Ss test

Hallo zäme ich ha es chlises problem mini cb test zeiged alli pos ah dmigros test abr negativ ish das normal?

Kommentare

  • 🙈 da esch wörkli es problem. hesch de vo beide mehreri gmacht? besch scho am nmt?
  • Ja ich han vo cb de mite wochebestimnig de ish abr au gstiege vode wuche her den habi de mitm plus vo cb au positiv sehr klar positiv und de migros test negativ chas sie das de nöd so shnell resgiert wel clearblue ish ja recht gnau oder?
  • esch de de vo de migros au digital?
    also wär dini mens nonig fällig?
    also wenn 2 digitali positiv sind wörd i säge

    härzlichi gratulation🎉
  • Huhu. Gratulation! Twahrschinlichkeit, dass der test falsch positiv isch, isch eher unwahrschinlich. Falsch negativ isch eher der fall.
    Bi mier het au 1 test (weiss nimme coop oder migros) nie positiv azeigt, obwohl ich schwanger bi (gsi). Bi beide schwangerschafte.
    stefie
  • Nei de migros ish kein digitale aso vo clearblue hani 2 digitale und 1 n normale mit strich all positiv abr null symptom ab wen hendir symptom gha?
  • jo aber wens platzt wärsch de jo scho z spot
  • sorry falsche chat😅
  • i ha ersch jetzt so ab de 7-8. woche ganz fini symptom
  • Okee defi frege was für symptom? Un vorher gsr nüt gha? Bi recht mit angdt plaged weli sho 2 frühfg gha han hofe so dases dasmal alles guet gaht
  • nei also i ha testet ihni irgendwelchi symptom. jetzt esch mer hin und weder bez flau em mage und ha bez ekel vor esse.
    i glaube mer chas aver ned verallgemeinere i de erschte ss hani 40woche lang keis einzigs symptömli gha
    @stefie
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum