Werte Nackenfaltenmessung

Hallo zusammen

Ich hatte die Woche das 1. Screening mit der Messung. Leider war es aufgrund der Kindslage sehr schwierig. Ich dachte erst es gäbe keine Messung was okay gewesen wäre. Nun wurde aber doch gemessen und der Wert ist nicht so toll....
Könnt ihr mich etwas aufheitern? Was waren eure Werte?

Habe noch keine Ahnung wie ich die Zeit nun Überstehen soll 😥
«1

Kommentare

  • Wie war den dein Wert? Wir hatten in der ersten SS einen sehr schlechten Wert und die Wahrscheinlichkeitsberechnung für Trisomie war niederschmetternd. Am Ende war unser Kind von den Chromosomen gesund hat aber einen schweren Herzfehler. Bin jetzt natürlich kein gutes Beispiel, es kann aber genau so alles gut sein trotz erhöhter Nackenfalte.
    Mamelo
  • Also meine Werte kenn ich nicht mehr bei der Nackenfaltemessung meiner Tochter letztes Jahr ,aber die Falte war wohl auch einwenig zu dick.. ( die Lage war auch nicht gut),der Bluttest dazu war dann aber gut, deswegen gab es keine weiteren Untersuchungen,aber man hat natürlich immer so ein „mulmiges“Gefühl das was sein könnte.
    Was sagt den dein Bluttest, hast du das Ergebnis schon bekommen? Die Falte alleine ist ja keine Aussage.

    Bei mir kam letzten September eine gesunde Tochter zur Welt und ich habe mir umsonst Gedanken gemacht.
    ZireaelMamelo
  • die falte war okay, das risiko jedoch 1:299
  • Das Alter spielt natürlich eine grosse Rolle und sehr oft ist es ja am Ende gesund. Ein Pränatest kommt nicht in Frage?
    Mamelo
  • i weiss nicht wie es weitergehen soll.
  • Ich würde den Nipt test machen, das Risiko bei 1:299 ist immer noch sehr klein! Es wäre 1 Baby krank von 299 Babys, prozentual ausgerechnet immer noch sehr niedrig. Ich hatte 1:600 und beim Nipt Test war alles super und ich konnte die SS genießen. Ich weiss dein Alter nicht, aber bei den Zahlen musst du wissen das ein Computer System irgend eine Statistik zusammenwürfelt. Das heisst wenn alle Biomarker in Ordnung sind wirst du als 20 Jährige ein ganz anderes (sehr gutes) Ergebnis bekommen als wenn du über 34 ig bist.
    MameloLorina
  • danke @Zireael das macht Mut.
    Ich darf nochmals zu einem spezialisten messen gehen. sollte das ergebnis wieder nicht "gut" sein so würde ich es dann bestimmt noch durch einen anderen test absichern lassen wollen
    Zireael
  • Ich weiss ja nicht, aber so viel ich weiss bezahlt die Krankenkasse ab einem Wert den NIPT. Test. (Bluttest) Bei mir wurde es bezahlt frag mal nach. Dann hast du auch 100% sicherheit.
    Mamelo
  • @MameloDer NIPT (Harmony-Test) kann ab der 10. SSW durchgeführt werden. Für eine Kosten- übernahme durch die Krankenkasse muss ein Ersttrimestertest durchgeführt worden sein und das Schlussrisiko muss grösser als 1:1000 sein
    Mamelo
  • Ich würde dir auch empfehlen den NIPT Test zu machen anstatt das gleiche nochmals zu testen. Bei dem Wert wird es auch von der Krankenkasse bezahlt.
    Mamelo
  • @Mamelo das gute am nipd test, du musst nur blut abgeben, dem baby passiert nichts 👍 dann hast du innerhalb einer woche bescheid und eine 99% sicherheit.
    Mamelo
  • Wir hatten auch einen schlechteren Wert als Frauen in meinem Alter (da 29 Jahre) im Durchschnitt hatten. Uns wurde zuerst Fruchtwasserpunktion empfohlen, da wir aber dann eine zweite Meinung einholten, wurde uns zur Alternative der NIPT Test noch empfohlen, damit dem Kind nicht geschadet wird. Wir haben uns letztendlich für keinen dieser Teste entschieden, auf unser Gefühl vertraut und eine kerngesunde Tochter bekommen. Die Wahrscheinlichkeit ist schlussendlich so klein und man muss beachten, dass das nur Wahrscheinlichkeitsrechnungen sind.
    Mamelomeki_33
  • danke er liebe Fraue🤗
    I ha mi weder es bez gfange, d meldig verdaut. s wösse dasi em moment sowieso nüt mache cha hilft die ziit z öberbröcke. de luege mer nöchscht woche wiiter ond hoffe de uf gueti neuigkeite 🍀
  • liebi @Mamelo i verstoh din schock
    mir hend su en wert unter 1:1000 ka. trotz gueter nackefaltig. bi mir isches vorallem de faktor alter gsi.
    i han noch dere Info nomel es gspröch mit minre FA ka. mir isch wichtig gsi zwüsche das nu de wert vo trisomie 21 tüf gsi isch 13 und 18 hani en sehr guete wert ka.
    mini FA het mir den de Nipt empfohle. Min Maa und i hend sehr lang hi und her diskutiert und am schluss hemer üs geg de Nipt entschiede. es het mi kai sekunde meh in de restlich SS beschäftigt. i han immer gwüsst das alles guet si wird und egal was isch hauptsach es chunt uf dWelt und wird gliebt egal mit oder ohni trisomie 21
    MameloPatricia1909
  • Liebe@Mamelo,
    min Wert isch au unter 1 : 1000 gsi! Und für üs isches au en riese Schock gsi! Ich ha denn de NIPT gmacht, will’s üs so belaschtet het! Zum Glück isch denn de NIPT guet usgfalle und d Nackefalte Messig isch au guet gsi! Miteme Trisomie-Chind chönntet mier guet lebä! Bi üs isch halt d Angst gross gsi wegä mögliche Herzfehler oder sus Komplikationä wo denn no chönntet zusätzlich si!
    MameloZireael
  • Hallo @Mamelo

    Ich hatte letztes Jahr auch keine gute Werte. Bei mir war es 1:15 und nackenfalte weiss ich zwar nicht mehr, aber beunruhigend. hab dann ein NIPT gemacht und der ist gut ausgefallen. Mach dir bitte nicht so viele Sorgen, es kommt alles gut. Ich drück dir die Daumen
  • danke liebe @LaHappy
    ja mit meinem jetztigen wissen würde ich die nackenfalte auch nucht mehr kontrollieren lassen und direkt einen nipt machen auch wenn dieser sehr teuer ist.
    solch eine angst braucht wirklich niemand in der schwangerschaft....
  • Ich hatte 1:60 und es war dann wirklich etwas…
  • @Summer84
    das tut mir sehr, sehr leid.
    aber ich vermute mal es gab dann noch weitere abklärungen oder?
  • Ja dann hat man noch eine Punktion gemacht
  • MameloMamelo

    182

    Symbol
    bearbeitet 15. Juli, 19:59
    😔tut mir sehr leid liebe @summer84
  • @Mamelo Hender jetz scho meh erfahre? Wie geits euch?
  • @AnDu88 neinleider ned. uf die nipt ergäbnis wartet mer bes zo 2 woche...
  • Was soo lang? Oh mann...
  • MameloMamelo

    182

    Symbol
    bearbeitet 19. Juli, 22:03
    @Kringel jo da esch es sehr ufwändigs und komplizierts verfahre dorom au so tüür ond es goht so lang. mängisch müss mer sogar nomol bluet abegeh wens ned längi.
  • @Mamelo oje nei du armi. das warte isch immer z schlimmste ☹️ drücke di dume!!
    mier hebt dr nipt diräkt iner ssw 10 gmacht und selber zahlt. willwer genau das hent welle vermiede. hei es guets redultat becho aber z warte isch schlimm gsi ☺️
  • danke @LillyFee jo i denke so em nochhinein wär da die besser variante gsi. s screening esch scho recht spot gsi ond de no warte ufe termin före nipt. bes i s resultat ha beni scho fasch i de 18. woche....

  • @Mamelo ja nu isch ets z spat und z beate drus mache. hesch z resultat?☺️
  • Bi mir isches au so gsi, ich han den nach ca 5Täg nomal müesse Bluet abgeh und bis zum Resultat bini fast i de 16 ssw gsi.. ha nir no Brüellet woni sErlösende Telefon übercho han das alles guet isch.. nextmal wett ichs au so mache dasis zerst mach und den de Nackefaltetest.. es isch so e agspannti Ziit gsi🥹 Viel kraft zum durehebbe♥️ chunt alles guet♥️
  • @LillyFee @Zireael mer hend s ergebnis, alles guet sowiit en test da bestemme cha. i gheie morn sogar i die 17ssw. lang esches gange.
    AnDu88dixi90Patricia1909ClöidiLillyFeeZireael
  • @Mamelo super das alles guet isch.
    Mamelo
  • @Mamelo Yeahh 💪 freu mi für eu, jetzt chasch mega entspannt si🥰
    Mamelo
  • CelesteCeleste

    50

    Symbol
    bearbeitet 10. August, 04:08
    ja das gseh ich au so, am beste spart mer sich doch eifach de stress...

    ich mein, wenn mer d'nackefalte misst, wett mer ja offebar wüsse ob alles okay isch? wieso denn nöd grad de NIPT und mer hät 99%igi sicherheit 🤔 dä stress brucht wüki niemer ❤️
    Mamelo
  • @Celeste auso ich hätti mir de Test nid eifach so chönne leiste. Bi froh het ne jetzt dKrankekasse zahlt.
  • ah du häsch völlig recht: dä muss mer denn ja selber zahle 😨 a das hani nöd denkt! wifill isch das als selbstzahlerin? (frechheit eigentlich... aber okay...)
  • genau weissis nöme aber d rechnig eschbom die 800 franke gsi...
    es esch halt au bezven geldmacherei net dere gsundheit we emmer, glück und geld...

  • Mir händ um die 570 zahlt für de NIPT
  • wow!!! und es langet nöd wenn mer eifach spätgebärend isch? demit öppis überno wird? es muss en uffellige nackefaltebefund ha?
    Possum
  • @Celeste Nei das ällai langet nöd.
    Celeste
  • @CelesteMir heint neh aus sälber zahlt. Het 500.- kostet. Hättet meh z Gschlächt nu welle wüsse, hättimer züäsätzlich 150.- zahlt.

    Mich heint die 500.- Kei rappe hert kah🤷🏼‍♀️
  • D FA het gsei es kostet zwüsche 800 u 1000 Franke.

  • Vor äs paar johr ischs 800.- gsi und etz so 550.- inkl. Gschlecht wüsse
    Celeste
  • Ich ha au nur ca 600.- Zahlt also KK. Wend sGschlecht au wetsch wüsse isches no 150.- zuesätlich die übernimt KK nöd.
    Celeste
  • Oh sry ha nöd gseh das es scho gschriebe hesch😄
  • Auso ich ha eifach wegebDateschutz u so müesse unterschriibe dassi de Test will mache. U dert hani chönne es krüzli mache falls ich nid will dass me sGschlecht usefind. De osch nüd gstande dass es sdenn meh kostet oder nid.
    Bi gspannt ob de no e Rechnig chund oder nid. Wenn ja fändis no frech, will si nie informiert hey dass das extra kostet. D FA het mir gseid de ganz Test zahlt KK will de Nackefaltewert ir Grauzone isch gsi
  • Bei mir hat die Krankenkasse tatsächlich den kompletten Test, inkl. Geschlechtsbestimmung übernommen.
    Celeste
  • Bi mir het KK die 150.- nöd Zahlt, has leider selber Zahle müesse Zahle zum sGschlächt erfahre. Bi aber au bi de Assura 🤣die sind ja nöd die grosszügigste
  • i ha scho d meldig becho. die rechnig zahles ned si bruche em gnaue arztbricht.
    jo be gspannt. letschtmol het de arzt no bluet gnoh zom d luege öb de rügge offe esch. da wärdes swcher au med zahle...
  • @Mamelo auso wie si zahles nid. Isch dii Wert nid under 1000 gsi?
  • doch aber uf de rechnig wo mer becho hend stoht da halt ned
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum