Eifersucht

Vor rund zwei Monaten ist unser zweites Kind zur Welt gekommen. Unser grösseres Kind (3J9M) ist nun so eifersüchtig. Er ist immer mit Absicht grob zum Baby, drückt ihm die Füsse oder Hände. Zudem ist er richtig frech, benützt üble Schimpfwörter hauptsächlich mir gegenüber, aber auch schon zum Grosi. Ich ertrage ihn kaum mehr, bin am Abend jeweils so „aufgebraucht“ mit den Nerven. Ich kanj nur die Tage geniessen, wenn er in der Kita ist. Was kann ich tun? Ich versuche immer wenn der Kleine schläft Zeit mit ihm zu nutzen. Bücher schauen, zusammen basteln etc, aber wegen der Hitze momentan gehen wir nur morgens raus…er ist somit wie unterfordert zu hause…ich weiss nicht was ich noch tun kann!?

Kommentare

  • Hey eus gahts genau gliich, er isch jetzt 2 jährig und 3 mönet.
    Zum Bebe isch er bis jetzt ganz okay zum Glück, aber zu mir und em Partner git er voll de hass dure...

    Er schreit wenn bebe schlaft, bisst eus, chratzt eus, boxt eus, wet nöd esse, wet am tag dure nüme Schlaf, fluecht umenand, all sind blöd... Spielsache wird umenand grüehrt.. ich bi amigs au am endi und muess oft lut werde wikl nerve halt die ganz zit gschliefe werdet.... Aber ich muess mer au immer sege.. sie bruchet ziir zum sich dra gwöhne... Plötzlich müends mami und papi teile.. isch nüme.allei im Mittelpunkt... Und wie mini Kollegin so schön seit... "Das baby gaht ja gar nüme weg" 😅

    Ich ha scho alles probiert aber es hilft nüt...ich versueche immer dass er mir mitem bebe hilft damit er sich eso behilflich fühlt, nuggi, nushi, windle dies das hole... Bebe streichle bebe kushle, bebe brüellt tuesch bebe beruhige... Ich spiele mit ihm lego wen bebe spielt, han es hüsli us Karton für ihn gmacht mit liechtli.. popcorn gmacht, use go spiele, er allei mit papa use go bagger chaufe, odee glace esse, alllleees.... Fürd chatz...

    Er isch mega brav wenn er mit einem vo Eus allei isch.. suscht isch de horror.. de chucky in Person.

    Was no guet isch zu de mübe, det chan er mit anderi chindee spiele und anderi spielsache wo er nöd jedetag gseht und ich chan bitz bebe stille in aller ruhe..

    Und vieeeel geduld ha... Für die chline isch alles neu.. 😓❤️
    Aber du machsch das sicher guet... Da müemer glaub fascht alli mamis dure 🥰 mir schaffet das guet!






  • Ich spiele mit ihn lego wenn bebe schlaft* nod bebe spielt.. sorry 😁
  • Ja toll, denn gahts dir echt glich…ich chönt ihn mehrmals täglich uf de Mond schüsse. Immer am Morge denki ok, neue Tag, neues Glück…und denn isches wieder verbi, er isch wieder en Tüfel😫
  • Ich würd viellicht au immer wieder mit ihm rede und erkläre, dass das baby noh gar nüt chan und brucht eusi hilf als familie. Au erkläre, dass es nöd für immer so chli blibt und dass wenn s‘baby grösser isch, sie es spielpartner fürs lebe hend. Eifach gschwüsterti schmackhaft mache😝

    Und ihm au mitihbeziehe wie zum bispiel bim wickle e frischi windle hole/geh oder eifach egal was, söll er e chli helfe. So fühlt er sich teil vom ganze.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum