High Need Baby

LaHappyLaHappy

57

Symbol
bearbeitet 10. 02. 2022, 18:53 in Entwicklung und Erziehung
Hallo liebe Mamis
Wir waren heute zum ersten Mal bei der Eltern Beratung und da ist der Ausdruck High Need Baby gefallen. Mein Sohn wird morgen 3 Monate alt und hat überhaupt kein Rhythmus, bezüglich schlafen, essen usw. Er ist sehr fordernd und mein Mann und ich stossen gelegentlich an unsere Grenzen. Wie sind eure Erfahrungen? Habt ihr vielleicht auch ein High Need Baby? Freue mich auf eure antworten 😊

Kommentare

  • Hallo LaHappy

    I ha din Titel gseh und möse dri inä läse, ich bin nömbetroffe aber ä Kollegin vo mir hed grad vor zwei täg de glich usdruck gfalle.
    Han ihre vo dir verzellt do sie do inä nö aktiv isch hetsch lust die mit ihre z ustusche dörfsch mir gärn im Provate dini NR. geh denn gibi sie ihre.
  • Mini ersti tochter isch so gsi bzw immer no. Si isch ez 3 jährig
  • Hallo @flamingo. Wie war deine Erfahrung im Alltag und wie hast du alles unter einem Hut zu bringen?
  • Mir hene au es High neee Baby (gha) sie isch ez 3 und forderet immerna zimlich. Fallsd Facebook hesch es git e Gruppe „ich habe ein high need baby….“ der gits mega viel ustusch. Das hetti mir sicher ghulfe wer ich druf gstosse wo sie na chliner gsi wer
  • Und zude Frag wiemer das alles schafft, würd ich sege viel Hilf hole. Ich hans nid gschafft de Hushalt z mache mit Baby oder emal schlaf na z hole. Am Baby chamer nid würklich öpis ändere würd ich sege, mer muen eher luege wiener selber bi Chräfte blibt
  • Dörfi schnell froge isch diä diagnose vonere Fachperson gfalle oder isch das eifach us eige recherche?
  • Also die Dame die mit uns die elternberatung hatte, meinte dass er so ein Baby sein könnte, aufgrund von seinem Verhalten
  • Ich würd das binere Fachperson abklärä lo
  • Das chamer nid abkläre lah, das isch enart en beschrib vome Charakter, wie wemer seit es isch hochsensibel. Das isch au kei Diagnose. Es git so verschideni sache wo typisch sind für high neee baby, da chamer selber naluege. Bi eus het ussert em brüele alles sehr guet passt.
  • Bei uns passen alle Kriterien. Aber ich möchte noch ein bisschen abwarten und schauen wie sich das entwickelt. Sie meinte dass die Regulierung auch etwa 16 Wochen dauern kann
  • mini gross isch au so gseh und au jez mit 3j no sehr aspruchsvoll…
    mir hets gholfe drüber läse dass mir nid die einzige sin, sehr viel trage und nöchi und das eifach akzeptiere…
    es isch jo kei diagnose und me chas au nid „therapiere“…. nur akzeptiere und lerne drmit läbe….
    ich würd sage jez mit 3j goht si sehr in richtig hochsensibel…. au das lerne mr bejdi zämme im alltag zum amzeptiere und unsere gmeinsame wäg finde…
    hilf hani am afang vorallem im hushalt brucht… s baby abgäh hets bi uns nur verschlimmeret… aber ich dänk das isch es usefinde was s chind genau brucht und wie me däm am beschte grächt wärde cha…

    mini zweiti isch total easy gseh als baby… ganz e andere charakter…

    mol luege wie denn s dritte wird 😉
    Niggeli
  • Hallo mi ersti esch so gseh, met 4i heds besseret. Jz met 5i bald 6i escher erst grosse brüeder worde vomene voml entspante baby, und är esch au ganz anderst worde. Ech frog mech höt no wie mer das gschafft hend dazumal. Immer am ahschlag und öberall zrugg zoge🙈
  • Denne wo mi Sohn no Bebe isch gsi, hani dä usdruck so nid kennt. Wenni mi zrügg erinnere, würdi au säge er het tendenz zumene high need baby. Er het sich nid lo ablegge, het nur mit körperkontakt chönne schlofe, sehr schnell reizüberfluetet, abendlichi schreistunde, wägeli, autofahre, maxicosi hetter ghasst 😄, stundelang ade Brust, het ewigs gha zum ischlofe und chum het me welle ufstoh ischer wieder wach gsi 🙈
    Sini schwöster isch s komplette gägeteil 😂
  • Danke dass ihr eure Erfahrungen mit mir teilt, das hilft mir extrem. Am Anfang dachten wir, dass wir sicher irgendwas falsch machen. Unsere Freunde haben ständig über Anfänger Babies gesprochen und naja ich hab immer verglichen (was ich natürlich nicht tun darf). Das fristiert mit der Zeit
  • Ja den Ausdruck kennen wir auch. und ja ich würde sagen wir haben auch so eim exemplar. Kein Anfängerbaby. Schreibaby vom 2. Tag an. Was geholfen hat? Fast nichts, was sehr kräftezehrend war. Kaum schlaf bekommen. Heut sag ich noch das ich seitdem mein Kind auf der Welt ist habe ich keine Nacht mehr durchgeschlafen!
    Dauerstillen war ein Thema. Alle halbe Stunde an die Brust. Nicht ablegen lassen.
    Kinderwagen? Friedlich schlafen? Fehlanzeige!! Ich höre heute noch die Nachbarn sagen "ohhhh da hat wohl jemand hunger"🙄
    Kein einfaches Kind. Bis heute nicht. Starker Chrakter, will alles selbst machen.
    Ich kann nur kraft und durchhaltevermögen wünschen.
  • Es esch jo kei Diagnose nor en Bezeichnig aber s einzig wo eim die bringt esch das es en Name het ond s Wösse das es anderne au so got.
    Wend Spotify hesch gets en Podcast "it's a mom's world" det chöntsch mol id Folg 37 inelose.
    I wönsche der bzw. euch ganz guets dorehalte, er schaffet da!
    er het mol es ganz liebs Mami gseit, geb alles wasd hesch, ergendwenn chont alles zrogg. Da chont mer emmer weder en Sinn ond langsam bewohrheitet sechs.
    ...em öbrige seit mer High need Chend selle bsonders charakterstarchi Persone geh♥️
  • @Mamelo Danke für den Tipp mit Spotify, hab die Folge jetzt aufgemacht und bin gespannt 🤩
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum