Mamis vo ZH, BabysApril/Mai 2021

Hoi Zäme😊
Jungi Mamis i de umgebig Züri Wiedike wo glichaltrigi Kind hend und freud am kenelerne hend? Melder Eu..
Mir sind 29ii und 14möned
Grüessli🙋🏽‍♀️😊

Kommentare

  • Hoi Lenci
    Mier wohned in Stallikä, sind aber mega gschnell in Wiedikä. Wäred däbi, mal öpis z'unternäh.
    Min Chliine isch eifach "scho" 15 Mönet und ich "scho" 34i 😅😅😅Liebi Grüess
  • Hey Lenci
    Wird 27i und ha en bueb wo 15 mönet isch. Lebe in dietike aber schaffe in wiedike :) meld dich doch
  • Hey Lenci
    Min Bueb isch 16 Mönet und mier wohned in Züri Affoltere! Bin 30gi, dörfsch di gern melde!
  • Hoi

    Mein Sohn wird 15 Monate und wir wohnen in Steinmaur.
    Ich bin 31,mein Mann 34und wir würden uns über neue Kontakte freuen 😊
  • Hey Mama21
    Han der en PN gmacht!
    Lg
    Mama21
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum