Pollenallergie Kleinkind

AnDu88AnDu88

743

bearbeitet 29. 03. 2022, 15:18 in Gesundheit und Medizin
Hoi Zäme, het öbber vo euch au es Polleallergie-Chind? Mir hei hüt grad e Allergietest lo mache und jetz isches so daser tatsächlich uf gwüssi Pollearte reagiert.

Was hilft bi euch am beste um d beschwärde z lindere? Er isch mega verschliimet und schnudderet plus no hueste… Mir hei de Avamys Nasespray becho und s Feniallerg…

Kommentare

  • Ich weiss vo mim mah das ich zbett nümm usehänge dörf i dere zit wo ers merkt haar jedetag wäsche jacke oder allgemein textielie wo meh mehrmals cha bruche wäsche sunnebrülle und mehrmals am tag gsicht wäsche (das bide komplette Familie da ja polle au bi üs chönnts asetzte) es git no so globeli für so öppis oder vo schüsslersatz giz glaub au öppis
  • Mini Chlini het zwar nid ä Pollä- drfür ä Chatzäallergie. Feniallerg hilft ihrä rächt guet, das chani empfählä. U schüsch lah Di zum Allergolog überwisä. Dä het villich ou no ä Idee. Gueti Besserig.
  • Mir händ vom Kispi au de Avamys, Xyzal und Opatanol übercho. De Avamys nützt, gaht aber es paar Täg und muess regelmässig gnah werde.
    Händ im Oktober aber au agfange mit de Desensibilisierig, da er 5i worde isch. Vorher nur die 3Medis.
  • Ich bin selbst von Heuschnupfen geplagt und kann dir auch eine Desensibilisierung empfehlen, wenn er alt genug ist. Dann habe ich nachts immer einen Pollenfilter in meinem Schlafzimmer und wasche abends die Haare, wenn ich draussen war. Nase ausspülen finde ich auch noch hilfreich. 👍🏼
  • Ich habe bei Kindern gute Erfahrung mit Bioresonanz-Therapie sowie Spagyrik gemacht
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum