Ersttrimesterscreening, Höchi wert

Hallo zemme .. bin ziemlich verzwiflet und bin mer sicher eu würs au so gah.😞Han vor 2 Wuche s Ersttrimesterscreening gha, döt hets gheisse Nackefalte isch super . S'Baby isch gund etc. Han mich mega gfreut und dementsprechend allne verzellt und mir isch en Stei vom Herze gfalle. Hüt morge fängs chunt plötzlich es tel: Ihri Wert sind 1:7 und mir müend sofort de NIPT mache .Chume am
samstig i die 15 wuche. Und ich fröge mich , het mer mir das nöd vorher chöne mitteile? Wieso seit mer mir es isch alles super? ps: Bin 27, mir hend kei fäll vo Triomie jemals ide Fam gha . Bin immer kerngsund gsi . Bin eifach so am Bode zerstört ich will wüsse, ob öpper vo eu ähnlichi erfahrige gmacht het? :-(((

Kommentare

  • 1:7 bi Trisomie 21 oder 13 und 18? die Bluetwert uswertige vom ETT glnd amel immer länger. bi üs isch dNackefalte 1.4 mm gsi abr weg de Bluetwert und min alter isches unter 1:1000 gsi. mir hend üs abr geg de NIPT entschiede. i ghör vo uh viel das de Wert tüf isch und de NIPT den guet isch. meh vergisst das die 1: irgendwas immer nu eh annahm isch und nöd in steigmeislet. i verstoh abr dini angst.
    fabe
  • @Füxli D'Nackefalte am Termin isch super gsi. Alles ish super gsi. Mit e Bluetwert isch öppis nöd i.o sie het am
    tel eifach gseit eins zu sieben. Bin so unter schock gsi. Morn hani denn de Termin
  • Chasch mer susch schriebe, ich ha leider Erfahrig mit dem…
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum