichaltrige Chind in Züri und Umgäbig zum ustusche und mite Chind Sache undernä oder si zäme spiele la.

    Ich schaffe 40% Mo & Di, dänn wird de Ivar vode Grosseltere ghüetet.

    Min Chline zeigt grosses Interesse a anderne Chind und da er nöd it Kita gat momentan, fänd ichs u lässig, wänn er trotzdem es paar Gschpänli döft ha.

    Liebi Grüess
    Alice

    manuschkiMama21_flurijana__
  • Hallo Zämme

    Min name isch Iliana, bin 31 und chume usem Kanton ZH.
    Ich han en knapp 4 jährige sohn (März 18) und ä 2 jährigi tochter (November 19). Ich han erst vor churzem dörfe positiv teste und erwarte im Oktober euses 3 Wunder❤️Freu mich über en ustusch😊
    _flurijana__
  • Hallo Mami’s

    Ich heisse Katia bin 33gi und min Bueb isch im Juli 2021 uf d wält cho. Wohne dueni in Rupperswil AG wür mich freue mit Mamis us de Umgäbig kontakt ufzneh und träffe.

    Gruess Katia
  • Lili27Lili27

    155

    Symbol
    bearbeitet 21. 02. 2022, 21:51
    Hello

    Ich heisse Liri, bin 27gi und min Sohn esch am 6.Feburar 2020 uf dwält cho <3. Chume us Luzärn<br>
    Ich würd mich Freue neue Mamis kenne zlehre und mal sich ustusche :)
    desireeloetscher84
  • Wie gatz üch?

    Vo häre chömet ihr:)
  • Hallo zusammen

    Ich heisse Ana (34), habe zwei Kinder Tochter wird bald 5 und Sohn 16 Monate.
    Wir wohnen in Olten und würden uns über neue Bekanntschaften freuen.
  • Hallo zämä, i bi 21gi u mi Sonh isch 2.5 Wuche alt. I chume us dr Nöchi Solothurn u würd mi freue angeri Mamis us dr Region kennezlerne☺️
    makkkicvictoria23
  • Hallo Ich bin 31 Jahre alt und wohne neu in Uitikon. Bin im Januar 2022 Mami geworden und würde mich sehr über neue Kontakte freuen.
    baby Isa
  • Hallo zäme :)

    Ich bin Noémie, bin 21i und chume vo Winznau (SO). Min Sohn isch jetzt 2 Mönet alt ☺️Mir sind sehr gern ide Natur unterwägs und unternehmed gern öpis 😊

    Mir würed eus über neui Bekanntschafte ide Nöchi frue 😊
    victoria23
  • Hallo zämme😊

    Ich heisse Jenny, 26gi und im Oktober s erschte Mal vomene Meitli Mami worde🥰
    Wohne dömmer neu i Niederhasli nöchi Bülach und suechet neui Bekanntschafte zum Mal go Spaziere oder en Kaffi go neh☀️

    Mama21
  • Heii heii, i bii dLuana u bii 23gi. Ds isch miini ersti SS u sie/er chunt im Ougust 22 uf dWäut. Mir fröiie üs extrem.
    Momentan biini uf em nä Wuchebett im nä Spitau am schaffe aus dipl. Pflegefachfrou.
  • Hoi Zäme

    Ich bin d‘Manuela, 28gi & min Sohn idch 13 Mönet alt.
    Wohnhaft simmer ide Stadt Züri

    Liebs Grüessli
    _flurijana__Marina_Dreamland
  • Hallo Zämä, ich bi 30i und sitem September Mami vo eusne Zwillingsmeitli. Mir chömed us Lachen SZ. Wür mi freue anderi Mamis kenne zlerne au wenns nur de Ustusch über Whatsapp isch.
    Mamelo
  • Hallo Mitenand :) Ich bin d Sandy 21gi und min Sohn isch 1 Wuche alt. <3 Wür mi freue in Zuekunft es paar neui Fründschafte chöne z schlüsse. :) Mir chömed us Winterthur.
    Familytree
  • Sali Zämä us Raum Lozärn!

    Sueche Mamis oder bald Mamis zum Treffe und zum Ustusche. Ich bin ursprünglich us St. Galle und wohne jetzt zwoi Johr ide Stadt. Euse Sohn 👶🏻 isch vier Monät alt.
    Ich bin 31ig und interessiere mi für fast alles… Natur, Literatur, Koche, Kunst, Film…
    Falls Interesse hätsch, schrieb mir doch ä PN.
    Grüess
    Fränzi
    Marina_Dreamland
  • Hallo Zämme

    Ich bi 36 und ha e Sohn wo jetzt 3 Mönet worde isch, mir wohne in Kappel SO.

    Würd mi freue über neui Bekanntschafte us dr umgäbig. Mir sind sehr gärn in de Natur am spaziere.

    Liebs Griessli
  • Hallo Zäme

    Ech be 29i ond chome us de Region Sorsii im Kanton Lozärn.

    Mini Mädels send 3.5 (Oktober 18) grad 2 (März 20) ond euse Hahn im Chorb esch 4.5 Woche alt. ❤️

    Mer gönd sehr gärn uf Spöuplätz oder send söscht am liebschte de ganz Tag dosse 🍀

    Ech wörd mech freue anderi Mamis i de Region kenne z lehre ❤️❤️
    Tanja vRdesireeloetscher84Marina_Dreamland
  • Hallo mitenand
    Freu mich sehr das ich es Forum gfunde han wo so viel tolli Mamis aktiv sind. :)

    Min Name isch Namkhang, bin 31gi und bin das Jahr im Januar s'erscht mal Mami vomne Meiteli worde.
    Mir wohned ide Region Amriswil und würed eus über neui Bekanntschafte für gmeinsami Unternämige (Spaziere, Käffele, Pläuderle...) freue.

    Wür mich freue zum anderi Mamis kennelerne.

    Ganz liebi Grüess
    Namkhang
  • Hallo Zäme

    Ich bin d'Samantha , 35gi und usem schömä Glarnerland ⛰🍀🌸Mini Tochter isch 13 und min Sohn 9....
    Es isch na es nach Züglerli planet 😇☺️

    Freu mi uf lässigi Kontäkt und spannendi Biiträg ☺️

    Schöni Ostere allnä 🌸🐰🌷
    sulamith
  • Hi Zusammen
    Ich bin die Merve, 33 komme aus Zürich und bin total nervös 😀
    zuzu_flurijana__
  • Hallo zusammen ☺️ Ich bin 44 und habe eine 4-jährigen Sohn und komme aus der Umgebung Winterthur. Gibt es hier auch ein paar Mütter, die mit 40+ ihr erstes Kind bekommen haben?
    MiBuSaHa
  • Hallo zäme bin anna us züri🙋‍♀️bin 40 han es mätli wo 2 1/2 isch 👧... wär schön neui mamis känne lehrne☺☺
  • Hallo zämä ☺️.
    I bi 26 u mir hei bereits 2 wunderbari Chind. Im Novämber söt de üses 3. Wunder uf d‘Wäut cho. Mir si usem Kanton BE.
    Fröiemy uf nöi Bekanntschafte 😍🙏🏼
  • Hallo, mein Name ist Viola und ich bin aus Wilchingen, Kanton Schaffhausen.
    Bin momentan in der 22. Woche schwanger und bekomm einen Buben. Freu mich Mamis aus der Umgebung kennen zu lernen 💙
  • Hooi Zämme😊

    ich be d Samira, bald 28gii und usm Kanton Aargau.
    Am 6.3.22 isch beni s erste mol Mami worde vomne Bueb.
    Ich wör mii mega freue über dä Wääg, anderi Mamis us dr Region kenne z lerne und sich gegseitig ustusche z chönne😊
  • Hallo
    Ich heiss Lea, wohn im Kanton SG und bi 33gi.
    I ha zwei Kind, 4i und bald 9ni.
    Viellicht lernt me jo do cooli Lüt zum Ustusche kenne :)

  • Hallo zusammen :)

    Bin die Elli, 32 Jahre jung & haben einen 16 Tage alten Sohn. Wohne in St. Gallen/ St. Fiden seit 4 Jahren & kommen ursprünglich aus dem Harz in Deutschland.

    Würde mich über ein paar Bekanntschaften im Raum St. Gallen Zentrum freuen.

    Lieben Gruß
    DaniLa
  • Hallo Zämme,

    Ich bin us Goldach,
    Han e 10 Monat alti Tochter und mich hüt do registriert ☺️
    LG
  • Hi zusammen :)

    Ich heiße Natascha und bin 28 Jahre.
    Da ich noch nicht sehr lange in der Schweiz wohne würde ich mich über neue Kontakte freuen. (Kloten Umgebung)
    Ich bin in der 36. Woche schwanger und erwarte einen kleinen Jungen :)

    Liebe Grüße
  • Hallöchen Mittenand🤗

    Ich bin d Fabienne us Flums (SG).
    Ich bin 27gi, han en Sohn wo jetz 2 mönet alt isch und wür mi mega über neui bekanntschafte freue zum erfahrige ustusche😃
  • Hallo zusammen
    Ich wohne in Zürich, habe eine 4 Wochen alte Tochter. Ich bin 40+ und freue mich, andere, etwas "ältere" Mamis kennenzulernen (oder natürlich auch junge Mamis).
    jasmin77
  • Hallo zäme

    Ich be 34i ond be grad ide 11 SSW ond bechome Zwilling. Esch mini ersti Schwangerschaft. Wörd mi freue anderi Zwillingsmami könne z lehre ond erfahrige uszdusche.
    samiraschroedersulamith
  • Hallo Zusammen
    Ich bin seit April in Regensdorf umgezogen. Und habe einen Sohn der 1 Jahr alt ist, und bin im 7 Monat Schwanger. Ich freue mich neue bekanntschaft zu machen und auch zu auszutauschen.
    Mama21
  • Hallo Zämme
    Ich bi Jeanette, bi 25gi und mer wohne im Fricktal. Mi kleine Bueb isch im Oktober 2022 gebore. Mer sueche Mamis und Babys in dä Umgebig zum mitnand krabble, spiele und käffele 😊
    Freu mi uf euch 😊
    samiraschroeder
  • Hoi Zemma
    I bi d'katrin 28gi und min Sohn isch am 24.3.22 uf d'welt cho. Mir wohnend in Wittebach SG. Wür mi freue zum anderi Mamis us dä Region kenna z'lerna
  • Hallo zäme, ich bin Tina, 32gi ond wohne i de Region Sempachersee. ET vo üsem erschte Wunder isch Ändi Novämber ond freu mi uf Bekanntschafte us de Region.
  • hoi zeme
    ich heisse tanja und ha zwei buebe 3&1 und chume us schwyz SZ 😃ich schaffe 40% als buechhalteri und bin 38gi
    hobbies sind lese, ga gern id badi oder id berge und has gern gmüetlich 🥰 kind sind gnueg unterhaltig 🤪🥰
  • Hallo ihr lieben ich heiße Sandra bin 34 Jahre alt, wohne in Wetzikon ZH und bekomme ende August mein erstes Kind. Würde mich über Kontakte zum austauschen/treffen freuen.
    Liebe Grüße
  • Hallo Zeme

    Ich heisse Sibyl und bin 29. Ich wohne in Kriens LU.
    Euse ersti Sohn isch endi April uf d Welt cho👦
    Da ich erst es Jahr in Luzern wohne und bis zur Geburt no in Züri gschaffed han, kenni leider nonig würki lüt us de Umgebig mit Chind.
    Ich würd mich sehr über neui Kontäkt freue😊
    Liebs Grüessli🌸
    desireeloetscher84
  • Hallo zäme
    ich bin d'Melania (27) und wohne in Hunzenschwil.
    Ich bin momentan mit mim erste chind i de 37. Woche Schwanger:)
    Ich mach ganz süessi Nuggichettene, Schlösselahänger und han sehr schöni Nuggichettetäschene wo velecht öpper vo euch Mamis chönnt interessiere.
    Do wäre paar Bispiel: 9d680b00-f718-11ec-896e-754f5b74a25a.jpeg9d8975b0-f718-11ec-896e-754f5b74a25a.jpeg9db0acc0-f718-11ec-896e-754f5b74a25a.jpeg9ddaca00-f718-11ec-896e-754f5b74a25a.jpegBe interesse dörfeder eu gärn in Privatchat oder im Instagram melde : Lovely_creations_by_mela

    Au freu ich mech paar mamis kenne z'lerne🥰
    mama_alex23MichelleE
  • Hallo ihr Liebe

    Ich bin d Sani (34). Mis Töchterli isch 15 Mönet alt und zuesätzlich bin ich aktuell i de 24 Ssw mit eusem 2te Goldschatz 🥰 mir läbed in Staufe im Kanton Aargau.

    Ich freue mich uf wiiteri Bekanntschafte, Mamis mit Chind im +/- gliche Alter.

    Mir sind sehr gern dusse, im Wald, am Spaziere, im Zoo etc. au gah Käffele und Shoppe göhmer gern ☺️

    Bin glernti Kauffrau und im moment mit minere Chline dihei. Mini Hobbies sind mit minere Chline de Tag verbringe und spiele, Läse, Film, Bastle und mich mit anderne Mensche ustusche.

    Freue mich vo euch allne z köhre und bin gspannt uf alles wo chunnt.
  • Hallo zusammen 😊👋🏻

    Ich bin 22 Jahre alt und Mama einer 3 Monate alten Tochter.
    Ich komme ursprünglich aus Deutschland und bin neu nach Winterthur gezogen.😊Bin nun auf der Suche nach anderen Mamis!

    Liebe Grüsse 🥰Kira
  • bearbeitet 8. 07. 2022, 07:31
    Hallo an alle :)
    Ich bin Amina aus München, 34 Jahre alt, und habe ein kleines Mädchen, die jetzt 8 Monate alt ist 🥰🥰😍😍
    Zurzeit, verbringe ich Zeit mit meine Prinzessin, ansonst bin ich Master von Kommunikationswissenschaften von Beruf :)

    Ich freue mich sehr, neue Mamis hier kennenzulernen ...
    Mama21
  • Hoi zämma
    I bin Fränzi, 34 und grad mit üserem 3. Kind schwanger. Miar sind mega kreativ, gera in dr Natur und kömmend usem Bündnerland.

    Freu mi uf vieli neui Kontakt und Ustusch. ☺️ Lg
    MichelleE
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum