Medienkonsum

Wie lange und wie oft lasst ihr eure Kleinkinder TV schauen oder am Tablet spielen?
Meine sind 2 und 4,5. Abends vor dem zu Bett gehen dürfen Sie jeweils 20 Minuten TV schauen. (PawPatrol, Biene Maja, Feuerwehrmann Sam, meine Freundin Conni....)
So 2x die Woche dürfen Sie auch ca 20 Minuten Baby- und Kleinkinderspiele auf dem Tablet spielen. Wie ist das bei Euch?

Kommentare

  • Mini chinder si 5i und 1,5 jöhrig. Handy und Tablet gits idR bi üs nid, klar usnahme gits… z.B. Ar chline loni amigs es lied ab ufem Handy und gibes ihre id Hand bim wickle z.B. oder mängisch chlaue sis handy wenn sis grad finde und mache eifach föteli 😂

    Dr Gross het mini Nintendo switch woner darf mario spiele ab und zue (ca. 2x pro Wuche) und die het e Timer, nach 45min stellts ab.
    Es isch würklech seeehr individuell, git täg do ligge mer de halbi Tag ufem Sofa und luege netflix, die chlini interessiert sich noni füre TV. Und anderersits lauft dr TV 2 täg lang nid einisch. Ig würd jetz aber so grob gschätzt säge, dr gross het pro Tag öbbe 1-2h TV Zit pro Tag durchschnittlich bi üs.
    Bide schwiegermuetter bechunnt dr Gross s Handy ebe soo vill über wenn si ihn hüetet und das närvt mi extrem, alles rede nützt nüt. Si seit nenei er het nid vill gluegt und wenni de uf Bildschirmzit gange go luege steit dört eifach 2-4h youtube kids 😒
    Ana87
  • eusi isch 2.5 und es git weder fernseh, no handy etc. mal luege, wie lang mit das no do strikt chönd mache 🙈 denke, ab 3 jähtig werdet mir de afange mit bitz fernseh luege (guetnacht-gschichtli)..
  • Min 4.5 jährige sohn, darf netflix (kinder account) luege. Und das chunnt ganz druf aa, wie de tag isch. Wens dusse regnet&stürmt und mir eus ufm sofa ikuschelet den dörfs au mal länger si. Zuscht dörf er am mittag, bevor ichs esse due koche & tische 1 folg luege (ca 20min) und am abig dasselbe. Es git aber au täg da luegt er gar nie. Wie zb wen er vode kita hei chunnt. Den gits kei tv. Er het mitm papi zäme nintendo switch da spielt er amigs mario & pokemon. Aber mer lueged da nöd uf ziit sondern nach gfühl. Ich wür säge ca 30min. Au det mal weniger lang, mal länger.
  • Mir händ öbe vor 6 mönet a gfange mite kinde tv luege.vorher händs kes Bedürfniss ka. Das heisst coco der neugierige affe oder conni, paw patrol oder so. U da jewils 1 mal am wuchenänd für ca 30 min. Mir sind immer debi fals frage händ oder angst was viel vor chunt. Si sind jetzt 5.5 jahr alt und 4 jahr alt. Handy spieli macje isch unterschiedlich mengmal chunts 2 mal i de wuchä vor für ca 15 min mengmal chunts ca 1 monet gar nöd vor.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum