Einzel Kind/ alters unterschied 5+ Johr

Hallo Ihr...

Mich intressierts obs do inä au Eltere gid wo ungewolt e einzelkind händ. oder sötegi wo gewollt eifach eis Kind händ wele.

Häd öber bidä Kind en altersunterschied vo 5+ Johr?

verzelled doch mol us euere erfahrig
was findeder toll debii was wöreder anderst mache? usw.. Bi gspannt 🥰

Kommentare

  • Hoi Elefäntli

    Ich han zwei Kiddis, miteme Altersunterschied vo fasch 9 Jahr.

    Muess dezue säge, das mis 1. Chind ned vo mim jetzige Maa sondern von Expartner isch.

    Ich find de Unterschied für mich eso Perfekt.
    Ich han beid Chind als Baby extrem chönne gnüsse. De Gross hani au immer supper chönne i alles ibezieh. Und er hed au meistens Verständnis gha für vieles wo mitem Baby zutue gha hed.

    Mittlerwiile isch er scho 11i, wird 12i im Oktober und die Chliini isch 3 worde im Februar.
    Es gid aber au immer Situatione wos schwierig isch dasi beidne gliich cha Grächt werde, de hani aber zum Glück mine Maa, wo er de mit hilft.
    Zum Beispiel wenns um Fuessballmatch gahd vom Sohn.
    Denn gahni am Abig eifach allei go luege und so hed die Chliini denn de Abig mitem Papi. Das funktioniert aber jetzt au supper 👍

    Für mich isch de Altersunterschied perfekt, ich würds ned anders welle.
    Ich bin aber au jung Mami worde, mit 23 s erste mal.
    Hetti de Grossi spöter gha, hetti wahrschinli keis zweits oder amu de sicher ned mit some grosse Altersunterschied welle. 🤗
  • Hoi Elefäntli

    Ich u mini Schwester si 6 Jahr usenand. Mir hend mal guet u mal nid guet chönne zäme spiile. Als Kind hemer meh gstritte, defür verstömer üs als Erwachsni tip top.
    I denke aber bi üs ischs weg de Eltere gsi. Si hend üs immer gliich behandlet, trotz Altersunterschied. U das isch für mini Schwöster sehr doof gsi.

    Üsi Tochter wird 6j wenn üses 2.Wunder uf dWelt chund. Und mir werde versueche de Altersunterschied z beachte. Also so das si ufs Baby muess rücksicht neh, aber defür au Sache darf wo nume sii als grossi Schwester darf.

  • Hoiii

    Mir händ gewollt 5 e halb jahr gwartet bis mir szweite chind becho händ.zerscht mal drü jahr händ mir gar nid am zweite denkt wil so schwierig mitem erschte gsi isch und nacher händ mir eifa denkt dass mir warte söllet und ich bin soooo froh drüber.de gross isch scho so selbstständig , und was für mich wichtig gsi isch die ziit mit ihm zha und jetz hani gar kei dchöechtes gwüsse wenn er allei mit sini kolege vor üsi wohnig spiele tuet oder so sache.
    Es isch meh en vorteil für üs stimmt das so super. De nachteil sind echli d suflüge oder halt ebe ferie jetz am meer echli schwieriger aber üse zweite isch erscht 1,5 jährig drum liits sicher au a dem . Wenn er grösser isch stelli mir alles viil eifaacher vor. Ach es git so viiles zum schriebe aber ebe. Also ich bin überglücklichi hani jetz so lang gwartet😀😍Alles gueti eu
  • Finde 5 Jahre vollkommen in Ordnung
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum