Schleimpropf? Krankenhaus?

Hallo zemme🥰Bin hüt morge go pipi mache und han gmerkt das wie öppis dicks ussflutscht.. woni abegluegt han, isch es wise schleim gsi. Bim apputze hani gseh das es schleim isch und en ganz fiine strich rosa bluet. Meineder sölli spital alüte und fröge obs losgaht? oder no abwarte? Ps bin ide 39ssw. Will die eifach nöd nerve und nöd unnötig gah.

Kommentare

  • Ich wür alüte für das sinds ja da🤗und seget dor genau was du muesch mache und wie lang no warte chasch. Den bisch ai du enspannter und weisch wasd mache musch. Alles gueti🥰🙏
    enelaa94
  • Und wegem nerve du chasch ja nüt dafür das sie de Job hend welle mache🤣so han ich immer denkt😂
    enelaa94
  • @Zireael
    Ich bin ebe letscht wuche scho gsi will chli fruchtwasser ap isch.. une ja irgendwie hends so apiist gwürkt als wäri für nüt gange. aber hesch total recht ihre job..
  • Ja verstah di. Kenne das zu guet. Ich bi gast jede Sunntig in Notfall welli Bluetige gha han am afang. Ha au sgfühl gha ich nerve si. Bi aber den drübergstande und ha mer gseit schliesslich hend die de Lohn dank mir. Und weisch nacher gsesch die ja nie meh.. aber swichtigste isch das es dir und am Baby guet gaht. Und nacher mümmer sÄrzt au oft nerve.
    JunoLauraannah
  • Das chan noh mehreri Tag oder au wenig Stund gah bises los gahd😉 bi mier isch de Schleimpfropf ab und nach 2 Tag hani denn gebore.
    Nachfrage chasch immer. Und wenn s Gfühl hesch das sie gnärvt sind, würi sie direkt druf a spräche. Glaub mers, denn sinds nachher seeehr entspannt😅
    Alles Gueti für Geburt💓
  • Hasse mich defür das ich mich scheue alüte verbigah etc..🤣aber die meiste hend eifach kei geduld sind gstresst überforderet. Naja wie au immer .
    han aglüte und ich muess warte bis meh ussechunt oder fruchtblase platzt. 😃
    Zireael
  • Ja bin au so🤣machs den wie du aber glich und den fühli mi besser🤣Super das aglüte hesch 💪😄ToiToiToi fürd Gerburt💕
    enelaa94milu
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum