16 wochen altes baby mit husten was hilft

Hallo ihr lieben.
Mein baby hat husten von seinem grossen bruder angesteckt, was hilft ausser hoch lagern, thymian myrte balsam und engelwurz balsam. Es tönt so schlimm und habe schiss dass ich etwas verpasse

Kommentare

  • Kartoffelcreme ein bisschen auf den rücken und die brust. zudem auf der fuss-sohle einmassieren und dann söckli drüber👍👍
  • Zwieble ide Nacht oder bim Schlafe ufgschnitte ufstelle hilft bi eis super bi verstopfter nase
  • Thymiansalbe uf d rust und rucke findi super gegem hueste für die chline.. Zum I eh kenni leider nüt.
    Gueti besserig a dine zwei 🍀💞
  • Ich chan dir vo Omida de Hustensirup (sind meh tropfe) empfehle wod chasch ufeme löffeli gäh. Isch homöopathisch und hilft sehr guet👍
  • Mir mache immer säuber huestesirup u üsi kinderärztin git mr gar kene me hei wüu si seit dä sig super😉👍🏻E ziebele grob schniede u ines glas mit deckel, mit flüssig honig knapp zuedecke u paar stund so la zieh bises saft git. Weme wot no e sprutz zitronesaft dri u de mehrmals täglech es löfffeli vou näh.
    Chasch ne im kühlschrank ca.3täg lagere.
    snowangelfabienne91
  • Ah sorry i ha 16 mönet im chopf gha, bis jährig söt me ja no ke honig gä😬
  • Liberol Salbi. Uf Brust und Rugge. Git eini wo für Babies isch. Mim Sohn hilft die immer mega und schmöckt fein.
  • Und ja wie scho erwähnt worde isch, omida Huestesirup…
  • Ja Zwible im Zimmer würkt Wunder! Es schmökkt denn wie inere Dönerbude aber es isch öbbis vom eifachste und trotzdem sehr hilfrich!
    Zwible mit Honig mache mir au aber no ned bi so chline Babys. :)
    Thyminansalbi isch supi aber wür i au sehr vorsichtig si bi dim chline Schatz. Git Chind wo no sehr empfimtlich uf so Sache sind.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum