@Angii85 - bi mir isch es am 16. April 2023, s'erste Mal, sowiit Mir gahts zum Glück immer e chli besser
Ja anschinend, tummlet sich nanig so viel i dem Chat ume, wo im negste Frühelig es Bebe erwartet, aber das chunnt denn sicher na
@Medoi ha e punktion mache lo und so het me gseh das es e meitli isch. Punktion hani mache lo dur das was letschtjohr gsi isch.
ha letscht johr im 5 Monet s‘erschte kind verlore isch es Sternekind seb wer suss am 26.03.22 uf d‘welt cho.
Vo dem her fühli mi parad fürs kind ha au scho alles igrichtet bruch nur no chlingkeite denn hanni alles🥰
Hoff dass diesmol alles guet chunt. Ha no leider nid viel für mis Baby kauft… geschweige denn entschiede ob ich sött eigene Zimmer mache oder Wickeltisch bi mir im Zimmer ufstelle mit Biestellbett🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
@Medo - Ich bin da eher ungeduldig und chan's chum erwarte 😬 mir händ au na nix kauft - han mich zerst mal um Umstandsmode müesse kümmere - für s'Bebe isch na chli Ziit. Bistellbett & Wickeltisch, aber gross was iirichte, tuen ich au ned.
Ich ha hüt grosse untersuech gha. Bi 12+5
Mer het da öppis gseh zwüschet de bei wo ufen bueb hii dütet,oach aber bestimmt no vill, vill z früeh zum das gnau chömne sege 😅🤣
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
57
142
142
1
Mir isch uuu schlecht und min sohn isch genau jetzt inere aspruchsvolle phase😓
57
Ich ha 20.5.
U d mir isch immer am namii uuuh schlecht und chännt nur schlafe 😅🤣
9
Ja anschinend, tummlet sich nanig so viel i dem Chat ume, wo im negste Frühelig es Bebe erwartet, aber das chunnt denn sicher na
71
142
207
207
71
Leute hend ihr au die angst nid parat z‘sie für das Baby? Ok chunt druf ah obs eure 1. isch🥰
142
207
ha letscht johr im 5 Monet s‘erschte kind verlore isch es Sternekind seb wer suss am 26.03.22 uf d‘welt cho.
Vo dem her fühli mi parad fürs kind ha au scho alles igrichtet bruch nur no chlingkeite denn hanni alles🥰
71
Hoff dass diesmol alles guet chunt. Ha no leider nid viel für mis Baby kauft… geschweige denn entschiede ob ich sött eigene Zimmer mache oder Wickeltisch bi mir im Zimmer ufstelle mit Biestellbett🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Some ideas??
9
9
57
Mer het da öppis gseh zwüschet de bei wo ufen bueb hii dütet,oach aber bestimmt no vill, vill z früeh zum das gnau chömne sege 😅🤣
142
57
71
Hät sjho öppert entbunde?
207
142
207
207
1
71
71
142