Werdende Mamis in der Stadt Luzern kennenlernen

Hallo zusammen! Ich heisse Larissa, bin 30 Jahre alt und wohne in Hergiswil, aber ich bin ganz oft in Luzern, da ich dort arbeite. Aufgewachsen bin ich in São Paulo. Wir erwarten unser erstes Baby, ein Junge, im September/Oktober 2022 👶
Ich würde mich sehr freuen, mich mit Neu-Mamis oder werdenden Mamis auszutauschen und kennenlernen zu dürfen! Bis bald hoffentlich ☺️
Patricia1909Tamila

Kommentare

  • Hallo Larissa

    Ich bin Tina, 32ig und bekomme unser erstes Kind im November. Wir haben eine Whatsapp Gruppe mit Mamas 2022. Möchtest du auch dabei sein?

    Liebe Grüsse
    Tina
  • Hallo ihr 2, unser erstes baby kommt ende oktober und ich (34) wohne auch in luzern. Würde mich über einen Austausch freuen.
    Liebe Grüsse
    Laura
  • Hallo laura, schick mir doch deine nummer, dann nehmen wir dich in die Gruppe auf
  • salut zäme,
    be au vo lozärn, 38gi ond metem 2 kind schwanger☺️ chond de im november☺️grüessli
  • Ich bi au vo luzern, 38gi, 2 chind (3.5j und 3 Wuche alt)
  • @Summer84 super🥰 wie gohts so met zwöi kids? mer hend de au 3.5 johr ontersched…☺️
  • Ja sehr streng🙈 Aber ich ha au Müeh mit stille, muess abpumpe, zueschöppele etc
  • das metem stille kenni… 🙈 ha noch öbe 5 woche ufghört, wells nöme gange esch ond ech met de psyche am end gsi be…. drom hani mer vorgno, dassi bim zwöite nöme abpompe… emol luege, obs god, aber werde nöm sovell mache wie damals…. e gueti psyche esch för mech wechtigr als öbis döreboxe….
  • Jaaa ich bi au grad chli am haddere…uf die eint siite wett mer nur s beschte, uf die ander schlats eim ebe uf psyche und ich bi permanent unter stress mit pumpe, versueche stille, aptamil schöppele…gross sohn nöd vergesse etc
  • Be vom Obernau kids 3.5j und 8 mönet 🥰
  • Hallo zäme
    Ich wohn au z Luzern und bi vor 4 Johr vo Basel do hi zoge. Ha mi ersts Kind, e Büebli im September 2021 becho. Würd mi au über Kontakt mit anderne Mamis freue. Wohn Nöchi Kantonsspital und Rotsee. Wär au intressiert an dere Whats app Gruppe :)
    Liebe Gruess Nadine
  • Het sich da öppis ergeh?
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum