Baby 6 Monate zappeli

Hey zämä
Ha da ä chlini frag zu mim Bueb wo 6 Mönet isch. Frag mi albe obs normal isch u andernä o so geit.
Also mal vo afang ah är isch nie so tragi u tragtuech fän gsi hett dr schlaf da drin net so lang gfunde är hett me eifach im bett scho gschlafe oder im loufgitter eifach ufem rügge weis net obs im z äng gsi isch. iz falltmer eifach ging wi me uf das weninä ufem Arm ha daser immer so fescht zappelt dasinä chum cha häbä ufem schoss sitze bi mier geit o net är biegt de dr rügge so düri wie gseit är isch nie so zum goumä gsi. Iz säge mer vermehrt lüt dä wärdi de hyperaktiv wasmser chli z dänkä git weni ehrlich bi. Luschtigerwis ischer de im wage gärn u cha da o guet ä stund z fridä si. Was säget ier da dr zue geiz angernä villecht wi mir?

Kommentare

  • Hallo @Marisa96
    Das töönt as wür bi üch immer eppis laufe🙈 üse chli, jetzt 9mt isch chli ähnlich. Er isch extrem läbhaft, schlaft wenig. Vielfach nur im tuech oder mit brust. Dur siin bewegigsdrang ischer extrem wiit, lauft nöchstens. Forderet mich aber rächt, ha nie 2h pause will er eifach schlaft. Dänke zum e ussag über hyperaktiv z machä isches nu z früeh. Vilicht eifach siin charakter. Isch sträng, aber probier d vorteil z gseh 😁
  • @ minggi schlafe dueter eink net schlächt cha o im wage si u sech ä halbstund da beschäftige wie o im new born ufsatz ober motorisch wit isch chani net sägä är cha sech ufe buch dreiä u sit hüt o zrugg
  • Hallo :-)
    Ich bin au eh „ leidensgenossin“ Min chline isch 8‘mönet alt und vo ahfang ah es sehr fordernds und ufgweckts baby gsi, Jetzt Lauft er sit 2 Täg und hed eh riese bewegigsdrang, er cha nie still sitze, Tragetuech akzeptiert er au nöd.. Ich denke mer müend das eifach so akzeptiere wies isch, ha au immer angst gha will anderi gseit hend er wäri hyperaktiv, aber über das sölled mier garnöd nachedenke, ich glaube sie sind eifach lebhaft und interessiert.. ich weiss wie streng es isch kei pause zha, fühle da ganz mit dier / üch mit..
  • Oh wow er lauft scho🥰 ich han au immer die mamis chli benieded wo so 2h pause gha hend am nami. Aber sit ich eifach akzeptiere wies isch gahts viel besser. Er schlaft nur im tuech? Tueni ihn halt is tuech. Er schlaft nur im wage? Den eifach fliessig gu spaziere. Ich dänke au me sött sich eifach ahpasse. Wird ja nid immer so sii. S machts eifach liechter und ich bin ehrlich gseit eifach au stolz und dankbar. Es lauft immer öppis so und das isch doch eifach schön. Lieber so weder es chind wo nur apathisch ume liegt. Jedes chind het ame andere ort stärki/ schwächi. Jede tag dankbar sii unds eifach gniesse gaht bi mier am beste🥰
    Céline_96
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum