Eisprung Symptome

Hallo zäme
Mini Symptome bim Eisprung hend sich soo verändert sit de Geburt vo minere Tochter.
Müdigkeit, kopfweh, Übelkeit, buchweh, stimmigsschwankige. Kenni alles gar nid vo früehner.
Het das au öpper? Ich ha jede monet sgfühl ich bi chrank oder ha mer öppis igfange 🙈
Cha mer do öppis degäge mache...?

Kommentare

  • Hoi
    Ich han au sit mini tochter gebore ish mega schlimme zyklus. Ich gspür alles viel stärker.
    Mini FA meint nur, d pille wür helfe😝die will i aber nöd.
    I liese gern mit falls öpper idee het was helfe chönt
  • Bi mir het sich au alles uf de Kopf gstellt in Sache Zyklus nach de Geburt vo üse Tochter (Scho 3 Jahr her), ha weg dem au scho paar Schwangerschaftstest gmacht wil die symptom zimli lang aghalte hend mengisch und s isch mega lästig..bi mir hilft au ned würkli viel...viel trinke und bewegig. Dpille hani au scho empfohle becho, willi aber au nüm neh, da no en Kinderwunsch bestaht und i kei Lust ha und das Hormonchaos nachher.
  • I gspüre min Körper au vill extremer als vor de Geburte 😅 bi mir isches aber nid de Eisprung sondern d PMS wo mi total überrollt. Es paar täg nachem ES fohts a, i mim Gsicht spriesse so dicki Pickel wie während de Pupertät, fettigi Haar, i frisse wortwörtlech chrüz und queer alles dürenand und ha ständig Hunger, bi sehr schnell greizt, ungeduldig und mega dünnhütig und au schnell müed/erschöpft. S letscht mol wos mir so gange isch, hani früsch d Pille abgsetzt und gwartet bis sich mi Zyklus normalisiert 😅

    Aso i hoffe sehr, es goht de vo selber wieder weg - irgendwenn 🙈
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum