Babybetreuung bei Terminen

AduAdu

5

bearbeitet 16. 07. 2022, 23:26 in Rund um das Forum
Hallo zemma

Weiss öpert wo ich in Hinwil oder umgebig mini Tochter könnti amigs für paar Stunda loh. Es goht nit um öpis regelmässigs sondern wen i mol irgendwo ein Termin ha dass i sie ka loh für paar stund. Babysitter trau i ch nit es muass öpis offentliches si.

Danke eu

Kommentare

  • Hallo @Adu

    Ich bi au no uf dr suechi nachere lösig. Isch leider zu wit - susch würdi dir gern helfe. Mir sind usm Kanton AG.

    Hoffentlich findsch öper - viel Glück & LG
  • Hey @AduHets in Hinwil ned evtl. Es familiekaffi/treff wo so öbis wür abüte? Det wo mir wohned bütets eimal ide wuche Kinderhüeti ah, damit mer cha ide rueh go poste oder ebe wenn mer en termin het etc.
    Adu
  • Oder lueg mau i dene ikaufszentrum, bi üs hets mehreri miteme Kinderhort. S Shoppyland oder Westside z.B.
    Adu
  • @AnDu88 Also die kinderspieleland sie denkt wen meh im ikaufszentrum dine ish also dörf meh nid use wie zb ikea westside und co abiete
  • Ja das isch ned defür dänkt ... zum Kinder abzgeh und usem Zentrum zgah.

    Ich ha mal im Shoppyland gschafft und leider mached das sehr viel...
    Und de isch öppis mitem chind und de erreichsch sMami ned ...

    Adu
  • Danke eu.Ja muass i mol loaga, mir hend so as Krabbelgruppa wo ma sich ka ustuscha vlt weiss döta öpert wo.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum